my story
הפסקתי את הסיפור bad girl והתחלתי חדש מקווה שתאהבו

ילדים רעים הקדמה

my story 04/07/2015 746 צפיות אין תגובות
הפסקתי את הסיפור bad girl והתחלתי חדש מקווה שתאהבו

הסיפור הוא מנקודת מבט של גבר תהנו :)

״ אחי אני הפסקתי ״
״ למה אחי נשאר גרם גרם וחצי תוכל להוריד ראש אפילו שתיים ולנער תראש ״
״ לא אחי במקום הזה אפילו לעשן סיגריה צריך להתחבא חכה נשאר לי שנה אני מקבל תכסף ועף מפה ״
״ חחח אז אני שומר לך את הגרם לשנה אחי דבר איתי״
״ טוב גבר״

סגרתי את הטלפון ונכנסתי להתקלח בדרך למקלחת הסתכלתי במראה נער בן שמונה עשרה שיער שטני ועיניים ירוקות גוף שרירי כי אני מתאמן מאז שהגעתי למקום הזה צלקת במותן שמזכירה עבר לא כלכך יפה וקעקוע של נמר .
המקום שעליו דיברתי קוראים לו ״ דרך האושר ״ בגיל 11 העיפו אותי מהבית כי לא היה כסף לטפל בשבע אחים , בגלל שאני הבכור אמא שלי נתנה לי 200 שקל אמרה שהיא מצטערת לקחתי את אחי הקטן גייק איתי וסגרתי את הדלת , ביום הראשון ישנו אצל חבר וככה חודש עוברים מחבר לחבר ואז הגיע המצב שאנחנו יושנים בספסל ועם זה לא הספסל זה סמטה , לאלכוהול לא היה כסף אבל לסמים כן אז בזמנו גרם היה עולה 10 שקל ? חרא חומר אבל זה מה יש , לא היינו אוכלים כי את הכסף היינו מבזבזים על זה ..
טוב שנה שנתיים כבר עברנו להזריק .
ההרגשה ממכרת הסטלה ממכרת לא הסם .
ואז עצרו אותנו .
הלילה הכי קשה בחיי עשינו מגביות להרואין ותפסו אותנו את נייק שלחו לפנימיה או למשפחה אומנת ואותי למקום הזה .
אני לא אומר שטוב כאן כי אני מת לעוף מפה אבל גם לא חרא הרבה יותר טוב מלישון על ספסל או סמטה אנחנו לומדים , יש חוגים ויש את חדר הכושר זה הסם החדש שלי , השיחרור שלי והדבר שמכניס אותי להיי אחד גדול .
בסוף השנה אני משתחרר מהמקום הזה אני מקבל קצבה של 60,000 שח ואמור להתחיל חיים חדשים איתם .
להתחיל חיים חדשים הא? רוב הכסף הולך למציאת נייק ואז לבית שיהיה לי איפה לגור כן?


יצאתי מהמקלחת לבשתי גינס שחור וגופיה אפורה סירקתי את השיער וסידרתי את העגיל בשפה שלי שתמיד הייתה מסתובבת לצד הלא נכון והייתה מושכת לי את השפה , יש לי עגיל בשפה באף באוזניים .
יצאתי החוצה והלכתי לחדר כושר .
״ אחיי טוב שבאת תכיר זאת ליהי והיא חדשה אתה המדריך שלה ״ אמר לי כריס .
בגלל שמאז שאני פה אני מחובר לחדר כושר נותנים לי לאמן אנשים , מה אכפת לי יותר כסף .

היא הייתה עם שיער שחור ועיניים ירוקות הייתה רזה ועיפרון שחור היה לה מסביב לעיניים היא רעדה וכנראה הייתה מכורה להרואין הבנתי שהיא כמו אחת מכל הבנות וגלגלתי עיניים , התיישבתי לידה ״ עם אתה לא רוצה לא צריך אני לא מכריחה אף אחד זה לא שביקשתי אותך ״ סיננה בכעס .
״ לכי תחליפי בגדים וחכי לי ליד השק איגרוף ״ אמרתי באדישות והלכתי להביא בקבוק מים וכפפות .
״ יותר חזק״
״תתני את מה שאת יכולה״
״תוציאי את הכעס שלך״
״כן ליהי זה טוב ככה ״

היא נשכבה על הספה בעייפות ונגבה את מצחה ״ איך היה״ שאלתי ״ בסדר״ היא ענתה באדישות וקמה .
יש לילדה הזאת סיפור ואני ידע אותו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך