זאת עם המשקפיים P:
למה . אתם . לא . מגיבים . ?.?.?

להישאר ? פרק 17 תגיבו ….

למה . אתם . לא . מגיבים . ?.?.?

ראשית כל החדר היה מלא בדפים מקומטים ובערמות ספרים החדר נראה כמו החדר של קים ושל רובי רק הרבה יותר מבולגן על המיטה הגדולה שעליה הייתה אמורה לישון קים שחבה רוז ולצידה חבילת ציבעיי פנדה היא שכבה על הגב וכירבה את רגליה לביטנה ועליהם הניחה בלוק ציור גדול ומתחתיו ספר קשיח על המיטת הקומותיים שעלי רובי ישנה היא ערמות על גבי ערמות של ספרים " משהו ישן שם ?" שאלה רובי בלחש "דיאנה אבל היא מורידה את הספרים מהמיטה רק כשהיא הולכת לישון " ענתה רוז בחיוך רובי הסמיקה ואז אמרה "אמ.. אני יכולה לקבל את מחברת האומנות שלך בבקשה " רוז צחקה ורובי תהתה מה היא עשתה לא בסדר " היי רובי בפעם הבאה על תיהיה כל כך רישמית " עכשיו גם רובי וקים צחקו "ובואי לבקר " הוסיפה אחרי שקים ורובי היו כמעט מיחוץ לדלת ."היא נחמדה " אמרה רובי כשיצאו " כן .." אמרה קים ונאנחה .
⦁ "זה מה הסיפור שלה למה נאנחת קודם " שאלה רובי כשנכנסו לחדר היא הניחה את המחברת הלבנה של רוז ,שעליה ניכתב בגרפיתי מעוטר שמה , על השולחן מיתחת למיטתה "טוב את יודעת היא די … איך לומר את זה .. היא מתבודדת ואת יודעת הכיתה שלנו די מגובשת אבל היא די תקועה בעולם מישלה " רובי חשבה על כל הפעמים שבהם דיברו וצחקו ורוז רק תחבה את העוזניות הלבנות שלה לאוזניה "אבל זה לא דבר רע בסך הכל היא די בסדר " אמרה רובי שנסתה משום מה לגונן על הילדה שקטה "את לא מבינה רובי המון בנים מנסים להתחיל איתה והמון בנות מנסות להתחבר עליה היא פשוט לא נפתחת היא יחיית מדברת עם החברה שלנו זאת אומרת עם קיילר בריטני ואיתי ואני חושבת שעם דיאנה היא בקשר קצת יותר טוב כי הם שוטפות אבל לא יותר מיזה וזה די גרועה כשאת לא מתחברת לאנשים כשעת עד רגע מסיימת תיכון " רובי לא הבינה מה היא פיספסה אבל החליטה להנהן בשקט ולהתחיל לעבוד בזמן שקים ישבה עם המחשב הנייד שלה .
⦁ "אתם יודעות מה זה שלוש שעות של כתיבה ברצף?" שאלה רובי את חברותיה "אוייי מסכנה שלי את ממש זקוקה לאוכל " אמרה דיאנה " בשביל הנפש כמובן " הוביפה בחיוך שובב "יש בזה משהו " אמרה רובי ויצאה בעקותיהם המהגורים "היי גארט ,צארלי ,צ'אס ראיתם את דילן ?" שאלה את חבורת הבנים שבדיוק התכוונו ללכת לאכול " אני חושב שהם עדיין בחדר שלהם " אמר גארט וחיבק חזק את דיאנה ,זה היה מראה מוזר ההיא הייתה כל כך קטנה לאומתו אבל בכל זאת הם נראו מאושרים .. "זה בסדר אם אני אלך לקרוא להם ?" שאלה רובי במבוכה קלה "ברור " ענתה קים לקלילות והביטה בה במבט רב משמעות 'זה בסדר עם אני אשאר כאן ' שאלה במבט 'ברור' ענתה רובי ורצה לכיוון מגורי הבנים .לא יקרה כאן כלום תרגעי ,ובאמת לא קרה שום דבר היא ראתה כמה בנים מתווכחים בקומה הראשונה ומיהרה לקומה השנייה .אחרי שמצאה את החדר דפקה על הדלת בעדינות "לא אחי זה לא צריך להיות ככה "שמעה מהצד השני היא נסתה שוב יותר בקל הפעם "אבל אני אומר לך שכן " אמר עד כל הפעם היא שמעה שזה קולו של אחיה ולכן פתחה את הדלת .
⦁ "מה לעזאז.. ?" שאלה כשהדבר הראשון שהעתה היה ערמת גורטאות שאימה ליפול עליה "רובי היי מה את עושה פה ?" שאל אחי מופתע " ארוחת ערב דה.. מה אתם עושים ?" שאלה "טוב אז ליאו ואני היגענו להחלטה שצריך לסדר פה קצת " אמר דילן וליאו חיכך בגרונו "אחי אני חושב שאתה הגעת להחלטה הזאת אני לא זוכר שאישרתי דבר כזה "הוא אמר וחתף איזה גורטאה מידו של דילן שחתף אותה בחזרה "טוב שיהיה " אמרה ופנתה לצאת מהחדר מרוב יאוש "חכי" ליאו רובי הסתובבה במהירות ובלי לשים לב נתקעה בראשו ,ליאו נחת על הריצפה ושיפשף את מיצחו " אתה בסדר ?" שאלה רובי נבוכה " כן כן הכל טוב "אמר וקם מיד דילן החניק גיחוך מאחור "אמ.. רא רציתי לשאול יש לך כבר דייט לנשף ?" הוא שאל בקלילות .לאאאא אני רוצה ללכת עם לוק ומה אם הוא יזמין אותי מחר או מחרתיים ,חשבה רובי בבושה "לא עדיין לא " אמרה לבסוף "אז .." אמר ליאו וקרע על ברכו במחווה מוגזמת "רוצה ללכת איתי ?" שאל וחייך חיוך רחב .רובי חשבה וחשבה "בסדר "אמר לבסוף והשתדלה לחייך
⦁ "את תלכי לנשף עם לולי שלי " אמרה קיילר בהתרגשות "זה כל כך מתוק " היא ריקדה במקומה ורובי נסתה להראות שמחה "כן טוב אולי " אמרה ומשכה בכתפיה הבנות תחננו לבלות את הערב בצפייה בסרט סלבסטר בניו יורק ובעזלת ריר על זאק אפרון עד שהגיעו החדשות הרעות " אוףף שכחתי אני צריכה לגמור להשלים את כל החמר ויש לי שיעור עזר בצרפתית " אמרה רובי בקדרות אבל אז חשבה על .. "אבל זה בסדר בנות תהנו " היא חייכה הפעם חיוך אמיתי .רובי הלכה לספרייה שם קבעה להפגש עם לוק ,אך דלת הספרייה הייתה סגורה ועליה פתק "רובי משהו צץ בואי לכך בעד שעתיים ונדבר ".מה זאת אומרת צץ ,חשבה בזמן שחזרה לחדר .ומה עם העוצר.היא הלכל למגורים ונכנסה להתקלח אחרי שיצאה קים כבר לא הייתה שם ,מעניין איפה היא ?.שאלה את עצמה והמשיכה להשלים את החומרים בהסטוריה .
⦁ השעתיים עברו מהר והיא לבשה את מעיל העור השחור ולה ויצאה במהירות מהחדר .בפעם הבאה שאני מדברת עם ג'סלין אסור לי לשכוח להגיד לה שתחדש לי את המלתחה.חשבה .לרובי אף פעם לא היה איכפת מה היא לובשת אבל מאז שהגיע למיריכל היא הרגישה חריגה עם הבגדים השחורים והאדומים שלה זה יכול להיות שינויי מרענן ,חשבה בזמן שיצאה מהמגורים לכיוון הספריה .הדלת הייתה סגורה אבל היא שמעה דיבורים מהעבר השני "היא צריכה להגיע כל רגע " שמעה את קולו של לוק "ומה עם היא לא אחת מאיתנו ?" שאל קול אחר שנשמע מבוגר ומוכר "היא כן אני בטוח " רובי התכוונה לברוח אבל אז הדלת נפתחה "היי רובי מצטער שביטלתי את השיעור אני מבטיח לפצות אותך "אמר לוק בחיוך הוא היה נראה שונה הוא לבש חולצת פישתן שחורה ומיכנסיין ערוכים גם הם מפשיתן שחור והפנים שלו .. היא בטח מדמיינת אין מצב שלוק משתמש… באיילינר .
⦁ היא נכנסה לסיפרייה בחשש .הסיפריה הייתה חשוחה למעט כמה נרות שדלקו והתילו צללים מפחידים .היא לא ראתה אנשים אבל ידעה שהם שם היא שמעה רישרושים וצעדים מכל עבר ."ל..לוק מה קורה פה ?" שאלה ונסתה למצא את עינייו המנחמות בחשחה "הכל בסדר עד מעט נתחיל "אמר וגרר ניוות אותה בידיו היכן לעמוד היא עמדה ולא זזע .הכל בסדר תיהיה רגועה לוק לא יעבוד עליך הכל טוב ,חשבה בנסיון נואש להרגיעה את עצמה .לאחר כמה דקות של פחד מהלא נודע היא הרגישה יד אוחזת בידה היא נרתע "רובי הכל בסדר זאת אני "שמעה את קולה המרגיעה של קים "קים אני לא מבינה מה הולך פה בבקשה תספרי לי אני … אני מפחדת "יבבה "הכל בסדר מתחילים עכשיו " אמרה ומיד נשמע קול מוזר של תוף כמו שילוב עדין של תיפוף עם משהו שאי אפשר להתעלם ממנו לתוף היחיד הצטרף עד תוף ואז עד אחד והם יצרו קצב משגעה שנתן לרובי תחושה שהיא פשוט רוצה לפרוץ בריקוד אך במקום זה היא פשוט הקפיצה את רגלה למעלה ולמעתה "בעלי אש זה הזמן לצרף עלינו שתי נשמות חדשות "היא שמעה את אותו הקול ששמע קודם ואז הבינה שזה היה המורה שלה לספרות אנגלית "דילן קופר בן ארין "הוא אמר בקול רם את שמה של אימם "ורובי קופר בת ארין .האחים קופר תצטרכו לעבור מבחן שיוכיך שאתם בעלי אש "אמר בקול רישמי שלא התאים לו "שנתחיל ?"


תגובות (4)

תמשיכי! ;-)

14/07/2013 09:39

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

14/07/2013 10:09

תודה :)

14/07/2013 10:32

פחחחחחחחחחחחחחח בני מה ???????????

24/08/2013 13:49
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך