אל תתני לאף אחד להוריד את הכתר הדמיוני שלך♥
קרדיט : אנונימיתב
חשוב לי לומר שקראתי את הסיפור שלך וקיבלתי השראה גדולה , אל תחשבי שזו העתקה , עשיתי סיפור אחר שמבוסס על הסיפור שלך .
התאהבתי בסיפור שלך " כשאת בת 16 "
את כותבת מהמם ובעתידך אם לא תיהי מה שאת רוצה את תיהי סופרת , אני מבטיחה .

אז תהנו ♥

כשאת בגיל 17 – פרק 1 + הקדמה

קרדיט : אנונימיתב
חשוב לי לומר שקראתי את הסיפור שלך וקיבלתי השראה גדולה , אל תחשבי שזו העתקה , עשיתי סיפור אחר שמבוסס על הסיפור שלך .
התאהבתי בסיפור שלך " כשאת בת 16 "
את כותבת מהמם ובעתידך אם לא תיהי מה שאת רוצה את תיהי סופרת , אני מבטיחה .

אז תהנו ♥

הקדמה –
טוב אז אני מאי בת 17 כיתה י'א . בת לאמא עשירה מאוד , היא עובדת בהייטק ולא הרבה רואים אותה . אבא ? תוותרו על השאלה , הוא נפטר כשהייתי בכיתה ו' ממחלת לב קשה מאוד …

קים היא החברה הכי טובה שלי , כמו אחיות , אני מתארחת אצלה המון וגם יושנת אצלה כי אמא שלי לרוב לא בבית . קים בת 17 כמוני אנחנו באותה כיתה , חברות מילדות .
יש לה שיער בלונד ארוך ועיניים כחולות , פשוט מושלמת !!
אני מאוהבת במישהו , קוראים לו אדיר , אני לא חושבת שהוא שם עליי . לומד בכיתה השנייה , בן17 וחצי
הוא חתיך אש – עיניים חומות ושיער חום קוצים , שלא נדבר על הקוביות בבטן ….
יש לו אח תאום , שמו בן , הוא לומד בכיתה השלישית , הוא חבר מאוד טוב שלי ושל קים . אנחנו כמו שלישיה כזו , כמובן שהייתי רוצה שגם אדיר יהיה חלק מאיתנו אבל…. יש לו את החברים שלו , המקובלים יותר .
~ בחזרה לסיפור ~

״השמלה הלבנה או השחורה שאלתי , " מאי מליון פעם שאלת אותי , אמרתי לך הלבנה יפה עלייך פי 10 היא עושה לך גוף פצצה " ענתה לי קים . "ממ אני לא סגורה על זה , השחורה יותר מרזה אותי .."
" את רזה גם ככה , נו כבר אנחנו נאחר למסיבה ! "
" טוב טוב .. מה את מתעצבנת" , אמרתי וסגרתי את הדלת.
לבשתי את השמלה הלבנה שקניתי בשבוע שעבר , החלקתי את השיער השטני שלי ושמתי עיפרון בעיניים ( העיניים שלי ירוקות דבש ) , קים לבשה גופייה שחורה וחצאית לבנה קצרה מתנופפת ונעלי עקב שחורות עם נוטים בצד . אני מאוהבת בלוק שלה!.
בן בא לאסוף אותי ואת ניצן, כן כן הוא מתלהב מהמכונית החדשה שההורים שלו קנו לו ליום ההולדת שלו לפני חודש .
״פששש … שתי פצצות!״ אמר.
״תודה חיים ״ אמרה קים. אני רק חייכתי וניכנסתי לאוטו.
״אז מה? המסיבה הגדולה?״ התניע את האוטו.
״אני כלכך מתרגשת!״ אמרתי. וקים נתנה לי כיף. ״הולך להיות אשש!!״ אמרה.
המסיבה הגדולה זה מסיבה שעורכים כל שנה לשכבה וזה התחיל מכיתה ז' וכמובן שככל שמתבגרים היא נהיית יותר כיפית …..
״רגע איפה אדיר?״ שאלתי את בן.
״הוא נסע עם חברים אחרים שלו, אני חושב שהוא כבר שם.״
הגענו למסיבה, היא נערכה באולם בתל אביב, הרבה אורות צבעוניים ומוזיקה רועשת ובר מלא משקאות ואנשים שיושבים על הכיסאות במת ריקודים ענקית עם מלא אורות והדי ג'י יושב שם ומשמיע מוזיקה מקפיצה , בזווית העין קלטתי את אדיר עם כמה חברים רוקדים, אמרתי שלום לכל מי שנמצא.
ואז עבר לידי ריח של אלכהול , איככ דוחה . אני בחיים שלי לא שתיתי אלכוהול * וגם לא במסיבות *
אמא שלי אמרה לי שאם אשתה אלכוהול עד לגיל 18 וחצי היא תרתק אותי לכל החיים , ורק זה חסר לי .
התחלתי ללכת לעבר רחבת הריקודים ולפתע ראיתי את ……

~ המשך יבוא ~


תגובות (6)

מושלם תמשיכייי עכשיו!(:

02/02/2014 09:16

את יודעת זה מזכיר לי סיפור שקראתי בעבר אבל אני לא זוכרת….

אבל למרות זאת אני ישמח עם תמשיכי :)

נ.ב. נשמע מעניין!!!!!!

02/02/2014 09:30

צריך יותר תגובות , סוריי )_:

02/02/2014 09:38

אוקי ,תמשיכי:)

02/02/2014 09:52

תמשיכייי

02/02/2014 10:04
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך