זאת עם המשקפיים P:
שנים לא העלתי אבל תגיבו שאני ידע איפה לשפר

להישאר? פרק 15

שנים לא העלתי אבל תגיבו שאני ידע איפה לשפר

⦁ כשהגיעו לשביל המתפצל של המגורים קיילר חיקה את שניהם ופנתה למגורי הבנות "אז.. אחי אמ… מה היה הקטע עם רובי ?" שאל ליאו נבוך "אני לא יודע ,אבל אני בטוח שאחרי שהיא תמצא את קים הכל יהיה בסדר " אמר דילן וקווה שצדק .הם נכנסו למגורים ואת רוב היום דילן ניצל בשביל להשלים את החומר שלמדו מתחילת השנה.מסתבר שרוב הבנים לא ממש כותבים בשיעור אז הוא נאלץ לבקש עזרה מהבנות "תודה דיאנה השותף שלי לחדר הוא לא ממש הילד הכי חרשן בכיתה " עודה דילן לדיאנה אחריי שהביאה לו ערמה גדולה של מחברות בצבע סגול "זה בסדר אבל רק תחזיר לי אותם כמה שיותר מהר אני רוצה להתחיל להתקונן לבחינות תחילת השנה " אמרה בחיוך .בחינות תחילת השנה ?,חשב דילן .נראה שהחומר יצטרח לחכות .חשב בעודו נכנס למגורי הבנים .
⦁ " ליאו מה זה בחינות תחילת השנה ?" שאל כשהניח את המחברות של דיאנה על שולחן הכתיבה מתחת למיטה שלו " יש שלוש סוגים של בחינות .בחינות תחילת השנה הם ממש קשות ורק החכמים מקבלים בהם ציונים גבוהים והם בכל המקצועות ,בחינות אמצע השליש שהם יחסית בסדר אבל עדיין די קשות ,ובחינות סוף השנה הם הכי קשות אבל יש אותם רק בספרות אנגלית ,צרפתית ומתמטיקה "אמר וחשב לרגע "הבחינה הכי קרובה שלנו היא בהיסטוריה בעד שבוע בדיוק " דילן חשב "יומיים לפני הנשף איך ??" ליאו רק משך בכתפיו "בסדר אז לעבודה "אמר דילן יותר לעצמו ופתח את המחברת הסגולה הראשונה ,מחברת היסטוריה .הוא הביט בכתיו היד המסודר של דיאנה .טוב אז כדי שאתחיל ,חשב והתישב ליד השולחן .
⦁ בשעתיים שבהם ישב והעתיק חומרים הוא סיים כמעט את כל החומר בהיסטוריה והיד שלו כבר התחילה לכאוב "אחי תן לי לעזור "אמר ליאו "לא זה בסדר "אמר דילן וחייך .עם אני עושה את זה אז אני עושה את זה לבד ,חשב אחרי עד חצי שעה דילן התחיל להעתיק את החומר בספרות אנגלית ."אחי אני הולך לחדר הכושר רוצה לבוא ?" שאל ליאו " כן ברור " קפץ דילן על ההזדמנות להתחמק מההשלמה "שיוא אחי תראה קצת התלהבות " אמר ליאו בציניות ושניים יצאו מהחדר המבולגן .
⦁ כן ,דילן כבר התרגל לבלגאן הוא אפילו נהנה מימנו "אחי ה בסדר עם אני ישאיר את זה פה " שאל דילן באותו בוקר שסיים להתקלח "כן ברור משהו כבר ירים את זה" אמר ליאו וחייך .הם המשיכו ללכת ואז ראו את צ'אס "היי צ'אס ראיתה את רובי?" שאל דילן "כן היא חיפשה את קים בטרוף היא נראת ממש נסערת אבל לא הסכימה לדבר לידי אז הלכתי לאורווה ואתם זוכרים שבעוד שעה נפגשים באולם " אמר צ'אס בנימה קלילה דילן וליאו הנהנו והוא המשיך ללכת אבל הדברים שאמר הדהדו לדילן בראש "היא נראת מאוד נסערת " אמר .אבל למה ,חשב דילן ."אחי אני בטוח שהיא בסדר "אמר ליאו שבטח הבין על מה דילן חושב דילן הינהן בשקט ולא אמר דבר
⦁ "שיוא זה היה אימון טוב "אמר ליאו אחרי שהתאמנו בחדר הכושר שעה שלמה "כן "אמר דילן שנרגע קצת מהמחשבות על אחותו "נראה לך שנסיק להתקלח לפני שנצטרח ללכת לאולם ?" שאל דילן "קדימה חיילים האולם מחכה "אמה קאי שנכנס פתאום לחדר הקושה עמוס המכשירים "הוא בטח רוצה את כל המקום לעצמו "לחש ליאו "קדימה בוא נעוף מיפה "אמר ושני הנערים יצאו לכיוון הבריכה .הם יצאו במהירות מהביניין והלכו לכיוון אולם הכנסים שם התתקנסו כבר בני הכיתה הוא גם ראה שם אות רובי צוחקת עם קים ובריטני ,יופי הכל בסדר ,חשב לעצה בהקלה ."אתם מוכנים לקצת עבודה קשה " שאל לוק שצץ מאחוריהם ופתח את דלתות האולם .
⦁ "טוב אז הבנות שבמגמת אומנות אתן תכינו את העצים מעיסת נייר ליאו אתה תדאג למוזיקה קים את להוצעות הכספיות וכל השאר קחו מספריים צריך להכין הרבה עלים יבשים "אמר צ'אס בקול סמכותי והילדים התפזרו לעבודותיהם לצערו של דילן גם רובי וגם קיילר לא עבדו איתו ואפילו לליאו היה תפקיד חשוב אז הוא ישב בפינה עם חבילת בריסטולים והתחיל לגזור עלי שלכת "היי דילן הכפת לך שאני אשב פה" דילן הרים את ראשו וראה את את גארט "אמ.. כן בטח "אמר מבולבל הנער נראה די חטוב גוף אבל מבט אחד על הפנים שלו שינה את הכל הם נראו כמה פנים של תינוק זה נראה ממש … חמוד ."אז… אתה גארט נכון ?" שאל דילן במבוכה גארט הינהן וחייך "אתה יודע די עבוב לי שאני ודיאנה לא עובדים ביחד אז אתה כזה סוג של נחמה " הוא עשה פרצוף של עצב מדומה ואז חייך דילן השתדל לא להיפגע אבל אז נזכר שליאו אמר משהו על דיאנה וגראט .אה כן הם זוג ,הוא נזכר ונרגע "לא נורא חבר ישנם צרות גדולות יותר" הוא אמר וחייך וגראט נהנה מיזה שהוא ממשיך את הבדיחה וצחק כך עבורו להם שעתיים של צחוקים בחברתו של גארט .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך