lior_s
תודה רבה לכל מי שקרא, דירג, העיר ומצא עניין בסיפור. זה היה הסוף. :)

ילדי הפנימייה- פרק 20

lior_s 25/08/2014 597 צפיות אין תגובות
תודה רבה לכל מי שקרא, דירג, העיר ומצא עניין בסיפור. זה היה הסוף. :)

"באמת?" שאל בהתלהבות. סוף סוף הם יספרו לכולם ולא יצטרכו להסתיר כלום. סוף סוף חבריו יבינו למה הוא לא מצא עניין בעדי.
"באמת" חייכה אליו והוא נישק אותה נשיקה קצרה.
*
עברה חצי שנה. חצי שנה של שיר בלי נועם. חצי שנה של נועם בלי שיר. חצי שנה בלי השקרים של רון וקארין.
חצי שנה בלי המבטים החטופים ביניהם, חצי שנה… חצי שנה שהם לא… לא דיברו בכלל.
זה היה יום הולדתה של שיר, סוף סוף היא בת 17! השמחה הייתה גדולה, אך החיוך מפניה ירד שנזכרה בבוקר שנועם לא כאן כדי לחגוג איתה.
"יום הולדת שמח!" קפצו עליה נועה ומאיה. "תודה רבה בנות" חייכה להן בנימוס וחיבקה אותן.
היא התהלכה בבית הספר מלאת חיוכים מרוב הברכות שזרקו לה מכל עבר.
"שלום" הופיע אביה. היא חייכה אליו וחיבקה אותו. "מה את רוצה לעשות היום?" שאל אותה. כל מה שרצתה לעשות זה לברוח, להיות עם נועם ולברוח, לשכוח מהכל.
"האמת… אני רוצה מקום שקט" אמרה ואביה הופתע, הילדה הקטנה שלו? הילדה הרעשנית שלו, שלכל מקום הולכת ועושה רעש ובלאגן? האם היא התבגרה סוף סוף?
"הכל בסדר?" שאל אותה, "בכל זאת, זה היום הולדת שלך, אעשה כל מה שתרצי" חייך אליה ושניהם יצאו מבית הספר.
*
"תודה רבה אמא, תודה רבה" חייך נועם ויצא מהבית שלו. הוא היה כל כך חלש, אך למרות זאת, הוא ידע שהיום שיר בת 17, ולמרות הכל, הוא תכנן לבוא לשם, להפתיע אותה ולהיות איתה כמה שאפשר. הוא רק התפלל שאחרי חצי שנה ההרגשה שלה הדדית.
הוא נכנס אל המונית ונסע אליה.
*
"די התפלאתי היום" אמרה קארין לנועם ששכבו שניהם יחד במיטה. "ממה התפלאת?" חייך אליה. "מקארין, אולי סוף סוף היא התבגרה" אמרה לו ושיחקה באצבעותיה. "שנינו יודעים שזה לא נכון, היא ברחה" אמר והתיישב. "ברחה?" התיישבה גם היא. "ברחה, היא רוצה קצת שקט, אחרי מה שקרה לה עם נועם… אם אני הייתי במקומה…" גמגם, "זה לא קל, זה לא קל לגלות שהבן אדם שאהבת עוזב לחצי שנה, בגלל שיש לו סרטן. או שהוא עוזב בגלל שיש לו סרטן והזמן לא ידוע" אמר וחשב על נועם ושיר, הוא לא היה רוצה להיות בנעליים שלהם, אף אחד לא היה רוצה להיות. קארין שתקה. "אני שמח שיש לי אותך, אני שמח שאנחנו ביחד, אני שמח… ממש שמח" חייך אליה ונישק אותה.
*
כבר הגיע הערב.
"מה אתה עושה פה? חבר'ה נועם הגיע! נועם הגיע!" סער קפץ עליו. נועם השתיק אותו, "שיר כאן?" שאל בלחש. "לא… היא אמורה לחזור בכל רגע אבל…" אמר לו ונועם חייך. בינתיים כל הילדים הגיעו וקפצו עליו בחיבוקים.
"אני רוצה להפתיע אותה" חייך וסיפר לכולם על התוכנית שלו.
*
שיר הגיעה אחרי היום הארוך ועלתה לחדרה, לא שמה לב מה מתרחש סביבה וגם לא רצתה לדעת. בינתיים, כולם הסתדרו במעגל ונועם עמד באמצע. המנהל קרא לה ללובי וזה קרה. היא ירדה במדרגות וכמעט התעלפה שראתה את נועם, היא ירדה בריצה והביאה לו חיבוק ונשיקה ארוכה עד שנשימתם נעצרה.
*
זהו, הגענו לסוף. איפה נתחיל? ליאן וסער המשיכו להיות יחד ולאהוב אחת את השני. לינוי וירין נהיו זוג אחרי שגילו עניין אחד בשנייה. נועם ושיר התגברו על הכל והמשיכו להיות יחד.
רון וקארין? גם הם.
אחרי הפיטורים של אביו של רון מראשות הממשלה עקב העזיבה של אימו, נועם, קארין ושיר מחליטים לצאת למסע ולגלות את עצמם.
ולגבי הנקמה של נועם באביה של שיר? לעולם לא נדע.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך