naama@naama
גאווה אנשים!!! חחח
את הפרק הבא תכתוב ולדה :)

ילדי ארבעת העונות – פרק 2 (סיפור משותף)

naama@naama 16/07/2013 599 צפיות 9 תגובות
גאווה אנשים!!! חחח
את הפרק הבא תכתוב ולדה :)

עכשיו כמעט סוף הקיץ ועוד מעט יגיע הסתיו, הסתיו היא העונה אהובה עלי, הרוח הקרירה והעלים החומים והאדומים.
"רואן כנסי הביתה! חם בחוץ," לא רציתי להיכנס אהבתי לשבת בחוץ ולשקוע במחשבות.
קמתי מהדשא הירוק הולכת לכיוון ביתי, נכנסתי דרך הדלת החומה נכנסת לחדרי. החדר שלי היה צבוע בגווני חום ואדום, ועל יד מיטתי היו תלויים ציורים רבים. ספרים רבים היו מפוזרים ברחבי החדר.
הייתי שייכת לקבוצת הסתיו, אבל אפעם לא הייתי שלמה עם זה שהאופי של כל אחד נמדד על פי קבוצתו, לא סיפרתי לאפחד את המחשבה הזאת, כמובן שהיו כועסים עלי.
אתמול כבר נהייתי בת 13 ומחר אעזוב לבית הספר שנקרא סיזנלנד, אמי רצתה שאלך לשם, כמובן שלא התנגדי למרות שרציתי להתנגד אך אין טעם בסופו של דבר אלך.
"רואן חמודה אני יוצאת!" צעקה לי אמא מלמטה. שמחתי על ההזדמנות ויצאתי החוצה על האופניים.
נסעתי למקום אהוב עלי, האגם. לא הרבה אנשים מגעים אליו, רק מעטים כמוני.
נעצרתי אם האופניים מול האגם הכחול, השמש זרחה עליו בצורה מושלמת וכל הירוק גרם למראה להיות עוצר נשימה.
התיישבתי בזהירות על הדשא הירוק, עצמתי את עיני נושמת את ריח הפרחים.
לא רציתי לעזוב את המקום, אני כל כך אהבתי את המקום הזה, וכשיהיה בסיזנלנד כבר לא אוכל לראות את כל זה.
"שלום לך." לפתע בירך אותי איש זקן. הוא לא נראה כמו אחד מקבוצת הסתיו, התפלאתי אך לא שאלתי.
"שלום גם לך," אמרתי לו, מחייכת. הזקן התיישב לידי נאנח בכבדות.
"את עצובה, מדוע?" תהיתי איך הוא ידע שאני עצובה.
"אני עוזבת לבית הספר סיזנלנד," אמרתי בעצב. "אין לי בעיה להיפרד מהחברים שאין לי אך אני אוהבת את המקום." כמעט בכיתי, אך עצרתי את עצמי.
"למדתי שם, אין לך מה להיות עצובה זה מקום מאוד נחמד אני מאחל לך בהצלחה," אמר לי וקם משאיר אותי בוהה בו. לא היה אפשר לקרוא לזה ניחום אבל זה היה קרוב.
קמתי מהאגם הולכת משם הביתה. התחיל כבר להחשיך, השמש עזבה והירח התחיל להופיע.
נכנסתי הביתה בשקט מקווה שאמא לא הגיעה, אך היא הגיעה והיא חיכתה לי כמובן.
"רואן! מה חשבת לעצמך לצאת החוצה לכל כך הרבה זמן?" היא הייתה כעוסה.
"אני חזרתי בזמן ולי מגיעה ללכת לסיזנלנד יותר ממך," התערבה אחותי הקטנה. כעסתי, כמובן אמי תמיד העדיפה אותה על פני, אני דמתי לאבא וזה כאב לה, אך מדוע אני אשמה?
"אל תדאגי אני עוזבת מחר אז תישארי עם הנסיכה שלך, רק שתיכן כי המכשפה סוף סוף עוזבת נכון?" אמרתי בכעס הולכת לחדרי ונועלת אחרי.
אפעם לא הייתי שייכת לאף קבוצה, למרות שנולדתי כאן בסתיו וגדלתי עם התכונות שלהם, היו לי גם תכונות אחרות שבאו מאבי. אמי לא גילתה לי מאיזה קבוצה הוא, אבל זה לא משנה הוא הלך לעולמו.
עכשיו אולי לא אוכל לראות את המקומות שאהבתי כאן, אבל אני מתחילה דף חדש וזאת הזדמנות שלא אוותר עליה.


תגובות (9)

נחמד (:

16/07/2013 08:16

ואו..אני אחרי ולדה..מלחיץ..
אף פעם לא כתבתי סיפור עם מישהו אחר..אני מרגישה שהדם עולה לראש..
אז..בחזרה לעניין..
הפרק הזה יצא די טוב, האגם נשמע לי מקום די נחמד..מקווה שאין שם צפרדעים או דגים..אה..ואני חושבת שאשתמש בדמות של הזקן אם לא אכפת לך..
א.מ
א.מ

16/07/2013 08:23

ברור שתרגישי חופשי חח ואל תלחצי קחי את זה באיזי :)

16/07/2013 08:28

אני מתחילה לכתוב עכשיו אבל אין לי מושג אם להתחיל דמות חדשה או להמשיך את אחת הדמויות…

16/07/2013 08:30

את הדמות שלך לא?

16/07/2013 08:33

יאלה אני מתחילה חדשה, …

16/07/2013 08:34

נמממ איפה הפרק הראשון? :]

16/07/2013 08:41

צ'ירנו כתבה אותו

16/07/2013 08:42

אחלה פרק, יצא מצויין…

16/07/2013 09:23
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך