תגובות ממשיכה <3

כוכב- נופל- ~הקדמה+ פרק 1~

25/12/2013 282 צפיות 3 תגובות
תגובות ממשיכה <3

הקדמה :
לא.
לא לא לא לא לא לא לאאאא !
איך זה קורה לי ?!
נכון, הם רבו. נכון, היו צעקות ומבטים כאלה של כעס ונכון, נכון, הכל נכון אבל לא דמיינתי שזה היה כלכך גרוע !! אז….
עשיתי את מה שהכי קל לעשות כשכל העולם נופל עלייך… הלכתי לישון.
———————-
טוב. אני נועה. בת 17, כיתה יא. חיה את החיים, לא מפריעה לאף אחד.
אני ניראית בסדר. יש לי את הסטייל שלי ואני אוהבת אותו.
אני לא חננה, אבל לא הכי מקובלת… איפה שהוא באמצע .. ושם טוב לי. כמו שאמרתי, חיה את החיים ולא מפריעה לאף אחד.
ההורים שלי רבים כבר די הרבה זמן … לידי וליד סתיו (אחי התאום) הם תמיד מתנהגים בסדר. כאילו כלום לא קרה…. אבל זו סתם הצגה. קשה לי להאמין שהם מאמינים שאנחנו לא יודעים. אף אחד לא מעז לפתוח את הנושא הזה, אז אני מניחה שכולם פשוט סובלים בשקט.
——————————————————————–
קמתי בבוקר, עם ריח של פנקייק. לא היה לי כוח לקום. חשבתי על אבא, ומה שקרה אתמול. אז כן ההורים שלי רבים הרבה בזמן האחרון, אבל….. לזה לא ציפיתי.
כעסתי. שנאתי אותו. לא הבנתי. לא הבנתי איך, איך הוא יכול לעשות את זה למשפחה שלנו ?!
והכי מהכל… איך הוא יכול לעשות את זה לאמא ?!
מה היא תחשוב כשתראה, איך הוא מנשק אישה אחרת, איך הוא אומר לה שהיא אהבת חייו… איך הוא מחבק אותה קרוב.. לא יכולתי לחשוב על זה. זרקתי כרית על הקיר והתהפכתי במיטה. הסתכלתי על השעון המעורר שלי. 11 בבוקר. קבעתי עם הדר. שיט ! קמתי מהר והתלבשתי. לבשתי אלסטאר טורקיז, ג׳ינס וגופיה שחורה. עמדתי לצאת מהבית כשראיתי את אבא. התעלמתי ממנו. הוא שאל אם באלי פנקייק. ״שקרן !!״ צעקתי עליו, ויצאתי מהבית.


תגובות (3)

מהמם פשוט מושלם!!!! תמשיכו!!!

25/12/2013 08:45

תודה <3 אני אמשיך אני מקווה שיהיה לי יותר תגובות ^^^ אני חדשה…

25/12/2013 08:48

מושלםם

04/01/2014 03:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך