scupcake
:(((((((((((((((((((((((((((
נגמרררררררר
אני אתגעגע לכתוב על אוסטין&שאנל וג'ק&רוס :((((((((((
ועלל אשליייייייי וזואייייי
ולוגןןןןןן
ואלייייייייייס (♥)
מקווה(מאוד) שאהבתן את הסיפור, והתחברתן אליו כמונייי :') אני אשמח לדעת מה אתן חושבות, בין אם זה להאיר ולהעיר ואל תתביישו לחפור! ♥
אוהבת המוןןןןןןןןןןן ♥
וכמו שאמרתי כבר כמה פעמים, לא לדאוג - יעלה סיפור חדש, שאני בטוחה שתאהבו אפילו יותר מזה♥

(לגבי הבנות שביקשו עוד עונה.. אני לא כותבת עוד עונה לסיפור, מצטערת כל כך:( זה הסוף שלו)

"ככה זה מרגיש" – פרק 41 'דרך חדשה' פרק אחרון!

scupcake 17/12/2013 2170 צפיות 12 תגובות
:(((((((((((((((((((((((((((
נגמרררררררר
אני אתגעגע לכתוב על אוסטין&שאנל וג'ק&רוס :((((((((((
ועלל אשליייייייי וזואייייי
ולוגןןןןןן
ואלייייייייייס (♥)
מקווה(מאוד) שאהבתן את הסיפור, והתחברתן אליו כמונייי :') אני אשמח לדעת מה אתן חושבות, בין אם זה להאיר ולהעיר ואל תתביישו לחפור! ♥
אוהבת המוןןןןןןןןןןן ♥
וכמו שאמרתי כבר כמה פעמים, לא לדאוג - יעלה סיפור חדש, שאני בטוחה שתאהבו אפילו יותר מזה♥

(לגבי הבנות שביקשו עוד עונה.. אני לא כותבת עוד עונה לסיפור, מצטערת כל כך:( זה הסוף שלו)

*כעבור שלושה חודשים*

התרוממתי על קצות האצבעות ושלחתי את ידי למעלה, במטרה להשיג את החטיף האהוב עליי מהמדף העליון של אזור החטיפים שבחנות המכולת.
כאשר אוסטין הבחין בניסיוני, הוא שלח את ידיו והניח את החטיף בתוך העגלה, כשצחוק מתגלגל מפיו. גלגלתי עיניים בחיוך קטן והמשכתי ללכת, כשהוא הולך בעקבותיי יחד עם העגלה.
ביליתי את הקיץ של חיי יחד איתו – היינו מלא פעמים בים ובמקומות בילוי נוספים, השכרנו בקתה באחד החודשים שבו בילינו שבוע שלם יחד, בילינו עם המשפחות שלנו והכי חשוב – היינו מאוהבים אחד בשנייה יותר מתמיד.

לוגן סיפר לזואי על העזיבה שלו, מה שגרם לה להיות עצובה במשך כמה ימים כאשר נסע. אך לאחר דיבור עם הוריו, הוא חזר לפה – לוס אנג'לס, כדיי לקחת אותה יחד איתו ולבלות איתה את הקיץ בלונדון.
למרות שזואי שמחה כל כך, היא ידעה טוב מאוד שהיא הולכת לבלות את שלושת החודשים הכי טובים שאי פעם יהיו לה יחד איתו, ואז היא תצטרך לחזור לארה"ב, בזמן שהוא ישאר שם.. אך היא הסכימה בכל זאת, כי היא רצתה להיות איתו.
אני ואשלי היינו מדברות וצופות בהם מידיי שבוע דרך הסקייפ, ומידי פעם צחקנו עליהם על כך שבזמן שלנו יש קיץ – הם עטופים בכובעים ומעילים.

אם כבר מדברים על אשלי, היא ואוון היו מבלים יחד איתי ועם אוסטין מידיי פעם. אשלי מאז ומתמיד אהבה והתעניינה באופנה, וכשנסעה יחד עם אוון לניו יורק בכדיי לבדוק בשבילו את אוניברסיטת ניו יורק(שאליה אוסטין הולך יחד איתו), היא השיגה עבודה כמזכירה במגזין המוצלח 'פלייגירלס'.
היא לא התבאסה מכך, אלא להיפך – היא ידעה שהיא תוכל להראות את כישוריה לבוסית(הרשעית) שלה, וכך תעלה ב'דרגה'. חוץ מזה, היא מצאה ככה פתרון לבעיית הקולג' עם אוון. והאמת? גם בשבילי. אני אוכל לנסוע איתה מידי פעם לאחר בית הספר לעבודה, ואחר כך אלך לבקר את אוסטין.

אליס יום אחד נסעה עם הייזל ועוד כמה חברות לסוף שבוע רגוע בצימר ליד חוף ים. כאשר שיחקה כדור עף איתן, היא נתקלה בטעות בבחור בגילן, שבדיוק עבר ליד יחד עם חבריו. שמו מייק, הם הכירו ומאז הם חברים כבר חודשיים. אליס מאוהבת בו עד מעל הראש – היא לא מפסיקה לדבר עליו, ולדעתה המפגש שלהם היה 'נועד'.
היא תמיד מדברת עליו כחלומי, מה שגורם לי לצחקק אבל גם לחייך בחמימות אליה וליהנות ממבטה – כי אני שמחה בשבילה. חוץ מזה, מהפעמים שפגשתי אותו, זה לא קשה להבחין שהוא מאוהב בה גם כן.

אין יום שאני לא חושבת על סבתא רוס. אני מתגעגעת אליה כל כך, ומודה לה על הכול.

לאחר הקנייה הקצרה במכולת וסידור כל האוכל באחד התיקים שלו שהיו מוכנים לקולג', נעמדנו מחוץ לביתו – אני,ג'סיקה אחותו הקטנה ומרין אמו. אשלי באה גם, כיוון שאוון ואוסטין נוסעים יחד במכוניתו לניו יורק, ולדרך החדשה.
כשאוון הגיע יחד עם רכבו וחנה אותו, הוא יצא ממנו בשביל להניח את דבריו של אוסטין בתא המטען, וכמובן – בכדיי לומר שלום לאשלי. היא מיד רצה אליו ועטפה את ידיה סביב עורפו, מחבקת אותו כל כך חזק, שלדעתי הוא לא הצליח לנשום לשנייה.
הוא הניח את ידיו על גופה וקבר את ראשו בכתפה.
"הו, גדלת כל כך.." מרין מלמלה בבכי כאשר אוסטין נעמד מולה, והניחה את ידיה על פניו. "תבטיח לי שתשמור על עצמך כמו שאתה יודע, ותתקשר אליי מידיי יום, גם אם – "
"אימא." אוסטין גיחך וקטע אותה. היא נאנחה בחיוך קטן והנהנה את ראשה לאט, מתקרבת אליו ועוטפת אותו בחיבוק אימהי. "מבטיח." הוא לחש לפתע, ונשק למצחה כאשר התרחקה ממנו וניגבה את דמעותיה. "אני אבוא לפעמים בסופי שבוע, אל תדאגי." הוא חייך ונשק לראשה פעם נוספת, ולאחר מכן התקדם הצידה לג'סיקה הקטנה שנעמדה לצידה.
"אימא אמרה שאני אוכל להשתמש בחדר שלך בשביל הבובות שלי." היא מלמלה ושילבה את ידיה. אוסטין כיווץ את עיניו אליה – "חסר לך אם אני חוזר ואני רואה שערה אחת שלהן בחדר שלי." הוא אמר והתכופף לעברה. חיוך שטני וקטן עלה על שפתיה, והיא מיד קפצה עליו בחיבוק. אוסטין חייך ואחז בגופה הקטן, כשהוא מתרומם למצב עמידה.
"אתה תבוא לבקר נכון?" היא שאלה בשקט לאוזניו, ויכולתי להבחין בדמעה קטנה שזלגה מעיניה. "ג'ס," אוסטין אמר מופתע והזיז את ראשו בכדיי לפגוש במבטה. "ברור שאני אבוא לבקר, מי יציק לי אם לא את?" הוא חייך לעברה וניגב את הלחי הרטובה שלה. היא צחקקה וחיבקה אותו פעם נוספת. "אני אתגעגע אלייך, אוס'." היא אמרה באנחה קטנה ונשקה ללחיו, שנייה לפני שהוריד אותה שוב אל הקרקע.
הוא חייך ונשק לראשה, והתקדם הצידה.. אליי. נשמתי עמוק וניסיתי לעצור את דמעותיי בידיעה שאחרי זה – הוא נוסע.
אוסטין נשם עמוק גם כן, והנהן לעברי. הנהנתי בחזרה, וללא מילה נוספת עטפתי את זרועותיי סביב עורפו. הוא הניח את ידיו במהירות סביב והצמיד אותי אליו יותר, מוחץ אותי בחיבוק חמים ואוהב. דמעה שלא הצלחתי להחזיק השתחררה מלחיי ונחתה על כתפו.
זה הרגיש כאילו אין מה להגיד יותר, כי האמת.. אמרנו כבר הכול בשלושת החודשים של הקיץ המדהים הזה. כל מה שנותר זה לחבק אחד את השנייה בחוזקה.
שחררנו אחד את השנייה לאחר זמן שהרגיש כמו נצח.. אבל לא היה אכפת לי, רציתי להמשיך לחבק אותו.
הנחתי את ידיי על פניו, בזמן שהוא אחז במותניי והצמדנו את שפתינו יחד, מנשקים אחד את השנייה בתשוקה.
התנתקתי ממנו בחיוך קטן לאחר כמה שניות. הוא בהה בעיניי ונשק לשפתיי פעם נוספת, לפני שהסתובב והתקדם אל הרכב, שאוון כבר היה בתוכו. נופפתי בחיוך קטן לעבר אוון כשציפיתי בו יושב בכיסא הנהג, ואשלי מתקדמת אליי בחזרה. הוא נופף חזרה כשחיוך רחב על פניו.
"תשמור עליו אוון מותק!" מרין צעקה אליו. הוא צחק, "אין בעיה גברת בלייק." הוא החזיר, מתניע את הרכב.
נופפתי בעדינות אל עבר אוסטין שישב לצידו, כאשר המכונית החלה לנסוע.
"אז, זהו זה.. מחר אנחנו מתחילות את כיתה י"א בלעדיהם.." אשלי מלמלה כאשר הסתובבתי לעברה בדמעה קטנה. הנהנתי בראשי לאט, ולפני שיכולתי לומר משהו, קולה של ג'סי קטע אותי –
"תראו!" היא צעקה והצביעה לכיוון הכביש. אני ואשלי הסתובבנו חזרה, כשעינינו פתוחות בהפתעה.
צפיתי במכונית של אוון חוזרת וחונה באותו מקום, כשאוסטין יוצא ממנה במהירות ורץ אלינו. חיוך גדול עלה שפתיי והתקדמתי אליו בזריזות.
ברגע שהתקרבתי מספיק, קפצתי עליו כשרגליי מונחות סביב מותניו וידיי סביבו. הוא חייך ונשק לשפתיי. העברתי את ידיי בשיערו השחור ונשקתי לשפתיו פעם נוספת כאשר ניתק אותן ממני בכדיי להביט בעיניי.
"שכחתי להגיד לך משהו.." הוא אמר בחיוך קטן ומתנשף, מסביר את החזרה שלו. "מה?" שאלתי בחיוך גדול, ונשקתי לשפתיו פעם נוספת.
"את יודעת שאני הולך לחכות לך כן?"
ברגע שסיים את משפטו, חיוכי התרחב והצמדתי את שפתיי לשלו שוב, מאושרת יותר מתמיד.

הכול צף אליי בבת אחת.. כל השנה הזאת.. כל מה שהרגשתי.

התאהבתי, בכיתי, צחקתי, התאכזבתי, שמחתי, ניסיתי, חוויתי, למדתי, טעיתי, תיקנתי ואיבדתי.

הרגשתי כל כך הרבה דברים, חלקם טובים.. חלקם פחות טובים..

אבל זה לא משנה, כי הכי חשוב –

אני מרגישה ברת מזל על כל מה שהרגשתי והחלטתי – כי זה מה שבנה את חיי.


תגובות (12)

סיפוררררר מושלםםםםםםם
למה הוא ניגמר אוףףף
אני יקרא את כולו עוד פעם מה שבטוח חח
זה אחד מהסיפורים הכי אהובים עליי3>
מחכה שתתחילי תסיפור החדש,שלך:))

17/12/2013 11:20

הסיפור היה כל כך יפה, שאני רוצה לבכות מכיוון שהגענו לסוף :'(
היה בו משהו מאוד סוחף וממכר, על אף שנאתי לרומנטיקה, קראתי את כולו. משום שהסיפור הזה פשוט מהממם.
החל מהדמויות שיצרת ועד לתוכן הסיפור.
יש לי רק הערה אחת-היית חייבת להוסיף את לוגן? אני לא כל כך לא סבלתי אותו!!
אוסטין 3>
פרק יפייפה, מחכה לסיפור הבא! :)

17/12/2013 11:46

אוויייי חבלללל
למה אין עונה שניה!?!?!?
אני בוכה כאןןןן!!!
=0ואני אני בשוקקקקק שזה נגמררר
הסיפור היה מדהים וגם אני אתגעגע ל-אוסטין&שאנל וג'ק&רוס
ולכול השאר חח
אז תעשי סיפור חדש???
ותמשיכי את אמת או חובה???
כן?!?! יואוו איזה מדהימה אתתתת תמשיכי מהרררר

נ.ב
אני אשמח עם תקראי את הסיפורים שלי גם:)

נ.ב.ב
תמשיכי מהררר

17/12/2013 11:47

Bמושלםםם

17/12/2013 11:57

שיואו אני בוכה!
והדמעות לא מפסיקות לרדת :')
דמעות של אושר!!
אני מדמיינת לעצמי את ההמשך של הסיפור בראש!
הוא חוזר, הם מתחתנים, הם יולדים שני ילדים ומאז… הכל פשוט מושלם!!!!!!!!!
אני בטוחה שהספור הבא שלך יהיה אפילו יותר מעניין, מה שבנתיים אפילו לא מתחיל לעבוד עליי כי הסיפור הזה הוא פשוט מושלם,
מהמם, נפלא, מקסים, מרגש,מעניין, משמח, מכעיס, מעציב, מפתיע,
מושלם!!! כבר נגמרו לי המילים!!
אה רגע גם הסיפור הכי יפה שקראתי אי פעם!!
בבקשה תעלי מחר את הפרק הראשון של הסיפור הבא שלך ^_^
אוהבת 3>
מוואה :*)

(מקווה שלא חפרתי יותר מדי ^_^)

17/12/2013 12:56

וואו את כותבת מדהים אני אתגעגע לסיפוים על גק ורוס מאוד (!) ואני דווקא ממש מאושרת שאין עוד עונה, את סיימת את הסיפור בשיא ואפילו שאני קצת עצבנית ומאוכזבת שהוא נגמר אני ממש מעריכה אותך ככותבת…
מקווה שהסיפור הבא יגיע מהר ויהיה אפילו חצי טוב ממה זה היה! בהצלחה ותודה!

17/12/2013 13:03

אמאאאאא איזההה סיפור מטריףףףףף!!!
קראתי היום את כל הסיפור שלך ופשוט הייתי מכורה!!!
איזה מרגשש הוא;(
אין לך מה לתקן, הסיפור הזה מדהים!!!
וחבל שאת לא עושה שנייה לסיפור המהמם הזה אבל אני בטוחה שהסיפור הבא שלך גם יהיה מושלם כמו זה:)

17/12/2013 13:06

יאוווו ריגשתתת באמת שריגשת אני מכורה לסיפור הזה בבקשה תעשי עונה 2

17/12/2013 13:09

וואו באמת שריגשת!
אני נראלי שלוש שעות עם הסיפור פתוח וכל פעם אני מציצה וקוראת כמה שורות כי אני לא רוצה שזה ייגמר..;(
אבל נתנחם בזה שיש סופ' טוב;)
יש לך כתיבה מדהימה ואני כבר מחכה לסיפור הבא שלך שבעזרת ה' אני יקרא!
התחברתי ואהבתי מאוד את הסיפור המושללם שלך..♥
אז תתחילי;)

18/12/2013 07:45

וואו תקשיבי אני מהזה מציעה לך לכתוב עונה 2 על זה,שנגיד היא נכנסה להריון והם היו יחד!! את כותבת ממש מהמם והסיפורים שלך יחסרו לייי!! אז לפחות תישקלי את זה ואולי תכתבתי לזה עונה 2 כי יש לך כל כך הרבה צפיות ותצגובות בסיפורים ולפי דעתי כל הקוראים שלך מתיייםםםםםםםםםםםם שתיהיה עונה שנייה!!

נ.ב": תקראו את היספורים שלי 3>

18/12/2013 09:03

יאוו,
אפילו שקראתי את הפרק הראשון הרבה אחרי שהוא יצא, אני מאוד נהנתי לקרוא את הסיפור הזה. כי כל הזמן דמיינתי אותי במקום אחת מהדמויות ומאוד התחברתי אליו.
אני מאוד מקווה שתעשי עונה שנייה או שלפחות עוד סיפור, ואני בטוחה שהוא יהיה יפה כמו זה ואפילו יותר. ואני מאוד נהנת לקרוא את הכתיבה שלך כי היא יפה ובלי יותר מידי סלנג אבל גם לא יותר מידי גבוהה שאי אפשר להבין אותה.
בקיצור אני אוהבת את הסיפור, אותך ואת הכתיבה שלך !(:

18/12/2013 15:03

סיפור מדהים!
בכיתי, התרגשתי, התעצבנתי, כעסתי, צחקתי וחייכתי מלא!
התאהבתי בדמויות, בכתיבה ובסיפור.
שמחה שיצא לי לחטט בהיסטוריית הסיפורים שלך! את כותבת מדהים. באמת.
התאהבתי באוסטין ושאנל. וברוס וג'ייק (הייתי ממש עצובה כשהיא נפטרה :()
קראתי את כל הסיפור ביומיים. לא יכולתי להתנתק מהסיפור.
ולא יכולתי שלא לחייך על חילופי הדברים בין אוסטין לשאנל מתחילת הסיפור ועד סופו!

17/03/2014 14:01
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך