כמה וכמה

12/10/2014 665 צפיות 6 תגובות

יום אחד , הגיע לארץ איש עסקים ועניבה סגולה .
קראו לו ריקסו נילנוד .
אנשים אהבו לצחוק על השם שלו , ותמיד רצו לגרש אותו .
אבל ריקסו לא וויתר , הוא ישב במשרד שלו , וחשב על רעיון שישנה את העולם !
בינתיים , חברו הטוב של ריקסו , שנירדלור מירד , התקשר אליו אבל ריקסו לא שמע . חלפו שבועיים , וריקסו עדיין לא חזר לשנירדלור .
עד ששנירדלור הגיע למשרד , וצלצל אליו .
ריקסו לא שמע , והיה עסוק בהמצאתו .
אבל שנירדלור לא וויתר , הוא כל כך התאמץ שהוא ירד אליו , עד שבסוף ריקסו ירד , אבל הוא היה עצבני מאוד !
הוא השפיל את שנירדלור מול כל הרחוב מכיוון שהפריע לו להתרכז , ושנירדלור יצא משם בוכה כולו , כל גופו רטוב מדמעות !
ריקסו כל כך כעס עד שהוא בעט את הראש שלו על השולחן !

שנירדלור הבטיח לעצמו הבטחה שהוא מבטיח לא להפר : " אני לא רוצה לראות יותר את ריקסו לעולמים "
" אני אחזיר מריקסו את כל מה שהוא לקח ממני " !
" אף אחד לא ישפיל אותי ואני רציני "

כששנירדלור שמע את כל הדיבורים שיצאו מפיו , הוא לא ידע מה הוא אמר ?
ואולי התכוון לזה ?

* המשך יבוא *


תגובות (6)

לפני שאני מגיב את דעתי על הסיפור שלך, ברצוני להגיד שהתגובה שלי תהיה מורכבת מדברים רעים וגם דברים טובים, ואני אתחיל ברעים:
כתיבה לא טובה, סיפור לא מעניין בכלל, ניסוח על הפנים, דמויות גרועות והשומות שלהן עוד יותר גורועים.
ועכשיו הדברים הטובים:

12/10/2014 01:25

מגיבה*

12/10/2014 01:27

לגבי התוכן עצמו:
קודם כל, בני כמה הם בדיוק? נשמעים כמו ילדים בני שבע שעוד לא סגורים על הזהות המינית שלהם.
רגע, איש עסקים ועניבה סגולה הגיעו לארץ? איזה מעניין זה… במיוחד זה שהיה חשוב לך לציין את זה שגם עניבה סגולה הגיעה לארץ! רגע, איך היא הגיעה? במטוס?
אה ורגע, ריקסו בעט את הראש שלו בשולחן? כאילו… עם הרגל? וואו, אז הוא ממש גמיש… אה רגע, אתה מתכוון שהוא נגח? אה, אופס, הבנתי…
לגבי הכתיבה עצמה:
כשאתה מצטט מישהו מסוים, אתה לא צריך לחזור על המרכאות בכל משפט שהוא אומר כל עוד הוא אומר את זה רצוף. כמו פה שכתבת:
"אני לא רוצה לראות יותר את ריקסו לעולמים"
"אני אחזיר מריקסו את כל מה שהוא לקח ממני"
וכו' וכו'…
פה למשל, אתה לא צריך כל פעם לצטט מחדש, מספיקה פעם אחת וזהו.
כדי שתבין –
"אני לא רוצה לראות את ריקסו יותר לעולמים. אני אחזיר ממנו את כל מה שהוא לקח ממני"
מבין?
בנוסף, המשלב הלשוני נמוך מאוד וכשאתה כותב סימני פיסוק אתה צריך להצמיד אותם לאות שלפניהם ולעשות רווח לפני האות שאחריהם.
זהו, בערך…

12/10/2014 01:30

שמות* גרועים*

12/10/2014 01:33

מחכה להמשך (:
ושתי התגובות הקודמות שרשמו לך יכלו להכתב בצורה הרבה הרבה יותר יפה ופחות פוגעת. לפחות תבקשו סליחה אם העלבתם אותו/ה [מה באמת?] ואני נתקלדת בהרבה ילדים שנעלבים מדברים כאלו.

12/10/2014 11:57

אם הסיפור שכתבתי הוא לא ברור , או דימיוני , אז אני אומר לכולם סליחה ענקית ואני לא אכתוב יותר סיפורים

סליחה לכולם !

12/10/2014 12:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך