-המגירה של דיפ-
טוב זה אומנם נשמע מוזר ודי מעפן אבל פליזזזזזזזז תנו לזה צ'אנס. אם יהיו תגובות אני יעלה את הפרק הראשון עד היום ואולי אפילו שתיים ברצף :)

כמה כוח יש ללב שבור(לא מה שזה נשמע!)- הקדמה :)

-המגירה של דיפ- 22/05/2015 764 צפיות 5 תגובות
טוב זה אומנם נשמע מוזר ודי מעפן אבל פליזזזזזזזז תנו לזה צ'אנס. אם יהיו תגובות אני יעלה את הפרק הראשון עד היום ואולי אפילו שתיים ברצף :)

אוקי לפני הכל חשוב לי לציין שזה לא הולך להיות סיפור אהבה קיטשי ומפגר למרות שהשם שלו די משדר את זה. הולך להיות בו אהבה אבל לא רק יהיו בו עד המון דברים אחרים בנוסף, אחרי שהבהרתי את הנקודה אני יכולה להגיע להרשמה :))

הקדמה-

הבית היה מואר כמו באיזה חג , כאילו משהו בבית הזה חוגג איזה יום הולדת או חתונה. אבל במקום לשמוע קולות צחוק ושמחה הצלילים ששמעתי היו רק קריעות אומללות ובכי.
הסלון היה מלא באנשים, הוריי ישבו על כורסת העור המפוארת והנהנו בפנים חלולות למראה האנשים הרבים שבאו לנחם אותם, אני הסתובבתי בין הנוכחים כשבידי חבילת וופלים וקנקן של מיץ תפוזים.
חלק מהאנשים ניגשו גם אליי, חייכתי עליהם ואמרתי שהכל יהיה בסדר, זה היה שקר.
ידעתי שאני משקרת וגם האנשים שבאו לנחם אותנו ידעו זאת.
כל הסובבים אותנו ידעו שקורן, אחי הגדול שנהרג מפיצוץ של מחבל בתכנת אוטובוס, היה זה שהחזיק את כל הבית על כתפיו, זה שהביא אור הביתה, שמחת חיים. הוא היה מקור הגאווה של הורי ועכשיו הוא איננו.
אנשים נכנסו ויצאו מתוך הבית ואני, ילדה בת 11, ניסיתי לשמור על שפיות בכל המצב החדש והבלתי נתפס הזה.
לאחר זמן רב השמש החלה לזרוח באופק וזרם האנשים הפסיק להגיע. כשזה קרה הנחתי את הוופלים והמיץ על שולחן קפה בסלון והלכתי לחדרי, הייתי חייבת לישון לפחות קצת כדי שאצליח להתעורר מחר לבית הספר.


תגובות (5)

זה נשמע מעניין… אבל הנקודת מבט של הילדה הזאת דיי מוזרה…
לא מרגישים שכואב לה , או עצבות כלשהי …בכל זאת אחיה האהוב מת…
כמו כן לא הבחנתי במשהו מיוחד , בלי להעליב או לפגוע…
פשוט זה סוג הסיפורים החביב עליי וההקדמה יצאה שטחית.
שוב , זה לא נועד לפגוע זו רק נקודת מבט ואני בשמחה ימשיך לעקוב אחרי הסיפור.
בתודה , לא אחת שכותבת.

22/05/2015 12:30

    אני כל כך שמחה שנתת לי ביקורת, באמת תודה לך :)
    האמת שאת ההשראה לסיפור הזה לקחתי מסיפור אמיתי שאיזו משהי סיפרה לי(כולל החבילת וופלים והמיץ) הילדה פשוט כול כך קטנה וכל כך בהלם שהיא לא מבינה בכלל שאחיה הגדול מת, היא תבין את זה בעתיד אבל זה כבר סיפור של הפרקים עצמם.
    אני אשמח עם תעקבי ושוב תודה רבה:)
    דיפ^^

    22/05/2015 12:40

ואוו זה ממש יפה ומסקרן אני אישית אהבתי! מקווה שתחקראי גם את הסיפור שלי

22/05/2015 14:38

שתקראי**

22/05/2015 14:39

אני אישית לא מסכימה עם התגובה הראשונה (כמובן, זאת הדעה שלי).
זה שהיא לא מראה עצבות או משהו בסגנון והיא בהלם יותר נותן תחושה ריאליסטית בסיפור. היא בהלם ולא יודעת מה הולך, היא ילדה קטנה. ואפשר לראות שהיא כן עצובה מהסיפור, אבל לא מעקלת את זה. כמו שהיא אמרה לכולם שהיא תהיה בסדר למרות שהיא ידעה שלא.
אני אישית אוהבת מאוד סיפורי אהבה קיטשים וזאת הסיבה שנכנסתי לכותרת, והבנתי שהלב השבור בעצם מתקשר לאח שלה. (לפחות ככה אני חושבת)
אני לא חושבת שההקדמה יצאה שיטחית. אני אישית אהבתי את הכתיבה ואיך שהסברת את הכל. כמו שאמרתי, זה גורם לקורא להרגיש כיאלו הדמות הראשית היא בהלם מסויים, וזה כנראה מה שבאמת קרה.
אני אשמח לקרוא המשך(:

22/05/2015 16:54
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך