זאת עם המשקפיים P:
הפרק יצא קצר אני יודעת אבל אני די תקועה אז אשמח לראיונות להמשך ולביקורת על העלילה והדמויות :)

להישאר ? פרק 20 תגיבו ….

הפרק יצא קצר אני יודעת אבל אני די תקועה אז אשמח לראיונות להמשך ולביקורת על העלילה והדמויות :)

⦁ רובי :
⦁ "אז את רוצה לשמועה הסבר מפורט בקשר לבעלי האש ?" שאל לוק אחרי הטקס "אמ… נראה לי שזה יהיה נחמד" השיבה הוא חייך .הם הלכו לספסל בגן הנטוש "אז.. איפה את רוצה להתחיל ?" הוא שאל כשהגיעו .בוא נתחיל בנשיקה עדינה ואז נעבור לצרפתית ואחר כך אפשר פשוט לזרום עם זה ,חשבה בליבה אח אמרה לבסוף "אמ.. למה שלא פשוט בהתחלה " היא חייכה נבוכה והוא חייך עליה חיוך כובש "אוקי .. לבעלי האש יש כישרונות שונים זה תלוי באיזה צבע האש לך "הסביר .הוא הסביר לה על בעלי האש הכתומה ועל העלי האש הירוקה "ויש אותנו "הוא חייך ואולי היא דמיינה אבל היא ראתה סומק על פניו "האש המשולבת היא … טוב זה מאוד תלוי באיזה בנאדם את כלומר לכל אחד יש כוחות שונים אני לדוגמה יכול להכפיל את עצמי ולהפוך לבילתי נראה "רובי חשבה איזה עולם מושלם זה היה עם היו שניו לוק או חמש או עשר לוקים זה היה יכול להיוות נפלא "אבל אני בטוח שאת תקבלי כוח הרבה יותר מגניב "הוא חייך את החיוך הממיס שלו .
⦁ אחרי כמה זמן (רובי תמיד הייתה מעבדת תחושת זמן שהייתה בחברתו של לוק ) הוא ליווה אותה למגורי הבנות "אמ.. לוק "היססה "כן?" שאל "תגיד אתה .. זאת אומרת שמעתי שאתה לא לוקח אף תלמיד לשיחה אישית אז.. חשבתי מה כל כך שונה המקרה שלי ?" רובי ידעה שהיא מסמיקה אבל האור המעומעם לא הספיק כדי לחשוף לה את הבעת פניו של לוק "יכול להיות שהייתה לי סוג של תחושה שיש לנו את אותה האש "אמר אחרי שתיקה קצרה "אבל אני ממש לא מתחרת שדיברתי איתך "הוא חייך עליה מלמעלה .הוא כל כך מושלם ,חשבה בעודה מטפסת במעלי המדרגות לחדרה .איזה כוח כבר יכול להיות לי ?,שאלה את עצמה במירמור "רובי אני כל כך שמחה בשבילך אש הרמונית היא ממש נדירה "אמרה קים בהתרגשות ועטפה אותה בחיבוק "תודה אבל עד לא הבנתי ממש מהקטע עם ההרמונית כלומר היא משולבת לא ?" שאלה רובי וטיפסה על מיטתה "כן אבל בנוסף לצבעים של האש יש גם את התכונות שלה זאת אומרת .."היא חשבה לרגע "האש הכתומה היא האש שמסמלת חום ואחדות האנשים שכיבלו אותה הם אנשים חמים ואוהבים "היא חייכה ורובי חייכה בחזרה "מעליה יש את האש הירוקה היא נתנת לאנשים מחושבים ומדויקים דילן לדוגמה ממבט ראשון אפשר לראות שהוא כזה .מעליה יש את האש ההרמונית או המשולבת היא נתנת לאנשים שעתידים למצוא שלווה פנימית והרמוניה "היא עצרה לרגע "מה אני האדם האחרון שימצא שלווה למה שאת לא תקבלי אותה או צ'אס או בריטני או … לא יודעת "רובי לא הבינה איך זה יתחן היא האדם הכי לא רגוע בעולם.
⦁ "זה לא ממש נתון לבחירה רובי "היא חייכה "הגורל הוא שמחליט איזה אש לתת לך עם זה היה תלוי בי הייתי בוחרת באש הירוקה "רובי הבינה אותה קים אהבה לחשוב זה היה סוג של תחביב בשבילה אבל רובי לא הצליכה להבין את הקשר בינה לבין הרמוניה "לוק … זאת אומרת הוא מצא הרמוניה ?" שאלה במבוכה "אני חושבת שגם הוא עובד על זה כלומר זה לא לוקח יום או יומיים זאת עבודה קשה אבל בסוף זה משתלם "היא ענתה בחיוך רובי לא הצליח להרדם היא התהפכה מיצד לצד וחשבה על מה שקרה היום זה היה יותר מידי מטורף היא לא יכולה להוציא אש מהיד זה פשוט לא עובד ככה וזה לא מציאותי היא ממש לא מיוחדת והיא לא תגיעה מציאת הרמוניה זה פשוט לא יכול לקרות ומה כבר יכול להיות החוסר הרמוניה של הדבר המושלם.. אמ..לוק .היא נרדמה בלי לשים לב


תגובות (3)

תמשיכייי (:

18/07/2013 11:59

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

18/07/2013 12:55

אבל בבקשה אני צריכה ביקורת לפחות על הדמויות

18/07/2013 13:40
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך