להישאר ? פרק 12

⦁ רובי :
⦁ " כבר דיברתי על זה עם דילן אני חושבת שזה הכי נכון לעשות הפגנה כי יש לי תחושה שהמורה הזה הולך ממש לאמלל אותי " אמרה רובי לחברותי שנראו תשושות "תשמעי רובי הייתי שמחה לתמוך במאבק שלך אבל המוח שלי לא עובד טוב בחום כזה ויש לנו פחות משבע דקות לנוח עד שסוואנה תבוא להעביד אותנו אז עם את רוצה דבר איתי על מאבקים בסדר בואי אחרי שאני אתקלח ויוכל " אמרה בריטני בלי לעצור לינשום " ריבה לרבולוציונה " הוסיפה אחרי נשימה קצרה " אהה בריט ,זה וויוה לרובולוזיונה " אמרה דיאנה " מה שתגידי פיקסו " אמרה בריטני ונשכבה על הריצפה .רובי החליטה לקבל את עצתה ולשבת אבל בדיוק שפרסה את רגליה שמעה קול מאחוריה " כל הגננים לעמוד מזוגות וקדימה צעד לעבודה "
⦁ אחרי שיעור חקלאות שנדמה היה שנמשך נצח רוב היום עבר על רובי במעורפל היא זכרה חום וזיעה ,הרבה משנהם .פה ושם פרץ של צחוק מתגלגל ומדבק .מקלחת עם מים קרים .הרבה סבון שנכנס לה לעיניים (גם שם היה הזיעה ) .שיעור צרפתית שהסתיים בנזיפה נוספת ושוב זימון דחוף לשיעורי עזר לפני הטיול הגדול לפריז . היא זכרה את המורה שלהם לאנגלית פול " שלום חוחים המצב החדש הוא כזה אנחנו צריכים להספיק שלושה מהמחזות של שייקספיר אבל אני סומך עליכם אז נראה לי שמעכשיו ועד סוף השנה אין שיעורי בית " .תרואות שימחה .קולה של רובי היה בינהם למרות שמבחינתה היא הרגישה כמו צופה מהצד ביום הזה כך זה נמשך עד סוף שיעור אנגלית שבו היא הספיקה לנוח קצת .
⦁ " שלום יפות שלי " אמרה המורה לעיצוב ואומנות כשניכנסה לכיתה היא הייתה יפיפיה. עם שיער חום ארמוני וחלק שהגיע עד סוף הצלעות שלה ועיניים בצבע ירוק מהריב היא חייכה אל רובי וחשפה שניים לבנות ומשלמות "שלום לך נושה את בטח רובי קופר שמעיתי עלייך הרבה אני מקווה שתהני ללמוד איתי " היא חייכה קולה היה נשמע כו עדין עד שעייפותה של רובי חזרה עליה " אוקי בנות יש לי בשורה משמחת בגלל שעד מעט מתקיים נשף הסתיו ואתם במגמת עיצוב.. " היא חחיכה וריפצה ביקלילות במקומה " אתם תכינו לעצמכם את שמלות הנשף " הבנות התלחששו הם היא בסך הכל חמש בנות בכיתה וזה היה ממש מוזר " רובי בגלל שאת חדשה תוכלי להשלים את החומר מדיאנה או מרוז לפי דעתי הם אילו שכותבות הכי הרבה בשיעורים שלי כל השער יכולות ליעץ לך בעל פה " היא חייכה אל בנות הכיתה "בסדר בנות תכינו סקיצות אני יעבור בינכן למקרה שתצטרכו עזרה אבל עם אני עובדת יותר עם רובי אתם יודעות שזה רק כי היא חדשה אני אוהבת אתכם האותה מידה היא חיכה חיוך רחב ולבן כמו פנינה .
⦁ " קיירה מה את אומרת על שמלת שיפון ארוכה בבשחור ?" שאלה רוז את המורה " תשמעי רוז לשחור יש את היתרונות והחסרונות שלו ,כלומר הוא מרזה ומתאים כמעט לכל דבר אבל הוא צבע נטראלי ובגלל שאת בעצמך רזה מעוד את צריכה משהוא יותר חם כמו אדום ,צהוב ורוד אותי " היא חייכה ונגשה אל הלוח ושרבטה עליו ציור רישוני של שמלה קצקצרה עם חצאית מנפחת שמותניה צמודים מאוד " את רואה את זה ? השימלה הזו תתאים לך מאוד מכמה סיבות היא קצרה וכך תבליט את הרגליים שלך ועם היא תהיה בצבע כחול כהה נגיד אז היא תבליט גם את השיער האדמוני שלך " היא חייכה ורוז הינהנה בהסכמה . אחרי לא מאט מחיקות רובי הצליחה ליצור סירטות ראשוני " יפה מאוד רובי זאת התקדמות מצוינת אני חושבת שבשיעור הבה תוכלי כבר להתחיל לתפור. כבר חשבת על צבע מתאים ?" שאלה המורה בחיוך .רובי חשבע על הדברים שאמרה המורה על ההתאמה שצבע השיער ועל ההבלטה של הדברים החשובים היא הייתה די שטוחה והגובע שלה היה ממוצע צבע השיער שלה היה שחור ועינייה כחולות… "אולי אמ.. אולי צבע לבן " אמרה לבסוף "עם שרשרת כסף במקום חגורה " המשיכה המורה נראתה מאושרת ומחתה דימעה מלחיה "אני כול כך גאה בך " אמה באושר .היה מוזר לישמוע את זה כבר המון זמן שמישהו לא היה גאה בוא זה הרגיש כמעט .. טוב .


תגובות (1)

יש לה קוצים ?

23/08/2013 08:52
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך