זאת עם המשקפיים P:
אני ממש ממש צריכה עזרה תגידו מה אתם חושבים על הדמויות ואיך כדי לי להמשיך אני תקועה

להישאר ? פרק 21 תגיבו ….

אני ממש ממש צריכה עזרה תגידו מה אתם חושבים על הדמויות ואיך כדי לי להמשיך אני תקועה

סוף השבועה עבר במהירות מסחררת רובי בקושי ראתה את דילן משום שהייתה עסוקה בלהתכונן לבחינה הקרובה בהסטוריה "קריסטין בכל מקרה שונת אותך אז זה לא משנה איזה ציון תקבלי "אמרה בריטני באחד הערבים שחזרו מחדר האוכל "תודנ רבה על העידוד והתמיכה "אמרה רובי בקדרות הבנות צחקקו .היא לא הודתה בזה ברול אבל היא התחילה להרגיש שייכת ולאהוב את המקום אפילו שזה ..טוב בית ספר .בנוסף ללימודים היא הייתה צריכה להשלים את שעות האימונים שלה בתור בעלת אש זה הבינה איך לזמן את האש שלה בלי כל כך הרבה מאמץ עד תחילת השבוע "רובי את מתקדמת מצוין אבל יש עד מכום לשיפור "אמר פול שנסה לעודד אותה .נוסף על כל אלה היו גם האחנות לנשף ורובי כבר כמעט סיימה לתפור את השמלה שלה "את לא מבואסת שאת לא הולכת לנשף עם לוק ?" שאלה אותה קים באחד הימים שהיו בחדרן "כן קצת .. אופ קים זה לא צודק ליאו חמוד והכל אהל אני ממש מתחילה להרגיש משהו אל לוק "אמרה רובי בקול בכייני היא ממש התחברה לקים והודתה רק בפניה שהיא מרגישה משהו אל לוק (למרות שקולם ידעו … זה היה שקוף ) "את לא צריכה לדאוג ברגע שהוא יראה אותך עם השילה הזאת הוא לא יכול להוריד ממך את העיניים "קים חייכה חיוך רחב רובי שמחה יותר מיתמיד שהיא הייתה השותפה שלה .
⦁ מדי פעם קים הייתה מתהפכת ,משנה את ההתנהגות שלה מקצה לקצה .אבל לכל אחד יש את הקטעים האלה ,חשבה רובי .וקים ממש הבינה אותה ועזרה לה ו… התנהגע עליה כמו שחברה אמורה להתנהג זה היה כל כך חדש בשבילה תמיד זה היה רק היא ודילן ופתאום יש להם חבורה של ממש היא נהנתה להיות בחברתם של חבריה וזה היה עדדי גם הם נהנו להיות איתה יום לפניי המבחן בהסטוריה ג'סלין התקשרה "רובי שמעתי שאת ודילן משתלבים יפה את לא מבינה עד כמה אני מאושרת "אמרה ג'סלין מבעד לשפורפרת והיא באמת נשמעה כך כאילו סוף סוף ההתנהגות של רובי גורמת לה נחת "חשבתי … " התחילה רובי לומר "שאולי ..זאת אומרת אני די אוהבת את המקום הזה אבל .. אני מרגישה שונה כלומר הבגדים שלי כל כך שונים "רובי לא האמינה שהיא מודה בזה בקל רם מהצד השני נשמעו קולות בכי "הכל בסדר ?" שאלה "אני פשוט לא מאמינה שסופסוף את רוצה שנלך לקנות בגדים " ג'סלין הייתה מוזרה לפעמים אבל גם היא הוכיחה את עצמה בטור חברה אמיתית .גסלין הגיעה אחרי שעתיים ושיחררה את דילן וקים מהפנימייה "את ?? רוצה לקנות בגדים ??" שאל דילן המום "שש.. שהיא לא תתחרט "אמרה ד'סלין מהמושב הקידמי .
⦁ אחרי מסע הקניות המפרך לרובי היו המון חולצות ג'ינסים שורטים ואפילו כמה חצאיות ושמלות שרובי הייתה בטוחה שהיא לא תלבש "הספקת ללמוד למבחן מחר ?" שאל אותה דילן כשהלכו לכוון המגורים "בערך אני מקווה להצליח " היא הביטה באיה וראתה שהוא כאילו מנהל מלחמה פנימית היא הבינה את ההרגשה פעמים רבות הייתה לה הזדמנות לספר לו על הקול אבל היא פחדה ממהשלחות מ"דילן ?" שאלה הוא הביט בה "אין ביניינו סודות נכון "הוא חייך עליה חיוך מוזר "ברור שאין " .הם נפרדו בשביל המתפצל כשרובי נכנסה למגורי הבנות היא ראתה קבוצת בנות רבות על השלט של אחת הטלויזיות ועד קבוצה שצפתה בסרט .איך הם יכולות להתרכז ככה ?,שאלה רובי את עצמה. "קים יש מצב שאת עוזרת לי עם זה ?" שאלה רובי קים לא נראתה אך רובי שמעה קול מהמקלחת "קים ?" שאלה "רובי חשבתי שלא תגידי איפה היית כל כך הרבה זמן " קולה היה מקוטע בגלל המיים "כשתצאי נדבר בסדר "אמרה .
⦁ קים יצאה מהמקלחת ורובי ספרה לה על מסע הקניות בזמן שהם סידרו את הבגדים בארונות "צריך למהר יש לנו אימון היום "אמרה קים "אבל … אבל יש מבחן מחר "יבבה רובי "רובי יש לנו יכולת טבעית להסתגל אנחנו יכולים לבלות שעות בלי שינה "חייכה קים .זה היה מטורף בכל יום שמעה רובי על עד ועד יכולות טבעיות שיש לה והיא אפילו לא שמה לב לכך


תגובות (2)

אני חושבת שלרובי צריך שם אחר כי זה שם לא עמוק כמו האש שלה

19/07/2013 07:12

יש בזה משהו חחחחחחח תודה אבל נראלי מאוחר מידי לשנות :)

19/07/2013 07:26
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך