AnotherDisappointedWriter
נכון שכתם פשוט מתוקה?

כתם – חתולה קטנה, כיף גדול! פרק – 2 – החיים שלי מיאו בבית החדש שלי מיאו

AnotherDisappointedWriter 10/07/2013 673 צפיות 3 תגובות
נכון שכתם פשוט מתוקה?

מיאו מיאו שלום! זוכרים שבפעם הקודמת התחלתי לספר לכם מיאו על איך שהמשפחה שאני גרה אצלה כרגע התלבטה אם להמשיך לגדל אותי או לא? מיאו מיאו!!! השגתי עוד הוכחות לכך שכניראה אני אשאר בבית: היום אפילו שמעתי את הסבתא אומרת שההורים אומרים כל יום "מחר כנראה נמסור אותה" אבל ממש לא מתכוונים לעשות זאת בזמן הקרוב!!! יש מיאו יש יש יש יש!!!!!!!! וגם, על הדרך, השגתי עוד פרטים על המשפחה שלי: לאמא קוראים זוהר ולאבא גיא,ולילדות קוראים קרן ומאיה. לי הם קראו "כתם" בגלל הכתמים שלי.מיאו איך אני אוהבת את השם שלי! מיאו מיאו! ככה גם האמא האמיתית שלי קראה לי! מיאו כמה שאני שמחה! אני כל כך מתרגשת! כולם חושבים שהשם כתם מתאים לי, גם חתולים וגם אנשים. כולם מנחשים שקוראים לי כתם!

עברו עוד כמה ימים,וכבר למדתי לקפוץ ולטפס במדרגות.עכשיו מוקדם בבוקר וכולם מתארגנים לעבודה וללימודים,רק אני לבד…אז החלטתי לעלות למעלה לחדר העבודה של אמא זוהר שעשתה שם משהו לעבודה שלה…,חבל שהיא שמה לב וקראה לקרן (האחות הגדולה) להוריד אותי בחזרה למטה… אז עליתי שוב למעלה, ושוב הורידו אותי…אוף… מעצבן מיאו! קרן בסוף הבינה שאני רוצה ליהיות איתם ונשארה איתי למטה. כאשר הם התכוונו לצאת הם חסמו את הכניסה למעלה בעזרת שולחן קטן אבל גבוה מפלסטיק וחשבו שזה מה שיעצור אותי! תוך רגע כבר הייתי על השולחן ושניה אחרי זה בצד השני. עכשיו הם מנסים שולחן גדול יותר. 3.. 2… 1… אני בצד השני. הם התייאשו ועכשיו מותר לי כבר לעלות למעלה…מיאו! אח,החיים יפים…

נתראה בפרק 3! מיאו!!!


תגובות (3)

חחחחחח חמוד!
CATMIO

10/07/2013 05:01

תודה!

10/07/2013 05:11

חמודדד

10/07/2013 07:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך