להישאר ? פרק 16

⦁ רובי :
⦁ על רובי עבר יום ממש רע אחרי התקרית במגורי הבנות היא רצה לחפש את קים שישבע על הספסל בגן הנטוש בחברתו של צ'אס "קים אני ממש ממש חייבת לדבר איתך "אמרה והסדירה את נשימתה "צ'אס אני חושבת שכדי שתלך נפגש אחר כך "אמרה קים וחייכה אל החבר שלה צ'אס משך בכתפיו והלך "עכשיו מה קרה רובי ?" שאלה קים מודאגת רובי היתיישבה על הספסל לצידה וסיפרה לה מה קרה "את מבינה אני מתה מפחד לחזור למגורים "סיימה רובי את דבריה "את לא צריכה לדאוג בטח מתחו אותך כי את חדשה פה .בואי איתי אני הראה לך משהו "אמרה קים ואחזה בידה של רובי .הם הלכו למגורי הבנות טיפסו במעלי המדרגות לקומה הראשונה והמשיכו עד קצה המסדרון שם היה חדר שרותים וארון תחזוקה קטן קים פתחה רת ארון התחזוקה והצביעה על פתח קטן בקיר "תראי הפתח הזה מחובר לכל פתחי העברור בחדרים שבצד ימין כמו החדר שלנו ועם את אומרת שאף אחד חוץ ממך לא היה בכל הביניין אז זה מסביר כמה דרים לא ?" קים חייכה ורובי השתדלה להחזיר חיוך אבל משהו בה עדיין פחד "את יודעת מה עם זה ירגיע אותך מהיום אני דבוקה אילך אף אחד לא יפחיד את חברה שלי כשאני כאן " היא אמרה וכרכה את זרועה סיביב ידה של רובי מה שבאמת שיפר את הרגשתה .
⦁ "רובי את שומעת אותי "אמרה קיילר שאחזה בקושי בחוט טייל עבה "תאבירי לי את המספריים "רובי התנהרה והושיטה לחברתה את המספריים הגדולות "תודה באמת " אמרה קיילר בציניות "תבואי כל יום " ענתה רובי בעוקצנות אחרי שהיא וקים יצאו מארון התחזורה היא השתדלה להתנהג נורמאלי מה שלא ממש הצליח היא נראתה ממש גותית ועם על מה שקרה נוספו לה המון עיגולים שחורים מסביב לעיניים .אפילו חצי טון קונסילר לא יצליח להסתיר את זה ,חשבה לעצה בקדרות.אבל הרגשתה השתפרה כשראתה את כולם עובדים בחריצות לקרת הנשף "יש לך כבר דייט רובי ?" שאלה דיאנה רובי התנערה שוב "לא עד אין לי" ענתה עם נימה קלה של עצב היא כל כך קוותה שלוק יזמין אותה אבל הוא בקושי דיבר איתה מאז השיחה שלהם "אל תדאגי אני בטוחה שמשהו כבר יזמין אותך אולי אפילו לוק " אמרה קיילר וציחקקה "ועם כבר מדברים אחי הזמין אותך או לא ?" השיבה לה בנימה דומה קיילר הסמיקה " האמת היא שכן "הם צחקקו והמשיכו לעבוד .
⦁ מזוות עינה ראתה רובי את דילן יושב עם גארט וצוחק .מה אני הולכת להגיד לו ,חשבה בליבה ,אין מצב שאני מספרת לו על הקול .עברו בערך שעתיים והם סייצו להכין שלושה עצים והמון עלי שלכת " טוב אנשים אנחנו בהספק טוב אז נפגשים כאן מחר באותה שעה "אמר צ'אס וידר מהכיסא שעמד עליו "אז אתם באות למועדון אחרי היום הזה ממש בא לי להטבתל מול הטליווזיה " שאלה רוז שעמדה ממש לידן . לפעמים היא הייתה כל כך שקטה שרובי שחכה שהיא שם "אוף הלואי שיכולתי לבוא יש לי חומר של כמה שבועות להשלים" אמרה רובי בתיסכול "בסדר איך שבא לך אבל עם תתעלפי מתשישות אל תבואי אלינו בתענות" אמרה בריטני שצצה מישום מקום הבנות ציחקוק ויצאו מהאולם "רובי !!"למשמה שלמה הסתובבה רובי במהירות וראתה את לוק צועד לכיוונה בקלילות היא הסמיקה "רובי היי אני יודע שאת בטח ממש עסוקה אבל עם יוצא לך ויש לך זמן הייתי רוצה לדבר איתך שוב "הוא חייך עליה חיוך כובש שגרם לה להסמיק עד יותר .
⦁ " פעמיים באותו שבוע וזה עד השבוע הראשון שלך כאן " חשבה קים בקול בזמן שהלכו לכיוון המגורים עם צ'אס ,רובי הסמיכה שוב " הוא כניראה ממש דלוק עליך " אמר צ'אס ונישק את קים על הלחי "כן הוא בטח יזמין אותך לנשף הסתיו "אמרה קים בתרגשות "אבל הוא לא הזמין והנשף ממש מתקרב אפילו לאחי כבר יש דייט " אמרה רובי בקדרות "אל תדאגי הוא בטח רוצה שזה יהיה מיוחד "אמרה קים חייכה .הם נפרדו מצ'אס בשביל המתפצל ופנו למגורי הבנות " קים עם את רוצה ללכם עם צ'אס או למועדון או משהו אני מבינה " אמרה רובי שחשה מעט אשמה שהיא כובלת את קים איתה כל היום " זה בסדר גם לי יש די הרבה חומר להשלים ולכחת מרוז את מחברת אומנות? " שאלה רים ורובי הרגישה שהיא מנסה להעביר נושא "אמ.. לא אני אפילו לא יודעת איפה החדר שלה "אמרה רובי שזרמה עם העיניין בזמן שתיפסו במדרגות לקומה הראשונה "היא בחדר מולינו חדר 2 " אמרה קים ופסעה לכיוון החדר "בואי איתי " אמרה ודפקה קלות על הדלת "יבוא " שמעה רובי את קולה השקט של רוז .קים פתחה את הדלת ולעיניי רובי נגלה דבר מוזר .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך