ילדהמוזרהמאוד0-0
סליחה על ההעלאה המאוחרת... מקווה שאהבתם.

לא שייכים לדם – פרק שביעי. (הסיפור המאה ועשר שלי! וואו!)

ילדהמוזרהמאוד0-0 05/12/2014 778 צפיות 3 תגובות
סליחה על ההעלאה המאוחרת... מקווה שאהבתם.

ג'נט מיקדה את מבטה בדשא הירוק.
היא הייתה מרוצה מעצמה, היא גרמה לשלושת הניסויים האלו לחשוב שהיא עיוורת ונרדפת על ידי דם. זה לא היה נכון כלל. הראייה שלה הייתה חדה ביותר והיא עבדה עם דם, הוא אפילו דיבר איתה דרך האוזנייה הלבנה שלה. ג'נט נגעה בידה השמאלית והקשיבה לזמזום המוכר שמשמיעה היד החשמלית, כך היא תוכל לחשמל את הניסויים אחד אחרי השני. היא תעשה זאת מיד כשתגיע לניו אורלינס, בתגבורת של שלושים סוכנים חמושים. קלי קלות.
"מתי תגיעו לעיר?" שאל דם דרך האוזנייה.
"מחר בבוקר." השיבה ג'נט בלחישה.
"נהדר. היד פועלת?" אמר דם. קולו החלקלק נשמע היטב.
"כן. אני מוכנה לתקוף בכל רגע." ג'נט סגרה את כף ידה. הניצוצות הכחולים נמתחו בין האצבעות כשפתחה אותה.
ג'נט יכלה לשמוע את דם מחייך בצד השני של האוזנייה. למען האמת גם היא חייכה, התוכנית שלהם עומדת להצליח. איימי הזאת הייתה הדבר היחיד שעומד בדרכה, היא נדבקה אליה כל הזמן. היא חייבת למצוא דרך להרחיק את הילדה ממנה.
"איימי." אמרה ג'נט "אני יכולה לדבר איתך קצת?"
איימי הפסיקה ללכת והסתכלה עליה לרגע, ולאחרי מכן היא התקרבה אל ג'נט בחיוך.
"איימי," אמר ניק "אנחנו צריכים להמשיך!"
איימי נאנחה והמשיכה לצעוד בעקבות הבנים.
"זה בסדר," השיבה ג'נט "אני פשוט רוצה לדבר עם איימי בפרטיות. אם לא נחזור עוד חמש דקות, תתחילו לברוח. מקובל עליכם?"
דילן הנהן, ואיימי רצה אל ג'נט. ג'נט הקפידה לתפוס אותה ביד הימנית, היא לא רצתה לחשוף את הנשק שלה כבר בדרך. הן התיישבו על שני סלעים לבנים, במקום שהבנים לא יוכלו לראות אותם, והתחילו לדבר.
איימי התחילה את השיחה. "את באמת הניסוי הראשון של דם?"
"כן." ענתה ג'נט "אני הראשונה. לא שזה נחמד כל כך להיות עיוורת."
"אבל את לא עיוורת." קול לא מוכר נשמע דרך האוזנייה שלה. ג'נט העדיפה להתעלם ממנו.
"אני לא מסוגלת לזכור דברים." אמרה איימי ובקולה נשמע עצב רב.
"איזה מספר את?" שאלה לפתע ג'נט.
"אני?" אמר הקול באוזנייה "את לא אמורה לדעת את זה? את עובדת עם דם, הוא לא גילה לך?"
איימי בהתה בכף היד שלה, זה היה הרגע הנכון לחשמל אותה. ג'נט קירבה את ידה השמאלית לפניה של הילדה. איימי הרימה את ראשה לפתע. הניצוצות הכחולים של היד נגלו לעיניה, היא נראתה מפוחדת למוות. רק תנועה אחת והזרם החשמלי היה עובר בגופה הקטן.
"דילן! ניק!" צרחה איימי "ג'נט היא-!"
איימי לא הספיקה להשלים את המשפט. ג'נט הניחה את היד על ראשה, וצפתה בזרמים החשמליים מתפשטים בגופה של הילדה. צעקה מיוסרת נשמעה מהאוזנייה.
"את. הולכת. להצטער. על. שעשית. את. זה." אמר הקול הלא מוכר בזעם.
ג'נט תפסה בידיים של איימי והתחילה לגרור אותה מהמקום. במקום לחסל אויב אחד, היא הרוויחה שלושה.
דם לא יהיה מרוצה.


תגובות (3)

תמשיכייי

05/12/2014 17:44

וואווו!!!
ג׳נט מעצבנת >:\
אבל מקורי, בכלל לא ציפיתי לזה!! 5+++ תמשיכי מהרררר

05/12/2014 18:43

מממממממממממממה קרה הרגע?
את לא יכולה פשוט כאילו, לעשות את זה,כאילו תכנית כן, אבל את יודעת…
איימי המסכנה וכולם המסכנים.
מחכה להמשך :)

05/12/2014 23:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך