my story
תהנו אהובים

ילדים רעים פרק 1

my story 04/07/2015 779 צפיות אין תגובות
תהנו אהובים

רעש הצרצורים של השעון המעורר העיר אותי השעה הייתה 7:00 התהפכתי על המיטה ושמתי את הכרית על הראש אני לא חושב שזה עזר כי כדי שאני יישן עוד קצת הייתי צריך לזרוק את השעון המעורר על הדלת שלי , ״ בוקר דייסון ״ אלי אמרה , אלי זאת היועצת בבית ספר היא בשנות ה40 לחייה קצת שמנה עיינים חומות ולחיים מלאות , הסתובבתי לצד שני ״ דייסון קום ״ היא הרימה את קולה ״ קמתי קמתי ״ אמרתי באדישות שטפתי פנים סידרתי את העגיל בעצבים ויצאתי לחדר אוכל והתיישבתי ליד קלאודיו וגרי ״ אחי אתה נראה נורא ״ צחקתי על קלאודיו שהיה הפוך עם שיער מבולגן ועיניים אדומות ״ מה אני יעשה אחי קשה בלי זה ״ אמר בעצב השפלתי מבט ״ אני יודע ״
״ היי מתוקים ״ גרייס אמרה .
גרייס הייתה השרמוטה של הפנימייה עם אפשר לקרוא למקום הזה ככה , לא בקטע מעליב היא גם יודעת את זה אין אחד שלא זיין אותה ואפילו אני בכמה לילות שהייתי חייב .
היא נתנה לי נשיקה בלחי חייכתי באדישות וקמתי לכיתה ״ אחח ״ אמרתי שנתקלתי בילדה ונפלו לה הספרים ״ תסתכל לאן אתה הולך טמבל ״ היא סיננה מבלי להסתכל עלי היא קמה ״ אה זה אתה ״ היא גלגלה עיניים זאת הייתה ליהי , אוח מפגרת .
גלגלתי עיניים והמשכתי לכיתה .
כן נו יום של לימודים אין מה לחפור על זה , נכנסתי לחדר ונזרקתי על המיטה השעה הייתה 1 וחצי ובשלוש יש לי אימון שמתי שעון מעורר חדש שבטח אלי שמה לי אותו ששמה לב ששברתי את הקודם ועצמתי את העיניים .

״ 31..32..33 ״ ספרתי שהרמתי את המשקולות ״ מתי האימון שלנו? ״ ליהי באה לכיווני ״ שאני יסיים פה תתארגני בנתיים ״ אמרתי והמשכתי בשלי ״ אוח ״ היא נאנחה והלכה .

אחרי האימון התיישבנו לנוח ״ תגיד יש לך איך להשיג פה מנה ? ״ היא אמרה ״ לא הפסקתי עם זה ״ אמרתי והלכתי .

הלכתי לחדר ונרדמתי , בשעה 8 קמתי והלכתי להסתובב קצת בחוץ ראיתי מישהו או מישהי מתחת לשיחים רועדת .
הלכתי לכיוון וראיתי את ליהי ומזרק ביד היא בכתה וצרחה והתחננה לעוד זרקתי את המזרק ולקחתי אותה לחדר שלי ״ לאלא בבקשה עוד קצת ״ היא בכתה וכאב לי עליה ״ ליהי חלאס ״ אמרתי בעצבים והבאתי לה אקמול ומים .
אחרי כמה דקות היא נרגעה והתחילה ליבב ״ לא הייתי צריכה לעשות את זה ״ היא מלמלה .
״ זה לא עוזר לך בכלום , קודם שזה לא בריא לך וזה לא מתאים לילדה כמוך וזה מלא כסף ״ אמרתי
״ אבל איך אפשר להפסיק איך?? ״ היא צעקה עלי וזה הזכיר לי את השיחה שלי ושל אלי לפני 7 שנים
— פלאשבק —
״ אני מתחנן תתני לי פעם אחרונה ״ אמרתי בוכה שראיתי שהיא זןרקת את המזרק בים
״ תבין אתה פוגע בעצמך ״ היא אמרה בטון רגיל ״ אני לא יכול להפסיק בבקשה גברת ״ אמרתי מייבב ״ אתה תפסיק אתה תפסיק ״ היא ליטפה לי את השיער ״ איך אבל איך?? ״ צעקתי והיא לא ענתה יותר

— סוף פלאשבק —

ליהי נרדמה ואני נכנסתי להתקלח , שיצאתי היא ישבה עם סיגריה במרפסת התיישבתי לידה והוצאתי סיגריה הכנסתי לפה והדלקתי עם המצית .
״ איך אני יתמודד עם זה ״ היא אמרה בלחש
״ אני פה על תדאגי ״ אמרתי וחיבקתי אותה .

היא נרדמה לי על החזה הרמתי אותה והשכבתי אותה לישון כיסיתי אותה ויצאתי החוצה .
״ אחייי ״ קלאודיו קרא לי שראה שאני הולך כמו טמבל באודיטוריום ״ אה אחי ״ הסתובבתי אליו והתחבקנו כאילו לא ראיתי אותו הבוקר .
ישבנו על הספסל והדלקתי סיגריה , התחלתי לחשוב על ליהי על העיניים הירוקות והגומות שלה זה שהיא מזיזה את האף כשהיא צוחקת ושהיא מרימה את הגבה שלה שהיא כועסת סיפרתי לו עליה ״ איך מעיפים אותנ מהחדר?״ קלאודיו אמר ״ למה צריך להעיף ? ״ שאלתי ״ אסור דיימון לא בתחילת שנה ״ הוא הסתכל עלי ״ בולשיט ״ אמרתי והלכתי לחדר הערתי אותה ״ את צריכה ללכת ״ סיננתי ״ עוד חמש דקות ״ היא מלמלה ״ לא ליהי עם יתפסו אותנו מעיפים אותנו אני חייב תכסף ״ אמרתי
״ בסדר בבוקר אני יקום לשירותים ואתה תעיף אותה ״ היא חייכה וחייכתי בחזרה נשכבנו והיא נצמדה לחזה שלי .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך