להיות מקובלת אבל גם לא מקובלת- משהו באמצע- פרק 9

סיפורונת 22/01/2012 521 צפיות 3 תגובות

ביקרתי את אושרי בכל אחר הצהריים שיכולתי. מצבו השתפר מיום ליום עד סוף השבוע הזה כשהרופא יצא מחדר הניתוח בפנים נופלות. אמו ואביו של אושרי שהיו שם איתי ועם לי והוריי והורייה של לי קמו וגם אני קמתי מחכה שהרופא יאמר משהו, ואז, הוא הרים את מבטו לעבר שניי הוריו המודאגים של אושרי ואמר "הבן שלכם נדבק במחלה קשה שאיננו מצליחים לזהות אותה, ובנוסף הוא מתחיל להדרדר ולהדרדר עם פצעיו". דמעות עלו לעיניי, העובדה שהוא יכול למות נתקעה לי בראש וכשניסיתי להגיד שזה לא יקרה לא יכולתי להאמין לעצמי. הייתי חייבת אז להסתכל על שניי הוריו המחובקים ושבכו שניהם, אבל אביו חיבק את אימו ולחש לה משהו לאוזן, בטח שהוא יהיה בסדר, אבל אני הרגשתי שהוא במצב מאוד רע ושאי אפשר לדעת מה יהיה עכשיו.
—-
כשנכנסתי לבייתה של לי התיישבנו בחדרה על מיטתה ושתקנו עד שלי אמרה "אני חייבת לומר לך משהו" הרמתי את מבטיי אלייה "מה?" שאלתי אותו והיא החטיפה מבט לצד ואז אמרה "הוא ימות" מילמלה וכמעט התחילה לבכות, הייתי מבולבלת, מי ימות?. "מי ימות?" שמעתי את עצמי שואלת ואז היא מילמלה "אושרי. אבל יש עוד תקווה, הוא יכול להישאר בחיים". היא הוציאה ממתחת לשמיכת פוך שלה פתק ורוד בצורת לב "באותה פעם שהפתק הזה הונח לך על הספרים בלוקר, אני הייתי אחראית לזה. שבוע לפני אושרי ניגש אליי ואמר "את חברה טובה של סוניה, מה היית רושמת לה בדף?". לא ידעתי מה לומר, בהתחלה מיד העלאתי את העניין שהוא אולי מאוהב בך אבל מיד מיהרתי לסלק את העניין הזה ואמרתי לו מה הייתי כותבת והוא רק הינהן ואז הלך בחיוך רחב. אהה וכן שאני לא אשכח! הוא ביקש דף ורוד בצורת לב, אז נתתי לו" היא הרימה את הדף הורוד שלה בצורת לב והמשיכה "למחרת הוא שלח לי פתק:
"תודה על מה שאמרת לי אתמול" החטפתי לו מבט וראיתי שהוא מביט עלייך בזמן שפתרת תרגיל בחשבון, ניסיתי למשוך את תשומת ליבו אבל פשוט לא הצלחתי. הוא התרכז כל כך בלהביט עלייך" היא ציחקקה והמשיכה "הוא אהב אותך מאז שהמבטים שלכם נפגשו לראשונה, אהבה ממבט ראשון. ואז כאילו הצלחתי להתחבר אליו בעזרת הכוחו-" היא נעצרה, הסמיקה ואז מיהרה לסיים את המשפט "ל..לא משנה".
"מה לא משנה?" אמרתי לאחר שתיקה ארוכה והיא רק חייכה ונעמדה מולי. "תבטיחי לי לא לספר" הינהנתי ונשבעתי ואז היא אמרה "יש לי מין כוחות כאלה מגיל שבע, פתאום התעוררתי וגיליתי מה אני יכולה לעשות. זה פשוט מדהים, אני יכולה להתחבר לכל בן אדם רק בעזרת מחשבה, ולקרוא לו את המחשבות. וזהו בעצם" חייכתי אלייה וחיבקתי אותה "אני אוהבת אותך חברה" אמרתי ולא וויתרתי על מה שאמרתי ומאז נהפכנו לחברות הטובות ביותר בעולם.


תגובות (3)

תמשיכי, סיפור מהמם:)

23/01/2012 10:38

תמשיכי

23/01/2012 10:46

תמשייכי!!

28/01/2012 11:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך