"ככה זה מרגיש" – הצצה מפרק 5:'זרים'

scupcake 16/09/2013 1371 צפיות 2 תגובות
:)

"מצטערת" אמרתי באנחה והוא הסתכל עליי. "על מה בדיוק? על זה שאת מושלמת?" הקול שלו היה באותו טון כל השיחה שלנו, בפעם הראשונה, הוא כעס ולא אני.
"מי אמר שאני מושלמת!?" הרמתי את קולי. "אם הייתי יכולה לשנות בי דברים, תאמין לי שהייתי משנה! אתה בכלל לא מכ – "
"אוי באמת" הוא קטע אותי והתקרב אליי. " תפסיקי כבר, את לא צריכה לשנות בך שום דבר, תאמיני לי" הוא אמר בהבעה שונה מזו של מקודם, והבטנו אחד בשנייה לכמה שניות. "אוסט – " הצלצול קטע אותי.
הוא בחן אותי ואז הסתובב והתרחק יותר ויותר.

~~~~~

"מוכן?" אמרתי והתחלתי להחליק, כשהוא הנהן. החלקנו אחד מול השנייה כשהידיים שלנו מוחזקות יחד. נעליי ההחלקה שלו פגעו בשלי, ונפלנו כשהוא עליי. "אאוץ'" אמרתי מצחקקת והוא חייך אליי. "מצטער" הוא אמר במבט רך על פניו. "זה בסדר" עניתי קלות בחיוך. הוא הסתכל עליי לכמה שניות, וליבי פעם בחוזקה. לפני שיכולתי לחשוב על הצעד הבא שלו, השפתיים שלו היו מונחות על שלי ונעו בקצב איטי. הנחתי את הידיים שלי על פניו ונישקתי אותו בחזרה. למרות שזו הנשיקה הראשונה שלי, זה הרגיש כאילו אני יודעת מה אני עושה. כשהתנתקנו הוא חייך אליי. "וואו" פלטתי מפי וחיוכו התרחב. "בואי" הוא עזר לי לקום והחליק את דרכו אל קצה הרחבה. החלקתי אחריו בבלבול. "הרגע נפלת כמעט שלושים פעמים, ועכשיו אתה מחליק כמו מקצוען?" שאלתי בגבה מורמת ונעמדתי מולו.
"טוב, אז שיקרתי.." הוא אמר מעביר יד בשיער שלו בגיחוך מובך.


תגובות (2)

אוי חמודים. אני במתח. תמשכייי

16/09/2013 04:14

העלתי (: וזה לא אוסטין איתה חח(:

16/09/2013 04:32
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך