ילדי הפנימייה- פרק 15

lior_s 20/08/2014 622 צפיות 2 תגובות

"נועם" צעק סער שלא ידע לאיפה הוא ברח. אחר כך הוא רץ אל שיר, משך אותה לצד ושאל אותה "למה עשית את זה?" כעס. "הוא לא יכול לשחק בי, אתה יודע טוב מאוד על מה אני מדברת" אמרה והלכה. "נועם" המשיך לצעוק, לבסוף הגיע לחדר שלהם.
"הנה אתה" נכנס בפנים עצובות, נועם הסתובב לצד השני. הוא לא רצה שיראו אותו. הוא הבטיח לעצמו שמעכשיו הוא לא רודף אחרי שיר. הוא רק ימרר לה את החיים.
"נוע-" בא לומר אבל נועם קטע אותו, "בבקשה, עזוב אותי טוב? לא מגיע לה שנדבר עליה. נדבר בבוקר" אמר. סער שתק והלך לישון.
*
"אל תתייחס לכלבה הזאת" קארין הלכה יחד עם נועם אל הכיתה. "לא נורא… קורה" חייך אליה.
"תלמידים להתיישב במקומות" נכנסה המורה.
שיר לא הגיעה לכיתה.
"מישהו יודע איפה שיר?" הסתכלה על מאיה ונועה.
יום הלימודים נגמר, שיר בכלל לא הייתה בבית הספר, או בכיתה.
*
"הודעת לבית הספר שלא תהיי היום?" שאל אותה אביה. הוא לקח אותה ליום כיף, להזכיר לה שגם אם יש לו מישהי, היא היחידה שהוא יאהב עד הסוף. "לא" ענתה בקור, היא עדיין הייתה עצובה. "שיר…" נאנח אביה, "אני לא צריך עכשיו עוד שיחות פלאפון שיגידו לי מה שאני כבר יודע" הוציא את פלאפונו ועמד להתקשר אל בית הספר. "לא לא, אל תתקשר, בבקשה" הושיטה יד אל עבר הפלאפון. "למה לא?" שאל והכניס את הפלאפון לכיסו. "כי אני לא רוצה שתתקשר, אם הם ירצו לדעת משהו הם כבר יתקשרו אלייך" אמרה והתרווחה בכיסא.
"הכל בסדר?" התקרב אביה לשולחן. "בסדר גמור" אמרה.
*
"איפה שיר?" תום נכנס לחדרה בסערה. "אנחנו לא יודעות!" צעקו. "מה אתן צועקות? אתן החברות הכי טובות שלה אתן צריכות לדעת" הרים ידיים לאות כניעה.
"אז לא, אנחנו לא" נועה אמרה ברוגע. "אתן לא דואגות לה?" שאל. "תום, היא בטח עם אבא שלה והיא תחזור מחר" מאיה הרגיעה אותו.
*
"איפה אתה? חיפשתי אותך כל היום" אמרה ליאן לסער. "אנחנו צריכים לדבר" לקחה אותו לצד. "זה הכל באשמתי" אמרה. "מה קרה?" ליטף אותה. "שמעתי אותך ואת נועם מדברים על הנקמה של נועם באביה של שיר, הלכתי וסיפרתי לה…" סער תפס את פניו. "אני לא מאמין! למה לא דיברת איתי על זה?" כעס בלחש. "את יודעת מה עשית?" המשיך. "מה אתה משחק אותה פתאום, הרי אם זה היה נועם ישר היית רץ לספר לו! עשיתי את מה שהכי טוב לחברה שלי! היא לא תהיה עם מישהו שישחק בה" לחשה. "בסדר, אני מצטער…" אמר.
"אז מה הסיפור?" לחשה. "הוא באמת אהב אותה… ידעתי שגם היא אותו, היא פשוט לא רצתה לתת לו את הכבוד לסיים את זה, אבל הוא בכלל לא רצה לסיים את זה, את מבינה? הוא אוהב אותה יותר מהכל. הנקמה שלו לא עניינה אותו בכלל כשהיא הייתה איתו, עכשיו בזכות מה שהיה אתמול, אני בטוח שהוא חזר לעניין הזה" אמר.


תגובות (2)

כל החרא הזה ממש מבלבל אותי.
בסדר, זו כנראה רק אני.
בכל מקרה, יש לי הערה (עלילתית) אחת: זה לא קצת מוזר שזה מסתדר שכל הבנים הראשיים בדיוק מאוהבים בכל הבנות הראשיות, והפך? אין טוויסטים רומנטיים (ובזה אני מתכוונת בין הדמויות הראשיות. בגידות וכו')
הבנת?

20/08/2014 14:13

    מי אמר שלא יהיה? ותודה על הביקורת(: זה הסיפור הראשון שאני כותבת לכן זה קצת קשה לי… אם את רוצה את מוזמנת לכתוב לי במייל ואסביר לך מה שלא מובן(:

    20/08/2014 16:27
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך