אשמח לדעת מה אתם חושבים על הסיפור

לאין שם תבחרו אתם

17/05/2013 446 צפיות אין תגובות
אשמח לדעת מה אתם חושבים על הסיפור

היה לילה קר מאוד היו חריקות לא היה לי חשק לקום הרעש התגבר ירדתי היה בוקר אמא בדיוק באה לך להעיר אותי שתיתי שוקו התלבשתי והלכתי לבית הספר שעמום ראיתי את אופירה ההורים שלה סחלבים היא גרה בוילה מדהימה כולם חברים שלה כולם מסביבה יצאתי בהפסקה לשתות מהבריזיה היה קריר קינחתי את האף ואז החזרתי את הספר מהספרייה היה צלצלול היה לי פתק על השולחן : עוד יומיים כולם מוזמנים לבריכה …. איזה כיף בשיעור שמעתי לחשושים וזה רב הילדים היו נחמדים עליי הרגשתי חלק מהם ושאני לא לבד סוף סוף הגיע היומים לבריכה התארגנתי כולם ישבו שם כמה בנות קנו ארטיק שתי בנות אמרו שנלך לבריכה כולם באו נכנסתי איתם המים היו קפואים לא אמרתי שאני לא יוזיל לשחות מעולה עדי משכה אותי היא חשבה שאני מאיה בטח נמשכתי איתם לעמוקים כולם שמחו אחר כך אף איד לא ידע שאני לא יודעת לשחות ואלס עדי עזבה אותי התחלתי לשקוע כוחם התחילו לשחות וצללו והתרחקו שחכו אותי לא מזמן רבתי עם גלית היא היתה איתם הבנתי שהם לא חברות אמיתיות היא לא ראתה אותי היתע באמצע הבריכה חלק מהילדים כבר יצאו התחלתי לשקוע נכנסתי למים אני לא זוכרת הרבה מהרגע הזה שמעתי צעקות ראיתי את גלית היא בכתה עדי הסתכלה עליי ואז ראיתי את כולם מסביבי ואז ביתי בבית חולים אן במיון או משו ואמא שלי היתה שם וחיבקו אותי שהתכלתי שאלתי מה קרה אמרו לי שטבעתי והיה מכשיר עם כלור משו דרך עליו וטבעתי וכשבלתאתי כמות כלור אמונה וסגורה את הבריכה לא היתי בבצפר שלוש ימים וביום למחרת חזרתי לבצפר וכולם הם אמרו לי ש..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך