Love_emotion
פרק ראשון - https://www.tale.co.il/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A4%D7%99-%D7%A0%D7%95%D7%A9%D7%90/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8-%D7%91%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%9B%D7%99%D7%9D/%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%94-%D7%A7%D7%98%D7%A0%D7%94-%D7%91%D7%92%D7%95%D7%A3-%D7%A9%D7%9C-%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%94-%D7%A4%D7%A8%D7%A7-%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%9F.html

ילדה קטנה בגוף של אישה , פרק 2

Love_emotion 20/11/2013 947 צפיות תגובה אחת
פרק ראשון - https://www.tale.co.il/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A4%D7%99-%D7%A0%D7%95%D7%A9%D7%90/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8-%D7%91%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%9B%D7%99%D7%9D/%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%94-%D7%A7%D7%98%D7%A0%D7%94-%D7%91%D7%92%D7%95%D7%A3-%D7%A9%D7%9C-%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%94-%D7%A4%D7%A8%D7%A7-%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%9F.html

לפני שאנחנו הולכים לפגוש לקוחות אנחנו עוברים מסדר אצל פני אשתו של מנסור אני לא יודעת מי יותר רע או מגעיל היא או בעלה , שניהם צמד חמד שכל מה שמעניין אותם זה רק כסף , היא אישה בעלת עוצמה יפה עיניה הכחולות מבריקות כמו הים הכחול שפתיה עבות משורטטות ממש בהשקעה היא נוהגת לשים על עצמה אודם אדום חושני שמבליט לה יותר את השפתיים ותוחמת אותו בעיפרון בצבע חום בהיר. שמה על עצמה סומק חום חזק ומציירת מעל השפה העליונה שלה נקודה שחורה , זה אמור להיות מכוער אבל משום מה כל דבר שפני עושה נראה יפה עלייה , כול הבנות מתקדמות לעבר פני שעומדת עמידה של דוגמנית היא לבשה שמלה שחורה שמחטבת לה את הגוף בצורה מדהימה ומבליטה לה את הסיליקון בחזה הנפוח שלה.
היא מסתכלת עלינו כמו תמיד במבט המזלזל שלה ומצביע על אחד מין הבנות לפי סדר העמידה שלנו , "את לכי תחליפי חולצה מיד , זוועה" צעקה עלייה בטון מזלזל ומשפיל
" נו אין לי את כל היום אני לא צריכה להגיד לכם להגיע אתן יודעות כבר איך זה עובד אז תתחילו להתקדם" בזמן שפני עוברת נערה נערה נשארנו חמישה בנות היא הביטה בנו ושלחה אותנו בחזרה לחדרים שלנו שזה אומר שאנחנו בסדר שמחתי ממש לא היה לי כוח לשמוע את הצעקות שלה למה אנחנו לא בסדר ועל איך צריך להיראות.
חיכינו לצעקה הגדולה של מנסור להגיע למשרד שלו , ברגע שהוא צועק זה אומר רק דבר אחד שהגיע הזמן ללקוחות המקום נפתח מהשעה 10:30 בבוקר אנשים כבר הזמינו מקום בטלפון ואת מי הם רוצים אלה האנשים הקבועים בדרך כלל בבוקר לא באים אנשים חדשים , ברגע שאחת הבנות לא קיבלה הזמנה למשך השעתיים הקרובות עלייה לנקות את כל החדרים של כולם ולקרצף כמו שצריך אחרת היא תשלח לעבודות רצופות ללא שינה , ולפעמים אני אומרת שלחדשות שמגיעות זה טוב להישלח לנקות זה עדיף לקרצף מאשר לראות במשך שעה איבר מין של גבר שאת לא מכירה ואת גם לא רוצה להכיר.
מזיל עלייך ריר ויורק בדיבור שלו , כול גופו עטוף בשערות בית השחי שלו מסריח כאילו לא התקלח שנה שלמה , והמטרה שלך לשמח את האיש הזה להיות שחקנית לרגע ולשחק אותה מאושרת עד הגג להיות כאן עכשיו איתו לשמוע את המילים שלו את הגניחות שלו לשמוח שאיבר מינו נכנס בתוך גופי , אחרי מליון פעמים כאלה את כבר יודעת לשקר כמו שצריך הם באמת חושבים שהם מצליחים לרגש אותך. הם לעולם לא יבינו שהריגוש הכי גדול שלך היה לקום בבוקר לראות את רואס אבא ואמא לחבק אותם וללכת לבית ספר אני כל כך מתגעגעת לזה ולחברות שלי שבטח לא מבינות לאן נעלמתי ומה עלה בגורלי אני מתגעגעת אפילו לחבר שהיה לי בעצם רק התחלנו לצאת ולהכיר אחד את השני אבל בכל זאת זה משהו אני יכולה להתגעגע אליו ולרצות אותו. אני גם חושבת על החלומות שלי שהיו לי לפני שהגעתי לכאן שכבר דאו עם הזמן שחולף רציתי שהפעם הראשונה שלי תהיה מרגשת ויפה עם מישהו שאני יאהב שכל המיטה תהיה בפרחים אדומים ושוקולדים ונרות מסביב כמו כל נערה מתבגרת לא חלמתי בכל חיי שהפעם הראשונה שלי תהיה עם גבר בן 60 דוחה מזיע כול גופו פצעי לחץ בקושי נושם נודף מימנו ריחות של סיגריות ילדה קטנה יושבת שם ובוכה לא מבינה מה עושים לה זועקת שיפסיק אך הוא לא הביט בי אפילו לא לרגע לא היה לו אכפת מהו גילי או מה עברתי בחיים אלה רק לממש את זממו.
כולנו רצנו במהרה למשרדו של מנסור הוא עבר אחת אחת לכולם יש עבודה כמו תמיד זה נדיר שיש כאלה שלא מזמינים אותן כולן כאן עובדות חרוצות.
אחרי השיחה שלנו עם מנסור הבנתי שהיום מינהן הזמין אותי , זקן בן 65 גבר דוחה בגופו כולו מלא פצעים ושיערות בגוף מקום אפשרי בגוף, אבל למזלי הוא לא אוהב יותר מידי מספיקה לו חדירה רגילה וכמה נגיעות , סה"כ להראות לו שטוב לי שעדיין למרות גילו הוא יכול לספק אישה.
הוא גם לא חופר יותר מידי הוא שוכב על המיטה ופשוט נהנה מימני נהנה להביט ביופי שלי.
ניגשתי לחדרי להתארגנות אחרונה סידרתי את הפאה שלי וחבשתי על עצמה את המסכה לעיניים והלכתי למקום הקבוע שלי.
מינהן כבר שכב שם הוריד במהרה את בגדיו והביט בי , "שלום , התגעגעתי אלייך" אמר וחייך חיוך קל
"שלום" השבתי ועליתי עליו מבלי דיבורים מיוחדים.
פעם זה היה כואב לי היום כבר לא כי רובם מבוגרים שאיבר מינם כבר לא מתפקד ולא בגודל של להכאיב לי , שיחקתי את עצמי נהנת עשיתי כל מיני קולות שהוא אוהב לשמוע , חיכיתי כבר שזה יגמר שאוכל לחזור לחדר שלי לכמה דק' עד הלקוח הבא.
רגליי כבר החלו לכאוב היה קשה לי לזוז , לפתע הוא משך בשערי בחוזקה והפיל אותי על המיטה.
"מה אתה עושה?" שאלתי בכעס בזמן שליבי פעם בחוזקה
"מנסה משהו חדש" אמר , לאחר כמה שניות הוסיף "חברי מספרים שלי שזה מהנה מאוד לשחק ככה"
"אבל אתה מכאיב לי!" עניתי בעוקצנות
"אני משלם בשביל זה" צעק בקולו המעצבן.
לא עניתי ופשוט המשכתי בשלי הבטתי בשעון נשארו רק עוד 20 דק' עד שהסיוט הזה נגמר , החלטתי שאם הוא רוצה לשחק אני יראה לו שגם אני יודעת לשחק אני יוציא עליו את כל האגרסיות שלי.
סובבתי אותו והתחלתי להפליק לו על הטוסיק ולצרוח , הוא לא הבין מאיפה זה בא לו.
"מה את חושבת שאת עושה ?" צעק
"רצית לשחק לא ?" עניתי
"תמשיכי אני אוהב את זה" הופתעתי שאמר זאת חשבתי שיתעצבן ויתלונן עליי שאני לא עושה את העבודה שלי כמו שצריך.
בזמן שהוא מורט את שערותיי כמעט ויוצאות מין המקום אני מפליקה עליו ודוהרת עליו בפראות , דקה לפני שנגמר הזמן הוא מסיים את צרכיו מתלבש ויוצא מין המקום.
חייכתי לרווחה שסוף סוף זה נגמר , רצתי לחדרי נכנסתי למקלחת מהר ושטפתי את עצמי.
התלבשתי באותם בגדים ורצתי מהר ליומן שהחבאתי , שלפתי את העיפרון מתחת לכרית והמשכתי לכתוב.
'והינה אני שוב כותבת בך, כדי לפרוק את עצמי.
אני לא ממש זוכרת את זה אני רק זוכרת שהם נכנסו לבית ופתאום נשארתי לבד בלי אף אחד ,
נכנסה אישה חדשה אישה זרה שאני לא מכירה , היא הייתה מבוגרת מימני בהרבה פנייה היו חיוורות היא הייתה נראה לבנה כמו סיד.
עיניה היו בצבע כחול בהיר ושערה בצבע בלונדיני כאילו לא מפה.
"את בואי איתי" ציוותה
"לא רוצה מי את" עניתי
"בואי איתי עכשיו" אמרה ומשכה אותי אל מחוץ לבית , היא הכניסה אותי לרכב השחור שעמד בחוץ והרכב מיד החל לנסוע.
"תשחררי אותי מה את רוצה מימני?" צעקתי.
מספר דקות היא לא ענתה , היא החנתה את האוטו והחלה לדבר
"ההורים שלך מתו" הסתכלה עליי במבטה הקר
"מה לא ? אייך זה לא נכון זה לא הגיוני לפני מספר דק' הם יצאו מהבית לערוך קניות" התחלתי לבכות מבלי לדעת אם זה נכון בכלל הדמעות זלגו על פניי בעוצמה רבה.
"תקשיבי מתוקה ההורים שלך נהרגו בתאונה ברכב שלהם , אחיך הקטן ישלח לבית יתומים ואת תבואי איתו" אמרה
"למה שאני יבוא איתכם מי אתם ?" עניתי בחשש , לאחר שהבחנתי בנשק שהיה בכיסא של אותה אישה.
"אנחנו נדאג לך יהיה לך טוב איתנו לא יחסר לך כלום" אמרה.
היא לא נתנה לי את האופציה לענות בכלל חבטה בראשי חזק עד שכבר לא הרגשתי כלום.
אתה מבין אני לא רציתי ללכת איתם בכלל הם לא שאלו אותי , הם לא נתנו לי לראות את אחי או להגיד לו שלום , להגיד לו כמה שאני אוהבת אותו , אם רציתי ללכת איתו ? אם לא רציתי לבוא ?.
איש לא שאל אותי , היא לא נתנה לי זמן לשבת ולבכות על הוריי כמו שצריך לנסות לזכור אותם או לחשוב עליהם. מבחינתם אין לי הורים יותר הם מתו , הם לא יבואו משום מקום להציל אותי.'


תגובות (1)

אני מחכה להמשך ^^…
הפרק יצא קסום במיוחד…

20/11/2013 11:26
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך