ילדהמוזרהמאוד0-0
אין לכם שום מושג כמה טיוטות כתבתי על הפרק הזה! זאת הסיבה שלקח לי חודשיים להעלות אותו, מקווה שאהבתם!

לא שייכים לדם -פרק שש עשרה.

אין לכם שום מושג כמה טיוטות כתבתי על הפרק הזה! זאת הסיבה שלקח לי חודשיים להעלות אותו, מקווה שאהבתם!

ג'נט כיבתה את המסך.
היא גמרה לצפות בסרטון של מצלמות האבטחה, וכעת היא ידעה מה קרה בזמן שהיא הייתה חסרת הכרה. היא הרימה את האוזניות מהשולחן. אחרי הצפייה בסרטון הזה היא ידעה מה היא רוצה לעשות, לא, היא צריכה לעשות את זה. השעה הייתה שעת לילה מאוחרת, דם ישן מזמן והוא לא יראה את מה שעומד לקרות.
ג'נט הלבישה את היד החשמלית על יד ימין שלה – דבר שהיא בקושי עושה, היא איגרפה את היד שלה והרכינה את ראשה עד שהיא שמעה את פצפוצים החשמליים.
"אפס אחד חמש," לחשה ג'נט לכפפה והצמידה אותה למסך הכבוי.
המסך הבהב לרגע ואז התמקד על תמונה שנראתה כאילו היא צולמה בחלל, במרכז התמונה עמדה ילדה בלונדינית מנומשת שנראיתה מבולבלת. שמה של הילדה היה איימי, ובמקרה התמונה הזאת היא החלום שלה.
"את." אמרה איימי אחרי שתיקה ארוכה. פניה הפגינו כאב ובטחון באותו הזמן.
"תירגעי," ג'נט אמרה בקול שלו, "זה רק חלום. אם רק תקשיבי לי בשקט נוכל לנהל שיחה חשובה."
"את!" איימי לא נראתה כמו עצמה כשכנפיים שחורות צמחו מגופה.
נהדר. אז היא באמת האחת. ג'נט נגעה באצבע במסך וצפתה בזרמים החשמליים מתפרשים עליו כמו קורי עכביש, כשהיא משכה את אצבעה מהמסך איימי שכבה על רצפה בלתי נראית ונראתה חסרת כוחות.
"את שמת לב מה עשית הרגע?" שאלה ג'נט בשלווה כשהיא צופה בילדה קמה.
"לא." נראה שהיא נרגעה אחרי החשמול. "אבל הרגשתי בעלת כוחות, *זה הרגיש מעולה*."
ג'נט נרתעה כשהיא שמעה את הקול שאמר את המשפט האחרון. היא הכריחה את עצמה להירגע ולעטות על פניה הבעה שלווה. אסור לה להפגין פחד, לא מול היצור הזה.
"תעצרי את עצמך!" אמרה ג'נט בנחישות. "אל תתני לו להשתלט עלייך! לפחות לעכשיו!"
איימי קמה על רגליה. רק רגש אחד נגלה על פניה: זעם.
"את לא תגידי לי מה לעשות!" כנפיים שחורות נפתחו ופזרו נוצות בכל מקום, "אני לא שייכת אליכם!" ידיה התכסו בחומר שחור והתארכו, "*אני לא שייך לאף אחד!*"
קול פיצוץ קטן נשמע והתמונה קרסה.אחרי שהיא התאוששה מההלם הראשוני, היא הבינה מה קרה. הילדה הכחושה הזאת הולכת להיות המכשול הגדול ביותר בדרכם.
זה היה הלילה שבו ג'נט ברחה מהמפעל.

*****************

אוריין הרגישה את הרוח על גופה.
את הפרחים שכיסו את גופה, את מגעו הנעים של הדשא שהיא שכבה עליו, והפצע המדמם ביד שלה. היא פקחה את עיניה באיטיות. היא הביטה על הכוכבים הרבים בשמי הלילה, זה היה יפהפה. היא שלחה את ידה השמאלית למעלה כדי לתפוס כוכב נופל ונתקפה בכאבים.
היא עדיין לא מוכנה להמשיך. היא חייבת לסבול את הכאב. בשביל איימי.


תגובות (15)

את לא מבינה כמה חיכיתי לפרק הזה. באלי עוד אחד.
אוקיי, אני חייבת להודות – לא הבנתי כלום, אבל אני מניחה שזה חלק מהרעיון. למען האמת, חשבתי שאוריין הולכת למות, אבל אני מאוד שמחה שהיא לא מתה.
ומה עם שון? אוף, כבר התרגלתי לפרקים ארוכים יותר.
אבל הפרק משגע :) זה נחמד שנשארו לי הרבה שאלות.
לא ציפיתי שג'נט תברח, והכוח שלה ממש מגניב.
בסדר, זאת אחת התגובות היותר מוזרות שכתבתי, סליחה אם אני נשמעת כמו משוגעת, אבל כואב לי כל הגוף וקצת קשה לי לחשוב בהיגיון. לא משנה.
כמו תמיד, אני כבר מחכה לפרק הבא :)

24/08/2015 17:36

    אני גם לא מבינה כלום. ואני זאתי שכתבה את זה.
    פשוט כתבתי דברים שמתחברים לי לסיום שאני מתכננת. הו, אני כבר שומעת את הצרחות של כל הקוראים שלי כשהם יקראו את הפרק האחרון…

    24/08/2015 18:08

לא. להלחיץ. סתם.
גם ככה סיימת את הפרק הזה בצורה מלחיצה.
אבל כל עוד לא תהרגי את אוריין, אני בסדר.
ובבקשה בבקשה בבקשה שהסיום לא יגיע עוד הרבה זמן. (למרות שאני לא רוצה שהסיפור יגמר) אחרי שקראתי את התגובה שלך אלוהים יודע מה אני אדמיין בתור סיום, ואני שונאת לדמיין את הסוף של ספרים. איכשהו – תמיד יוצא שאני טועה ושהסיום אחר לגמרי. או שאני סתם הורסת לעצמי כי יש מקרים מעטים שאני צודקת. (מעטים מאוד מאוד. ליתר דיוק, משהו בסגנון הסיום-אחד-שצדקתי-בו-מכל-הסיפורים-והספרים-שקראתי)

24/08/2015 21:21

למה הייתי חייבת לקרוא את התשובה שלך? למה? מה עשיתי רע?
טוב, בלי קשר – כמו שכבר ציינתי, הלוואי שזאת לא תהיה אוריין. (או איימי, אני מתה עליה)

25/08/2015 12:21

    אממ…
    אני אפסיק להלחיץ אותך סתם.
    והיי! את אוהבת את איימי?

    25/08/2015 12:23

למה לא לאהוב אותה?

25/08/2015 12:25

    בגלל שהיא כזאת- רגע, אני לא אמורה לעשות ספוילרים בתגובות.
    אז לא משנה.

    25/08/2015 12:50

בגלל שהיא יצור משונה ומוזר שיוצאות לו כנפיים שחורות ומדבר בקול שמפחיד את ג'נט למוות? ושכנראה איזשהי ישות מרושעת השתלטה עליה?
אה, זה לא ממש משנה לי.

25/08/2015 13:54

    לא כי היא (משהו שאסור לי להגיד כי זה ספויילר לפרקים האחרונים).

    25/08/2015 15:56

מרושעת? מפלצת? משוגעת על כל הראש? מי שדם רוצה להשמיד את העולם בעזרתה ובסוף זה באמת יקרה אלא אם אוריין/דילן/ניק/ליסה/ג'נט/שון יהרוג אותה? (פיספסתי מישהו?)
לרשום עוד סיבות? יש לי הרבה אופציות.

25/08/2015 19:37

    מפתיע איך שטעית בכל אחד מהניחושים האלו.
    לא, ישנאו אותה בגלל משהו אחר. או ירחמו.
    זה תלוי.

    25/08/2015 19:44

הא. טוב, זה לא מאוד מפתיע. נראה לי שאני פשוט אחכה ולא אזרוק לאוויר רעיונות שאין סיכוי שהם מה שיקרה. ואני חושבת שאני אעדיף לשנוא אותה, גם ככה אני מרחמת עליה עכשיו.

25/08/2015 21:01

את כותבת ממש טוב! הסיפור הזה ממש מעניין. תמשיכי~

27/08/2015 10:54

    תודה! משמח אותי לדעת שאנשים שכותבים יפה חושבים שהסיפור שלי יפה.

    27/08/2015 12:29
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך