עדי צ'אן!!!
מקווה שתאהבו

ילדת החיות

עדי צ'אן!!! 12/10/2011 760 צפיות תגובה אחת
מקווה שתאהבו

ביום שבת התעוררתי מאוחר (כרגיל) וירדתי למטה. פתע שמעתי קול לא מוכר של גבר. הוא אמר "תביאי לי אוכל אני רעב" הסתובבתי לאחור וראיתי את הכלב שלי מכשכש בזנב. ליטפתי אותו וחשבתי לעצמי שבטח דימיינתי. הוא המשיך לכשכש בזנבו. לפתע הוא פתח את פיו ואמר "התכוונתי לזה שאני באמת רוצה אוכל" נפלתי לאחור בבהלה. הוא ענה לי "תרגעי!!! זה עדין אני ג'ף ג'ף!!!! נו!! אל תפחדי!!" הוא ניגש אליי נעמד על שתי רגליו האחוריות ו"ליטף" אותי בעדינות בכפות ידיו. הוא אמר "את נועדת לגדולות! את מלכת החיות והיום הוא היום שאת תוכרזי למלכה" לפני שהבנתי מה קורה הורדתי את ג'ף ג'ף והלכתי אל מיטתי בחזרה. כמעט שכחתי. שמי אוונג'לין קרטר. אני בת 14 וחצי. ואני גרה בעיירה קטנה באי קטן ומבודד. באותו יום שבת לא ידעתי כמה חיי ישתנו. אז ישנתי והתעוררתי בחיוך ובצחוק לנוסך החלום שלי. והכלב שלי כישכש בזנב. לפתע הוא הפסיק. הוא פתח את פיו שוב. הוא אמר "זה לא היה חלום!! מוטלת עליך אחריות ענקית!! את חייבת להקשיב!!! היום תקבלי את מצב הכוח שלך!! כמו אמיך!!" הלכתי אל חדרה של אמי והיא חייכה אלי. ידעתי שהכלב שלי כן כן הכלב שלי לא שיקר!!!! אז הלכתי עם כלבי ואמי לחדר העבודה שלה שהיא אף פעם לא נתנה לי להיכנס. ואז הבנתי למה היא לא נתנה לי להיכנס. הוא היה מלא בחליפות מגניבות. לפתע ראיתי קופסה של מתנה. אמי אמרה לי "פתחי אותה." פתחתי ובפנים היו נעלי עקב מגניבות וכל כך יפות!!!!! החזקתי בהן ואמי אמרה לי "אל תלבשי אותן עדיין" היא הובילה אותי את מדרגות. עליתי אליהן וראיתי קהל של חיות. הייתי בשוק. הייתי עם נעלי הדוב שלי והבוקסר שלי וחולצה של ארנב. כן אני אוהבת חיות. אמי הינהנה וכאילו ללא לשים לב שמתי את הנעליים. זה היה מדהים. היה אור טורכיז חזק וחזרתי לפתע אל הבימה. הקהל הריע וצהל (תרתי משמע צהל!!) ירדתי מהבמה והסתכלתי על המראה. ראיתי את הנערה הכי יפה בכל חיי. שמלה טורכיז עם ורוד בצורת אש למטה עם שרוול קצר צד אחת צד שני ללא שרוול. הנעליים הטורכיז עם הורודות שקיבלתי. משתי צדדי השיער היו צמות אסופות לאחור עם אבנים קנות בצבעי טורכיז וורוד ושער השיר פזור עם פס טורכיז שהופך בקצה לורוד. איפור יפה היה על פניה וכנפי פרפר ורדרדות טורכיז היו על גבה. מאחורי הייתה אישה מדהימה עם שימלה ארוכה ירוקה שערה היה אסוף לגולגול עם מקלות ירוקים בתוכו. נעליה היו אלגנטיות בצבע ירוק. כנפיה היו סגולות והיא נראתה מדהים. היא אמרה בקול של אמי "עכשיו תורך להיות המלכה" היא הושיטה לי כתר ירוק. וכשהיא שמה אותו לראשי הוא נהפף לצבע תכלכל ורדרד על ראשי שאלתי אותה "זאת אני??" והיא צחקה את צחוקה הצעיר. חייכתי. ידעתי שזה גורלי.


תגובות (1)

מעריכה תגובות אהמ אהמ….

17/10/2011 05:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך