לגור אצל סבתא *פרק 2*

" אליזב עשא איתכלה ביהה" אמרה הסבתא בטלפון במרוקאית לחברה שלה ונתקה. היא כיבתה את האורות בכל הבית והשאירה רק את האור במסדרון, והלכה לישון. הנכד ישב בחדר שלו על המיטה, מחכה לרגע שבו הוא השמע אותה נוחרת, ואז הוא יוכל לפתוח את הדלת ולצאת אל החבר.
שעה וחצי הוא מחכה על המיטה עד שבסוף הוא שומע את הנחירות מתחילות להישמע.
הוא קם בזהירות, נעל את הנעליים פתח את הדלת באיטיות וצעד כמו גנב אל הדלת הראשית.
הוא כבר עבר את האור הקטן במסדרון והיה בתוך החושך. הוא התחיל לממש את דלת הכניסה וחיפש את המפתח כמו איש עיוור. הוא עשה רעשים קטנים בחיפוש המפתח ולא ידע איפה למשש.
לפתע הוא שומע צעדים כבדים מתקרבים, כולו נבהל בחושך ונדבק אל הדלת. הפסיעות נשמעו יותר קרובות ואז הם פסקו. הוא נשאר צמוד אל הדלת וחיכה כמה שניות כדי להיות בטוח שאין יותר פסיעות.
בסוף הוא הזדקף והחליט להדליק את האור, ולצאת החוצה. הוא מישש את הקיר והדליק את האור כשהוא הסתובב בחזרה אל הדלת הוא צעק בבהלה. הסבתא הייתה מולו עם שיער פרוע קלות, ופנים רציניות. בגלל הקמטים שהיו לה זה היה מאוד מלחיץ.
"סבתא.." לירן אמר בקול שאין לו אוויר ובפחד
"איתחעליקבטל" היא קיללה בקול עצבני ולא זזה, כמו בובת חשמל שרק הפה שלה זז.
לירן עמד והבין שאין לו סיכוי, והלך לחדר שלו וסגר את הדלת.
הוא ישב על המיטה שלו עם פנים מסתכלות על הרצפה וחשב לעצמו שאולי כדי לצאת שוב ולנסות.
אחרי כמה רגעים, הוא שומע דפיקות חזקות בדלת, הוא קפץ והסתכל.
הסבתא פתאום פתחה את הדלת ואמרה
"משעמם לך שאתה דופק לי על החלון?!" לירן לא הבין על מה היא מדברת, הוא רק ישב ולא עשה כלום
"אני לא עשיתי כלום, סבתא." הוא אמר בפנים עדינות
"טוב יאללה, לך לישון" היא אמרה וסגרה לו את הדלת.
הוא קם מהמיטה הוריד את החולצה והמכנסיים, כיבה את האור ושכב לישון.
היה שקט של כמה רגעים אבל פתאום הוא שמע את השכנים מדברים אבל לא היה ברור על מה.
הוא לא התייחס ועצם את העיניים, השקט שוב הגיע ובזמן שהוא כמעט נירדם, הוא שמע צרחה מהכניסה לבניין.
הוא פתח את עיניו בבהלה, וקם מהר והדליק את האור. כשהוא הסתכל על הדלת הוא קצת נרגע אבל המשיך ללכת אל הדלת הראשית.
הוא פתח אותה, והחליט ללכת אל תוך הכניסה עצמה. בזמן שהוא נתן את פסיעה אחת הוא הרגיש שריטה בכף הרגל שלו ואחרי כמה רגעים הוא הרגיש כואב. הוא הדליק את אור הכניסה והסתכל ברגל, הוא הסתכל בכף רגלו וראה שהוא מדמם. הוא הסתכל על הרצפה ליראות אם יש משהו שביר זרוק שם אבל לא ראה כלום.
הוא צעד צולע והביט במקומה למטה ליראות אם יש מישהו ולא היה שם איש, היה שקט לחלוטין וגרם לו להרגיש רגוע.
הוא הסתובב לחזור בחזרה הביתה וכשהוא הסתכל על הרצפה, סכין עם דם מונחת מולו…


תגובות (1)

אלוהים!!!!!!
אני במתח תמשיך!!!!

13/01/2013 12:17
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך