Mrs. Pancakes
הפרק הבא יתרחש שקליאו תהיה בת 8.
תהנו ^^

ימייה של קליאו – פרק 1

Mrs. Pancakes 21/09/2013 709 צפיות 6 תגובות
הפרק הבא יתרחש שקליאו תהיה בת 8.
תהנו ^^

הפרק מתרחש ביום שבו קליאו נולדה. תהנו ^^

קליירה ישבה וצפתה בטלווזיה. בטנה הנפוחה זזה עם כל תנוחה שלה, בספה ליידה ישב מארקו, קורא עיתון, על ברכיו ישב דֵסי, חתול המחמד שלהם, פרוותו הייתה נקייה ולבנה ונצצה באור השמש, שבקע מן התריסים.
כל אחד מהם היה מיוחד, קליירה הייתה בת הקעקוע האדום, מארקו היה מלאך בעברו ודֵסי בן 500 שנה לפחות.
"את יולדת בקרוב.." ילל החתול, קליירה הפנתה אליו את מבטו וחייכה חיוך קטן, מארקו המשיך להתעסק בעיתון.
"כן. נכון" ענתה לו קליירה. קליירה ידעה הכל – מהשמות של כל מי שבעולם עד לפרטיי פרטים על חייהם.
קליירה שמה את ידה על בטנה, מארקו הוריד את העיתון והלך לשתות מים, עייניו של דֵסי הבהבו בכחול והוא הפך לשחור.
"היא מגיעה! היא מגיעה!" ילל דֵסי, בטנה של קליירה התחילה לכאוב, צרחות כאב נפלטו מפיה ומארקו המודאג הגיע בטיסה לסלון.
"קליירה! מה קר.." עצר את משפטו. הילדה רוצה לצאת החוצה. מארקו הזעיק אמבולנס, הוא צפה בקליירה שוכבת על האלונקה, מתרחקת ומתרחקת.
(כמה זמן לאחר הלידה):
מארקו נכנס לחדר. הוא ראה את קליירה מחויכת, בידיה הייתה תינוקת יפהייפיה.
"איך קראת לה?" שאל מארקו, קליירה רק חייכה.
"קליאו" סיננה בחיוך, קליאו ירשה את העיינים של אבא ואת שיערה של אימה.
"היא יפהפייה" מלמל.


תגובות (6)

אהבתי…
אני רואה שהורדת את הקטע המטרידXD

21/09/2013 10:37

איזה קטע מטריד? XD

21/09/2013 10:39

עצלנית,
לקחת את השם של הדמות הראשונה שלי!!! XD

21/09/2013 10:41

קליירה? קליאו? מארקו? תפוזוני?

21/09/2013 10:43

קליאו.
אל תגידי שאת לא זוכרת -_-

21/09/2013 10:49

אהבתי מאוד:)
נשמע חתיכת סיפור יפה *~*

22/09/2013 08:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך