Smiler#
תגיבו פליייזז !! XD
אם תרצו אני ימשיך (-;

לאהוב או לשנוא ? – פרק 1

Smiler# 17/06/2013 670 צפיות 4 תגובות
תגיבו פליייזז !! XD
אם תרצו אני ימשיך (-;

זה החודש הראשון שלי בפנימייה. הידד לי !! (-: "בו !!!" "אההה !!!!!" זאת היתה נועה שהעירה אותי. "בואי, אוכלים ארוחת בוקר !!" הוסיפה. "יוואו נו אין לי כוח !!" אמרתי ופיהקתי. "לא משנה !! בואי !!" היא אמרה ומשכה אותי לארון שלי כדי להחליף בגדים. "טוב…..מה שתגידי…." עניתי. [ כעבור 5 דקות ] "יללא !! בואי נרד !!" היא החזיקה לי ביד והתחילה לרוץ לחדר האוכל. "מה את כל כך…נו…משוגעת היום ? o,o" אמרתי כשהגענו לחדר האוכל. "אה..כ..כל..כלום" היא גמגמה. תפסנו שולחן וראיתי את רוני שמה בשולחן של המקובלים. "אוףף !! נו עוד פעם רוני ?! היא כל הזמן איתם !! היא אף פעם לא איתנו נוו זה מעצבןן !" אמרתי ברגזנות. "אהה…כן..אה.." "נועה, למה את כל הזמן מגמגמת ?" "אין לי מושג אל מה את…מד..מדב..רת (?)" "הנה את רואה ! נועה, מה את מסתירה ממני ???" "כ…כל..כלום אני אומרת לך שכלום" "נועה !!" "מ..מהה ????" "נו די מה את מסתירה…" "אמרתי שאני לא מסתירה כ…" היא צעקה ופתאום ראיתי את תומר (האקס שלי) בא לנועה ואומר: "מה קורה מאמי ??" ונתן לה נשיקה בלחי. לא האמנתי למראה עיניי. "מהההה ?! נועה ?! ת-ו-מ-ר חבר שלך ?!?!" צעקתי עליה. "אההה… תקשיבי אני מצטער אבל… זה לא שנפרדתי ממך בגללה פשוט…" אמר תומר. "כן כן שמענו אותך.." נאנחתי והוספתי: "טוב…איך שאתה רוצה…" והלכתי משם בעצב. [ כעבור שעה ] נשכבתי במיטה והראש שלי היה בתוך הכרית. "הייי מה קורה ?!" זאת הייתה רוני שנכנסה לחדר. "חרא" עניתי. "למה ????" היא שאלה והתיישבה על המיטה. "תומר עזב אותי לטובת נועה…" עניתי וקמתי מהמיטה. "אווו… אל תדאגי יש עוד הרבהה דגים בים !" היא אמרה וחיבקה אותי. "ממתי את מעודדת אותי ?? את כל הזמן עם… ה..פקאצות האלה !" שאלתי אותה. "אני רוצה להשתלב בחברה… פעם כולם חשבו שאני רוח, לא היה לי אפילו חבר אחד. אני כבר שנתיים פה ורק עכשיו מתחילים לשים לב אליי. מקווה שאת לא כועסת…" היא נאנחה. "לא… זה בסדר" אמרתי וחייכתי. "באלך נרד לחצר ?" היא הציעה. "אהההה..אוקיי" אמרתי וירדנו לחצר. פתאום שמענו את אחת המדריכות מודיעה: "הגיע זמן בריכה !! אתם יכולים להיכנס !!!" ואז מיד כולם רצו אל החדרים להחליף לבגד ים. "את רואה את זה ששם ?? ווהו הוא בטח יהיה חתיך בבגד ים… אולי תנסי לשאול א…" אמרה רוני ונתנה לי מכה בכתף וקרצה לי, ולפני שהספיקה לגמור את המשפט התרחקתי ממנה ואמרתי: "הוווווו לא, רוני גמרתי אם בנים. בואי פשוט נעלה ונשים בגד ים, אוקיי ?!" אמרתי והלכנו לחדרים. [ כעבור 10 דקות ] רוני קפצה למים. "אההההה !!!! אל תקפצי !! בררר זה קפוואא !" היא אמרה ואז התחילה לצחוק והשפריצה עליי מים. "אהה חחח נו דיי ! דיי !!" צעקתי והשפרצתי עליה בחזרה. הלכתי לרדודים (כי אני לא ממש יודעת לשחות XD) ופתאום, הרגשתי שמישהו דחף אותי מאחורה לתוך המים העמוקים !! ניסיתי בכוח להגיע אל המעקה. התנשפתי…. "מי זה היה ?!" שאלתי את רוני. הרמתי את הראש וראיתי את עומר (אחד המקובלים) הסמיק ואמר: "אוויי…סורי ! רציתי לדחוף את חבר שלי אבל בטעות דחפתי אותך..חח..מצטער". "אוווווווווו" רוני אמרה והרימה גבות. "תרגיעי !!" אמרתי לה וגלגלתי עיניים. ואז ראינו את…

***המשך יבוא…!***
[ סורי שהפרק היה קצר, הפרקים האחרים יהיו יותר ארוכים ]


תגובות (4)

חחח מאוד יפה ! אהבתי תמשיכי :)

17/06/2013 06:22

נועה ניראלי חחחח תמשיכיייייי

17/06/2013 06:45

סורי, אני ממשיכה מחר, אבל לא כל יום אני עושה פרק…
מחר אני יעשה לפחות 2 פרקים + + (-:

17/06/2013 10:10

וואי תראו נזכרתי שהיום אני לא יכולה להמשיך :-(
פשוט אני צריכה להתארגן למסיבת סיום וזה…
אבל מחר אני מבטיחה שאני ימשיך 2 או יותר (-;

18/06/2013 09:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך