אנונימית8
כל משמעוניין להשתמש בסיפור צריך להודיע לי ולצרף קישור לאן הוא שולח אותו ולתת קרידיט....אין לי בעיה שתשתמשו בוא אך תודיעו לי בבקשה!
הסיפור הזה מבוסס חלקו על החיים שלי...תקראו שאלות,הערות\הארות,תגובות...יתקבלו בברכה!

כשאת מתבגרת

אנונימית8 01/01/2014 605 צפיות תגובה אחת
כל משמעוניין להשתמש בסיפור צריך להודיע לי ולצרף קישור לאן הוא שולח אותו ולתת קרידיט....אין לי בעיה שתשתמשו בוא אך תודיעו לי בבקשה!
הסיפור הזה מבוסס חלקו על החיים שלי...תקראו שאלות,הערות\הארות,תגובות...יתקבלו בברכה!

הקדמה
היי אני ליאל! אני בת 15 ואני באה ממשפחה עשירה
ומלאת שמחת חיים..יש לנו בית גדול חצר ענקית שיש בא שולחן סנוקר ואת אורווה, כן אני רוכבת על סוסים..וגם אחותי מאשה, יש באורווה 3 סוסים קרקר (שלי) סיסקו (של מאשה) ופנלה (רק נולדה)
אהה כן וגם בירכה אבל היא עדיין לא בנויה לחלוטין..
יש לי עוד 6 אחים חוץ ממני ועדיין לא כל כך צפוף בבית…..
הבכור : אלכס בן 19 והוא בצבא בצנחנים! יש לו שיער שטני ועיניים ירוקות
אחר כך :ליאור ואני כן אנחנו תאומים לא זהים! (ברוך השם) לי יש עיניים כחולות ושיער שטני ולליאור יש שיער שחור ועיניים כחולות ולשנינו יש נמשים אבל לי יש ממש קצת אבל ממש קצת.
אחר כך:מאשה בת 14 עוד מעט, שיער בלונדיני ועניים כחולות אנחנו ממש דומות..
אחר כך:מיכאל בן 6 שיער נוטה לחום אבל בגבול השטני עם עיניים כחולות..
אחר כך: עדי בת 4 שיער חום עם עיניים ירוקות.
ואחרון חביב: אריאל בן 2וחצי והוא אוטיסט אבל מסתדרים.. הוא רק עכשיו התחיל לדבר..שיער חום ועיניים ירוקות.
טוב אנחנו חיים רק עם אמא שלי אבא שלי נפטר בתאונת דרכים לפני 2 וזה כשה לכולנו במיוחד לאימא שלי. עזבו בואו נתחיל…!


תגובות (1)

נו…..תתחילי!!!!

01/01/2014 05:47
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך