כאן בשבילך – פרק 3

08/08/2012 602 צפיות אין תגובות

אחרי שלוש שנים של מאמץ, הצלחתי, אני סוף סוף הולך לפגוש אותה, היא תכיר אותי ואני אותה, למרות שהיא לא באמת תדע מי אני, היא חושבת שהיא הולכת לביקור אצל קרובי משפחה רחוקים, אבל זה עדיין טוב בשבילי, אני דאגתי לה כל כך במשך השנים האלו, עכשיו אני גם אוכל לשמור עליה, גם אם זה יהיה לתקופה קצרה, אולי היא תישאר יותר? התחלתי לחשוב שאולי הייתי יותר מידי אובססיבי כל השנים האלו?
פתחתי אליה רגשות אבהיים, גם כלפי שלושת אחיי פיתחתי רגשות דומים, אולי בגלל שהיא האחות הראשונה שיש לי רגשות כאלו כלפיה, אני מרגיש צורך לשמור עליה יותר, אני רק מקווה שאם יום אחד היא תדע מי אני, היא תקבל אותי.
במשך כל השמונה עשרה שנה שהיא גדלה זכיתי לדעת עליה דברים אחדים, שאני מקווה שהיא תספר לי אותם שהיא תהיה פה, אני יודע שהיא תאהב את הבית שלי, הוא גדול ומרווח, האחים שלי גרים איתי, הם בסביבות הגיל שלה, איתן ומיכאל התאומים בני ה 20, ודניאל בן ה 22, אז אני חושב שהם יתחברו, בטוח היא תתחבר למיכאל.
שמעתי שיש לה פחד גבהים, אני מקווה שזה לא יפריע לטיסה שלה, זאת טיסה ארוכה, יש איתה חברה שגם מבקרת פה קרובי משפחה אז היא לא תהיה לבד, זה טוב.
היה לי חודש לעצב לה את החדר, כדי שהיא תרגיש בנוח, הבנתי מאבא שלי, שהיא בדרך כלל לא מרגישה בנוח אצל זרים, אבל העובדה שאנחנו קרובי משפחה תעזור, אני מקווה.
כל הטיסה דאגתי לה, שהודיעו לי שהכול עבר בשלום, רווחתי, דאגתי לזה שיאספו אותה מהנמל, בזמן הזה חשבתי על איך אני יגיב, מה אני אומר, אולי עדיף שלא להראות התעניינות רבה, אחרי הכל אני "קרוב רחוק" ואיך היא נראת היום, איזה אופי יהיה לה?
אני שומע את המכונית, תקתוק בדלת,
"אני פותח" צעק מיכאל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך