כבוד השר – פרק 9 (18+)

Honorable Minister 09/11/2014 1002 צפיות 13 תגובות

שימו לב – בעקבות תיאורים מיניים הקריאה היא מגיל 18+
כבוד השר – פרק 9

אני מביט בעיניו של כבוד השר, אורי בר-לב.
המתח בנינו הורגש. במיוחד אחרי המשפט שהוא אמר, "נתחיל בלדבר על הטעות שלך, המכתב ששלחת…."
טעות? איזו טעות זאת? אני כבר מבולבל. לא יודע מה הוא עומד להגיד לי, לא יודע מה עומד להתרחש. לא יודע שום דבר. הוא לוקח את כוס היין שלו ושותה ממנה, מניח את רגלו על הרגל השנייה ומביט בי.
"אתה שותק" הוא אומר, "ציפיתי לתגובה שלך לפני שאתחיל לדבר"
"מה אתה רוצה שאני אגיד בדיוק?" אני עונה בקול יהיר, "אני צריך שתסביר לי קודם למה אתה חושב שזאת טעות לשלוח את המכתב הזה"
"חשבת פעם לדגמן?" הוא פתאום סוטה מהנושא שלנו, מביט בי ועל הבגדים האדומים שאני לובש, "אתה נער יפה. אתה יכול לעשות משהו עם החיים שלך, מאשר לשלוח מכתבים באימייל. מכתבים לאנשים שאתה לא מכיר, מכתבים שהתוכן שלהם הוא תוכן מורדני….."
"תוכן מורדני?" אני מרגיש עצבני פתאום, "אני פניתי אליך, כי אני חושב שאתה אדם בעל כוח השפעה גדולה שיש לך את האמצעים שיכולים לעזור לנו לעשות…"
"לעשות מה?" הוא מתפרץ לפני שאני מסיים את המשפט, "מה אתה חשבת בדיוק שאני יכול לעזור לך, דון? במה אני יכול לעזור לך?"
"בלשנות את הדרך בה אנחנו חיים. לשנות את הדרך שהמדינה הזאת לוקחת אותנו, להביא צדק לעולם, להביא צדק לערבים, להביא צדק לשמאלנים, להביא צדק לאנשים מהקהילה הגאה"
"ואיך הגעת למסקנה הזאת שאני האדם שאתה יכול לסמוך עליו?" הוא בוהה בי במבט מלא תשוקה.
"כתבתי לך במכתב ששלחתי לך. אתה אחד השרים המפורסמים, בזכות הדעות שלך שמאוד שונות ממה שהממשלה חושבת. שמאוד שונות ממה שמפלגת הסדר חושבת"
"אומרים שאני שר מפורסם בגלל היופי שלי" הוא מגחך, "ובכל זאת, אתה עשית טעות ששלחת מכתב כזה ברשת, עשית טעות מסוכנת שהייתה יכולה לעלות לי מחיר יקר מאוד ולעלות לך בחייך"
"מה הטעות בדיוק?" אני מופתע ומביט בו.
"לעולם, לא שולחים מכתבים, במיוחד בדואר האלקטרוני עם מסר מורדני" הוא אומר בקול נחרץ, "מה היה קורה, אם לא אני הייתי פותח את האימייל? מה היה קורה אם ההודעה הזאת הייתה מגיעה לידיים של ניבין, ראש הממשלה? אתה יודע מה היה קורה לי ולך? זה היה צעד טיפשי"
"אני סמכתי על הדברים שלך שאתה היחיד שיכול לקרוא את ההודעות בדואר הזה, זה מה שאמרת בטלוויזיה" צעקתי פתאום.
"לעולם אל תאמין לדברים שאומרים בטלוויזיה, במיוחד אם אלו אנשים מהממשלה" הוא אמר. קם על רגליו והתקדם לכיוון דלת הכניסה. הוא פתח את הדלת והסתכל לעבר אחד השומרים שם, הוא סימן לו עם הראש שייקח אותי. השומר בעל החליפה השחורה והמשקפיים השחורות התקדם אלי, תפס את ידי וגרר אותי. אני הבטתי בשניות האחרונות באורי. הסתכלתי לעיניו.
"אני חשבתי שאתה אחרת" אמרתי לו בצער רב ובקול אומלל. הרבה זמן הקול שלי לא נשמע אומלל ככה. הוא לא הגיב, השומרים הוציאו אותי, שמו לי שק בראש. הורידו אותי במעלית, הכניסו אותי לרכב והסיעו אותי לכיוון הבית שלי.

השעה כבר הייתה אחרי הצהריים. לא להאמין שאת רוב השעות שלי העברתי במקום שאני לא יודע עליו הרבה פרטים, מלבד שזהו מקום יוקרתי בבניין רב קומות.
אני עולה בצעדים לכיוון ביתי. אין אף אחד בבית.
אני לובש עדיין את הבגדים האדומים, אותם בגדים אדומים שהם נתנו לי כשהם "חטפו" אותי לפגישה עם אורי בר-לב. ואני מנסה לחבר הרבה קצוות לא מובנות. הרבה דברים בדרך שבו הם התנהגו אלי לא היו מובנים לי.
אם אורי בר-לב לא רצה לשתף איתי פעולה, מדוע הוא חטף אותי לפגישה? אם לא אכפת לו מהרעיון של למרוד בממשלה ולשנות את שיטת הממשל, למה הוא השקיע מאמץ בליצור איתי קשר? למה הוא דאג שהשומרים יפשיטו אותי ויביאו לי בגדים אחרים. אם הוא בכלל תומך בממשלה למה הוא מביע עמדות נגד החוקים שלהם?
אני מבולבל. וכשאני חושב על זה אני מבולבל יותר. אני מריח את הבגדים שהם הלבישו אותי, יש לזה את הריח של הדירה שבה פגשתי את אורי. ריח של חדש, ריח של טוב. אני יכול להסניף כל היום את הריח הזה.
דפיקה בדלת. ליבי נעצר, האם זה אחד השומרים שבאים לקחת אותי שוב בכפייה? האם אולי אורי הלשין עלי ושלחו אנשים מהמשטרה שיקחו אותי לחקירה על ניסיון בגידה במדינה? ליבי דופק. אני קם על רגלי ומתקדם לכיוון החריץ על הדלת, אני מביט ורואה את איתן. מרגיש הקלה.
אני פותח את הדלת, איתן מסתכל אלי. הוא מביט בי ובוחן אותי.
"מה זה הצבע האדום הזה…." הוא אומר בפנים מופתעות. אני לחוץ, עדיין לחוץ מהסיטואציה שהייתה לי היום. אני תופס את ידו ומושך אותו פנימה במהרה וסוגר את הדלת. אני מוביל אותו לספה בסלון והוא מתיישב. אני יושב לידו, הוא מביט בי. בוחן אותי.
"אתה בסדר?" הוא שואל אותי בדאגה, "מה קרה לך היום, למה אתה נראה מוטרד? למה לא היית בבית הספר? למה אתה לובש אדום כזה?"
הרבה שאלות יש לו. ולי יש הרבה תשובות לספק. אני לוקח אוויר ומביט בו. נוגע בשערו הארוך, הוא שוב לא אסף אותו. והאמת אני אוהב לפעמים לראות את שערו הארוך והפזור. לפעמים הייתי מדמיין את איתן ללא שער ארוך, וזה לא היה נראה לי הגיוני.
"יש לי הרבה לספר לך" אני ממלמל לו. מתחיל לחשוב מאיפה כדאי לי להתחיל את הסיפור. את הסיפור המטורף הזה. איך לספר לו שאתמול שלחתי הודעה אימייל לאורי, סיפרתי לו הכל. הוא חטף אותי ופגש אותי, שם הוא התנהג אלי בצורה מוזרה. איך אספר לו שסמל המחתרת שלנו בעצם לא משתף איתנו פעולה? ליבי דופק. והוא מביט בי, מחזיק את הידיים שלי ומחכה שאפתח את פי על מנת לשמוע. הסקרנות של איתן גברה.
"אתה מדאיג אותי" הוא אומר, "ספר לי כבר"

לא אני אומר לעצמי. אסור לי לספר לו שעשיתי מעשה טיפשי כזה, מעשה טיפשי בלי להתייעץ עם חברי המחתרת. או לפחות להתייעץ איתו. אסור לי לספר להם שום דבר מזה. אם הם ידעו הם ינדו אותי, ואני לא יכול לאבד אותם. לא יכול לאבד את האנשים היחידים שקרובים אלי. הם ישנאו אותי על הדרך שבחרתי לעשות. הם יאשימו אותי בהריסת המחתרת. ואני לא יכול לשאת דבר כזה.
"אני…" אני מחפש כל דבר אחר שיקפוץ לראשי, כל שקר אחר. אבל אני מתקשה למצוא והדבר היחיד שקופץ לי לראש זה לנשק אותו. אני מתנפל עליו, דוחף את לשוני לפיו. הוא מופתע מהתגובה שלי, הוא לא רגיל אלי ככה.
הוא נוגע בראשי, מלטף את שערי הבלונדיני. עובר עם ידו על גבי. הוא אוהב את זה, אני מרגיש את זה.
הוא מנתק את מגע שפתיו עם שפתי ומביט בי, "מה זה דון? מה עובר עליך?"
"אני הייתי בבית כל היום, חשבתי עליך. חשבתי על כמה אני מרגיש שבזמן האחרון אנחנו מתקדמים לאט ובקצב שלנו" אני אומר לו בשקר, "אני אוהב אותך, ואני רוצה שתדע את זה"
"אני יודע את זה" הוא מביט בי בתשוקה, אני מרגיש רע עם השקרים שלי. האם הוא קונה את זה? אני לא יודע. נראה שכן, אבל אני חייב להוכיח את זה – חייב להוכיח לו שבאמת אני חושב ככה. אני נוגע עם ידי על אזור איבר מינו ומביט בו.
"זוכר שלפני כמה ימים, שהכנסתי את ידי מתחת למכנסיים שלך והרגשתי אותו?" אני מסמיק לו, "אולי הגיע הזמן שגם אראה אותו?"
לא אני לא רוצה את זה. אני מפחד עדיין. אבל אני חייב לעשות את הצעד הזה לקניית האמון של איתן. לא אשכב איתו, אבל אגע בו. זה מה שהולך להיות. דון מסתכל אלי במבט התלהבות, חושב שהוא נמצא בחלום.
"מה אתה רוצה לעשות? אל תחשוש תגיד" הוא אומר לי ומלטף את פני.
"אני לא רוצה שניקח את זה רחוק מדי, לא היום, אבל אני מוכן לעשות דברים חדשים" אני אומר לו ומסתכל בעיניו. הוא מביט בי. המבט מלא התשוקה שלו נהפך לחושדני מאוד.
"אתה לא אומר לי את כל האמת, דון" הוא אומר לי, "אני מכיר אותך. ואם זאת הדרך שאתה בורח, אני לא מוכן לזה" הוא אומר וקם מהספה, ובלי לומר לי שלום הוא יוצא מהדלת.


תגובות (13)

נכנסתי ולא קראתי כי אני לא בגיל המתאים אבל הייתי חייבת לכתוב לך את התגובה הזו. אני מבקשת ממך אם את יכולה לכתוב גם סיפורים לכל הגילאים כי זה מבעית שאת כותבת סיפורים שהגבלת הגיל שלהם היא 18+ מכיוון שחצי אתר או אפילו שני שליש מהאתר הזה לא בני שמונה עשרה. תתני לכולם ליהנות קצת מהכתיבה שלך, שאני אפילו לא יודעת אם היא טובה או לא בגלל הגבלת הגיל הגבוהה.
נ.ב
אני משערת שחצי מהילדים שקוראים את הסיפור הזה גילם הוא שנתיים ומטה מהגיל המתאים שתיארת.

09/11/2014 20:18

    *לפחות שנתיים ומעלה.

    09/11/2014 20:19

    ומטה*
    אוח…

    09/11/2014 20:20

    שלום לך!
    לצערי אין אתרים טובים לפרסום סיפורים ישראלים של אנשים שכותבים, מלבד האתר הזה.
    הסיפור הזה הוא סיפור שהרעיון שלו עלה לי לא ממזמן, והחלטתי ליישם אותו. מה שגורם לי להמשיך לכתוב זה התגובות של הגולשים, ולכן היה חשוב לי לפרסם אותו.
    אני אוהב להתבטא בצורה הטבעית ביותר בסיפורים שלי. וכן, הסיפור הזה מטרתו לעסוק בהרבה מיניות, במיוחד במיניות בקהילה הגאה – חשוב לי מאוד להדגיש את הנושא של הקהילה הגאה, בכל אופן (השלילי והחיובי), וזה יכלול לי הרבה כתיבה מינית.
    בגלל שאני יודע שיש פה קהל גולשים בגיל העשרה, היה חשוב לי להבהיר בכל פרק שפרסמתי שמתוארים פה תיאורים מיניים ולכן הקריאה מומלצת מגיל 18+.
    כמובן שאני מאמין שחלק גדול מהקוראים שלי הוא לא בגיל הזה, וזה לא מפריע לי אישית כל עוד הם נהנים מהסיפור ומבינים את המסר שאני מנסה להעביר דרכו.

    תודה בכל מקרה,
    והאתר הזה הוא אתר מקסים לכתיבת סיפורים. אולי ביום מן הימים אכתוב סיפור נוסף, חסר תוכן מיני שיהיה מיועד לכלל הקוראים.

    09/11/2014 20:56

אני לא מסכים אם מה שאת אומרת, בגלל ש יש הרבה סדרות במציאות שהם מגיל 18 ועדיין אנשים רואים את זה.
לדעתי אם היית רוצה לקרוא תקראי שיכתוב לאיזה גילאים שהוא רוצה מה זה השטויות האלה.

09/11/2014 20:24

    זה שאנשים רואים את זה זה לא בסדר. וזה שאנשים עושים את זה ולא מתייחסים להגבלת הגיל לא הופך את זה לבסדר. הסתכלתי בתגובות על הסיפורים כדאי לנסות לזהות את סגנון הכתיבה מבלי לקרוא את הסיפור מכיוון שהוא לא מיועד לגילי וגיליתי שהכתיבה ששל הכותב מופלאה ביותר. רציתי להמליץ לו שבזמנו הפנוי או כשיסיים את הסיפור הזה יכתוב ללא הגבלת גיל כי גם אני רוצה ואני בטוחה שיש עוד הרבה שרוצים לקרוא את הכתיבה המופלאה שמתוארת בתגובות על ידי קוראים. זו דעתי.

    09/11/2014 20:28

תמשיך !

09/11/2014 20:27

סליחה על ההצפה בתגובות,
קראתי את הפרופיל שלך ושמתי לב לכך שנכנסת רק כדי לפרסם סיפור מסוים.
אל תתייחס לתגובות שכתבתי.
^
תגובה אחרונה.

09/11/2014 20:31

עוד פרק מדהים. אהבתי את הקטע שאיתן דחה אותו, זה לא היה מובן מאליו. חשבתי שהוא יאמין לו, אבל אתה שינית את זה, וככה זה יותר יפה. זה יוצר יותר מתח.
אם אתה מתחת לגיל 17 אז שאפו. ישלך כתיבה מושכת וסוחפת.
אין לך הרבה שגיאות כתיב. אבל יש לך אחת, בנתיים לפי מה ששמתי לב, וזו שוב הבעיה עם אלי=עלי. תנסה לישם את זה.
בהצלחה בכתיבת הפרקים הבאים. מחכה בקוצר רוח.

09/11/2014 21:20

~ flowers~ , אני מסכימה עם כל מילה.
אשמח מאוד אם תעלה עוד פרק היום!

09/11/2014 21:24

    תודה רבה, וגם תודה רבה ל- ~ flowers~ שתמיד כאן מגיבה ונותנת את הדעה שלה.
    אני אפרסם עוד פרק בדקות הקרובות.

    09/11/2014 21:31

    בכיף, אני אוהבת להגיב ולדעת שזה נותן לאנשים מוטיבציה. אני עושה מה שהייתי רוצה שיעשו לי.
    בדקות הקרובות? אז עכשיו כל חמש דקות אני נכנסת לפרופיל שלך (:

    09/11/2014 21:38
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך