תאיליה
תודה לזוהר אביב, ההשראה שלי בסיפור זה, שבלעדיה לא הייתי ממשיכה לכתוב.

כוח המוח 24- פרק 1/צרה בפינה

תאיליה 26/09/2012 1172 צפיות 2 תגובות
תודה לזוהר אביב, ההשראה שלי בסיפור זה, שבלעדיה לא הייתי ממשיכה לכתוב.

שלום לקוראים, מה שלומכם?
אצלי הכול בסדר.
היחסים שלי ושל ליטל בשיא פריחתם.
מי אני? תרשו לי להציג את עצמי.
קוראים לי אייל קורן, ואני המנהיג של חבורת כוח המוח.
בחבורה נמצאים: אריק השמנמן, ניב הקוטר, ליטל היפה ואני.
אנחנו פותרים בעיות שקורות בבית הספר ובסביבה ומנסים שבבית הספר ובכל מקום תהיה סביבה נעימה.
באותו זמן, ישבתי עם ליטלי היפה והנחמדה שלי על ספסל בחצר בית הספר, ופתאום, מה קולטות עיניי? הן קולטות את סקרלט יושבת לבדה בפינת החצר.
סקרלט היא תלמידה חדשה שהגיעה אלינו השנה מסן פרנסיסקו. "למה היא יושבת לגמרי לבד?" שאלתי את עצמי, אך לא מצאתי תשובה.
מכיוון שלא מצאתי תשובה לשאלתי, החלטתי שאגש אליה בהפסקה הבאה ואשאל אותה.
הצלצול קטע את מחשבותיי, וישר רצתי לכיתה כדי להתכונן לשיעור היסטוריה. למורה להיסטוריה קוראים סול. סול היא מורה ממש ממש נחמדה. היא המורה שהכי מעריכה את מה שהחבורה שלנו עושה. לפעמים היא אפילו עוזרת לנו לפתור את התעלומות העומדות בפנינו.
באותו שיעור למדנו על מלחמת האזרחות. אני חושב שמלחמת האזרחות היא חומר ממש מרתק, אך באותו שיעור לא יכולתי להתרכז כי לא הפסקתי לחשוב על סקרלט.
"למה היא לבדה? למה היא לבדה?" טרדה השאלה את מנוחתי.
השיעור עבר בעצלתיים אבל בסוף הוא נגמר.
רציתי ללכת לסקרלט ולשאול אותה למה היא לבדה, אך הכיתה שיחקה "הדגל" ולא יכולתי להפסיד.
אמרתי לעצמי: "נו טוב.. אני אשאל אותה בהפסקה הבאה…".
עברה ההפסקה הבאה וגם ההפסקה שאחריה ועוד לא שאלתי את סקרלט.
עוד רגע ונגמר היום ועוד לא שאלתי את סקרלט את שאלתי, מה אני יכול לעשות?
נגמר היום ואני הלכתי לביתי.
ליטל ליוותה אותי, ובסוף ההליכה גם נתנה לי נשיקה חפוזה.
נהניתי מהנשיקה, והתעצבתי כי נגמרה במהרה.
נכנסתי לביתי, והופתעתי מאוד כשגיליתי שאמי הכינה בשבילי, את הקוסקוס הטעים שלה. אכלתי את הקוסקוס בתיאבון, אך לא הפסקתי לחשוב על סקרלט. החלטתי שאשאל אותה מחר, ישר בתחילת יום הלימודים.
הזמן עבר במהרה, וכבר הגיע זמן ארוחת הערב
כנראה שראו עלי שאני לא מרוכז, כי אמי שאלה: "קרה לך משהו, מתוקי?".
"כל מה שקרה, היה שגיליתי בעיה חדשה בבית הספר" עניתי לה.
"אתה כבר יודע מהי בדיוק הבעיה?" היא החזירה לי בשאלה.
"עדיין לא, אני אברר מחר" עניתי לה בחזרה.
המשכתי לאכול, ואחרי הארוחה הלכתי לישון.
בבוקר קמתי ורציתי להתכונן לשיחה עם סקרלט, אך גיליתי במהרה שאני חולה בשפעת.
התקשרתי לליטלוש שלי כדי להודיע לה שאני חולה, וכדי לבקש ממנה שתביא לי שיעורי בית.
אחר השיחה, שיחקתי קצת במחשב ואחר כך הלכתי לישון.
משעמם להיות חולה!!
קמתי ב-16:00 וגיליתי את ליטל רוכנת מעלי בהבעה מודאגת.


תגובות (2)

זה ממש יפה! תמשיכי!

26/09/2012 13:46

המשכתי

07/10/2012 13:10
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך