כימעט מלאכים גירסה חדשה

אאהבתם??

מדריד 2014
יום א' 12:00 בצהריים
נסעתי מהר בשביל לא לאחר כימעט דרסתי הולך רגל בזמן שעברתי באדום חיפשתי מהר חנייה יצצאתי בלחץ מהמחוית ועליתי בריצה לקומה השניה בקניון ושמעתי את קול המזכירה קוראת "טיאגו בדזווה אגווארו חדר מס 2" נשמתי וניכמסתי לחדר בזמן שאני מסדר את העניבה שלי בסוף החדר ישב אדם שניראה בשנות ה50 לחיייו ולפניו שידה שחורה ומחשב עליו האיש אמר לי "אדון בדזווה אגוורו שב בבקשה " ישבתי מולו על כיסא המנהלים השחור וניסיתי להסדיר את נישמותיי מהריצה ראיתי שיש על השידה פתק השרשום עליו השם חואן "נעים מאוד חואן" אמרתי והגשתי לו את קורות החיים שלי הא דיפדף בהם ואמר "אז בישביל מה באת לכאן אדון בדוזווה אגורו?"שאל ועניתי "עברתי למדריד לפני שנה ואני מחפש כבר המון זמן עבודה ולעבודה שצריך בה יותר מדי כל לא יקבלו אותי כי לא למדתי בצעירותי" גיחחתי אבל חואן לא הזיז את טבי פניו ואמר "אני יכול לשאול למה לא למדת בצעירותך?" שתקתי רציתי לזרוק עליו את השולחן מעצבים אבל הרגעתי את עצמי כי אני חייב למצוא עבודה וזא עבודה שמאוד תתאים לי וגם המשכורת מצויינת אז חזרתי לעצמי ועניתי באיפוק "אמי מתה שהייתי ילד ואת אבי לא הכרתי ולא היה מי שיגדל אותי אז יצא שגדלתי ברחוב מנסה לשרוד בין כל האנשים שברחוב אבל למזלי הכרתי מישהי ששינתה את חיי נתנה לי מקום לגור בו לפני שנה עברנו ביחד לפה והיא זאת שלחצה עליי לבוא לראיון עבודה הזה" חואן אמר : " אז עם אני מבין נכון אתה לא כל כך בעניין של העבודה הזאת הרי אמרת שהיא לחצה עלייך" חשבתי לעצמי מבין כל מה שאמרתי לו הוא ניתקע רק על המילים האלו אבל עניתי לו "אני כן רציתי את העבודה הזאת אבל לא רציתי לקבל עוד סירובים ושנינה שזאת חברה שלי זאת שהצילה אותי ראתה את העבודה הזאת בעיתון ואמרה לי אז לא כל כך רציתי והיא שיכנעה אותי שזה הפעם יצליח ואני מקווה שכן"
חואן:"אוקיי לפי מה שאני רואה אתה נראה נאה למדי תיכנס לחדר השני שם תחכה לך מספר בדיקות בשביל לראות עם יש לך גוף תאים ובמידה שכן בהצלחה התקבלת"לכך י מספר שיות להבין מה שהוא אמר והתרגשתי כל כך שקמתי לחבק אותו אבל עצרתי את עצמי וניכנסתי לחדר בחדר ראיתי אותה…..


תגובות (8)

אני מצטערת אם אני הולכת לפגוע אבל אני חייבת לכתוב לך משהו. כמעט מלאכים הייתה ותמיד תהייה הסדרה הכי אהובה עליי. לא הייתה סדרה שיותר ריגשה אותי מהסדרה הזאת , חוץ מזה שאני אכתוב לך , שכמעט מלאכים יש רק 1 , ולא משנה כמה 'גרסאות חדשות' ימציאו לזה , בחיים לא יגיע לזרת של הסדרה האמיתית. גם הגרסא הזאת , למרות שאני כמעט ויכולה לנחש מה הולך לקרות בה , היא גרסא דיי גרועה. (בלי לפגוע) זה הרגיש כאילו עשית הכל בנשימה אחת , אין פסיקים ומעצורים , ושניסית להכניס מתח בתוך הקטע אבל זה יצא פשוט כמו פיסת מידע משעממת. כאילו שאין קטע לסיפור למרות שניסית להכניס בו (אני יודעת שאני מאוד ביקורתית , אבל אני לא תמיד כזאת אבל כשזה נוגע לכמעט מלאכים אני לא יכולה לסבול שמסים לעשות לזה גרסאות לא מוצלחות. זה משגע אותי)

19/03/2014 17:58

    חמודה שלי לא טוב לך אל תיקראי את מוזמנת לעוף מפה ולא להגיב זה מה שבאלי לכתוב מי שאוהב שיאהב ומי שלא ביי בי מקוטה שההבנת כמובן שאין לי מתכוונת לפגוע בך

    19/03/2014 18:11

ליאנה צודקת. ממש צודקת.
קודם כול. אין פסיקים. נקודות וכו'.
כדי לכתוב נוח לקריאה, את חייבת לעבוד על זה !
שנית כול. את כול כך ממהרת !
זה רק פרק ראשון (?). זה יותר מידי מהר. ממש מהר.
אני אישית. לא הבנתי כלום.
זאת הערה קטנה. לא באה לפגוע או משהו כזה..
העניין של העלילה נחמד. את יכולה לבנות סיפור די מוצלח אם רק תיסמי את מה שרשמתי לך.
=)

19/03/2014 18:18

    אוקיי את התגובה של אני מבינה אני גם חושבת שאת צודקת זה קרה כי באמת מיהרתי והמיקלדת לא כל כך טובה אבל היתעזבנתי שאליאמה רשמה את זה כאילו באתי בכוונה לפגוע בה

    19/03/2014 18:40

    מה שכן אפשר גם קצת להסתכל על היתרונות.
    המבנה הסיפורי יחסית טוב 0.0
    ח ליד כל הערה תנו הארה זה יכול להאיר פנים.XD

    20/03/2014 22:00

חחח אוי את מצחיקה. פשוט תתברגי ותדברי איתי מתוקה.
אני לא אמרתי שלא טוב לי , אני כתבתי לך למה זה לא טוב לי ואיך את יכולה לשפר את זה. זאת את שבחרת לקחת את זה למקום כזה

19/03/2014 19:57

מי שלא נאה לו שלא יצפה בסיפור אני חושבת שזאת גרסה מושלמת אומנם שונה אבל בגלל זה זה גרסה חדשה ולא עונה חדשה !!!
אז זה גרסה שלי אוהבות סבבה לא אז לא

21/03/2014 11:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך