זאת עם המשקפיים P:
עם אתם לא רוצים שאני יעלה תהמשך אז פשוט תגידו

להישאר ? פרק 14

עם אתם לא רוצים שאני יעלה תהמשך אז פשוט תגידו

⦁ דילן :
⦁ כשדילן נכנס לכיתה אחרי שיעור תקשורת הוא לא ראה את רובי "היא לא הרגישה טוב ורן שיחרר אותה " אמרה לו דיאנה .הוא הבין שזה בגלל שיעור הספורט בבוקר ואחר כך שיעור החקלאות המתיש "למה אנחנו צריכים לעבוד כאן מה הבעיה בלקנות ירקות בסופר ?" שאל את צ'ארלי מכיוון שעבד לידו בניקוש עשבים " כי .. " התחלי להגיד הוצאי שורש גדול המאדמה ונפל לאחור .הוא צחק ודילן עזר לו לקום " כי המנהל אומר שזה יותר חסחוני ומלמד אותנו מה זאת עבודת כפיים " הוא נגב זיעה ממצחו שנצץ בעור השמש "אבל חשבתי חשבית הספר הזה יש תקציב לא ?" אמר דילן בפליאה "באמת ?" שאל צ'ארלי ונימת קולו הבהירה שהשיחה נגמרה לאחר מיכן הוא הלך להתקלח במלתחות שנמצאות בבינין הבריכה .המים נראו צלולים ומראננים כל כך שדילן כמעט נשאב לתוכם "ביום אחר אחי " אמר צ'אס וגרר אותו מהחולצה לעבר מלתחות הבנים .
⦁ עד עכשיו לא יצא לו לדבר עם קיילר אבל מידי פעם הוא הרגיש שהיא מסתכלת עליו במבט נבוך .טוב אחרי הלימודים אני אדבר איתה על הכל ,חשב הוא התיישב במרום שלו בסוף הכיתה לצידו השולחן של רובי שהיה ריק ולפני השולחן של קיילר בזמן שרן לימד אותו עד כמה אקורדים בסיסיים הוא חשב אולי להקדיש לקיילר שיר .זה ראיון מטופש דבילי ופתטי , חשב .ואולי לא .השיעור נגמר ולפני שכולם יצאו צ'אס נעמד מול הלוח והכריז :" אנשים לא לישכוח יש לכם שלוש שעות ואז כולם נפגשים באולם הכנסים צריך להתחיל להזיז עניינים " אמר ושוב דילן תהה למה שמשהו כזה יקנה בו . כשיצא מהכיתה הבחין דילן בליאו וקיילר שנשענים על קיר הלוקרים שמיחוץ לכיתה .ליאו הבחין בו "אחי ממש יבשתה אותנו אתה יודע שאני נהיה עצבני כשאני רעב " אמר וצחק קיילר העיפה את פרצופו על ידה והוא נשיה לנשוך אותה .רק עכשיו דילן קלט עד כמה הם חברים טובים
⦁ שלושתם יצאו יחד מבניין הכיתות בעוד קיילר כרכה את זרועה סביב זרועו של דילן רטט עבר בגופו אבל הוא לא נירתע .ואז נתקלו ברובי "רובי הכל בסדר? " שאל דילן .היא נראתה נסערת "אמ.. כן הכל בסדר … ראיתם את קים זה?…. זה דחוף" אמרה בגוגמום דילן היה מודאג זה לא התאים לאחותו אבל הוא הבין שהיא תדבר רק עם קים לכן אמר רק :" אני חושב שהיא הלכה עם צ'אס לגן הנטוש " היא מהרה מישם בלי להגיד שלום .ליאו דילן וקיילר המשיכו ללכת בשתיקה ידה של קיילר כבר לא הייתה כרוכה סביב זרוועו והוא הרגיש כאילו משהו חסר לו המגע של קיילר היה כל כך רך ..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך