להישאר ? פרק 22 תגיבו וסורי על העיקוב :)

⦁ דילן :
⦁ "אני חושב שזה צריך לצאת שבע " אמר דילן לאחיו בעלי האש הירוקה "זה הגיוני אבל אולי עם נחליף את שני אלה התוצאה תצאה שונה לחלוטין "אנתה דיאנה ובדקה כמה אופציות במחשבון הורוד שלה דילן הביט בדף החידות שקיילר חלקה חבורה בראש הדף היה כתוב 'מתמטיקה 7 יחידות ' אבל התברר לדילן שהוא הצליח לפתור אותן די בקלות הבאות בטור היו חידות ההיגיות שגם הם היו פשוטות למדי "אתם בטוחים שזה חומר לאנשים חכמים ?" שאל דילן "זה אמור להיות אני כל הזמן אומרת לפול להעלות את הרמה "קיילר עקמה את אפה .כך חבריו בעלי האש הירוקה המשיכו לפתור את החידות של פול עד שהאימון נגמר .
⦁ "אוקי אחי היום הוא היום הגדול "אמרה לו רובי בערוחת הבוקר "אני לא מבין מה את עושה מזה כזה סיפור ?" שאל למרות שידע את התשובה "די היום זה היום הגדול שלי שבו אני מוכיחה לעולם מי זאת רובי קופר "רובי הייתה נחושה זה שימח את דילן זה אומר שהיא לא תעשה שטויות הפעם .הוא נזכר בכל הפעמים שהיה יכול למנוע את המעשים שלה היא בטח הייתה מקשיבה עם הוא היה אומר לה לא ,נכון ? פתאום הוא נזכר בכמו פלאשבק מהילדות הרחוקה שלו בזמן שהוא ורובי גרו עם ג'סלין בבית הישן בקלארק .
⦁ "לא רובי ג'סלין אמרה שלא תגעי בעוגיות עד שהיא חוזרת "צעק עליה כשנסתה נועשות לתפס עלל המדף שעליו הייתה צנצנת העוגיות הביתיות שלה "אבל די אתה לא מבין היא תחזור עד המון זמן ואני רעבה עכשיו" דילן נכנע אבל אחרי שג'סלין חזרה לא רובי חטפה את הצעקות אלה הוא "דילן אמרתי לך שתשגיך על רובי למה נתת לה לאכול את העוגיות ?" נזפה בו "אלו בסך הכל עוגיות זה לא כל כך נורא נכון ?" הוא חייך חיוך מתנצל אבל פניה של ג'סלין נשארו חתומות "אני לא כועסת בגלל העוגיות הייתה צריך להשגיך עליה ולא עשית את זה "כך נגמרו רוב הוויכוחים שלו עם ג'סלין היא תמיד אהבה יותר את רובי וזה לא משנה אילו מעשים היא עשתה לפעמים דילן קצת קינא בה על כך היא .. טוב היא הייתה יכולה לעשות מה שהיא רצתה אבל ג'סלין (שהייתה המבוגר האחראי ) בכל זאת אהבה אותה והוא כל כך השתדל להתנהג יפה הוא וויתר על כל כך הרבה כדי שג'סלין תואהב גם אותו אבל תמיד היא הייתה מוצאת דרך לנזוף בו לכעוס עליו אפילו על דברים שלא היו תלויים בו .
⦁ ~יום שלישי ,שעה 10:30 ~ "טוב יש לכם שעתיים בשביל המבחן אני מצפה לציונים גבוהים כי את כל החומר למדנו בכיתה ועשינו כמה חזרות .אני מניחה לכם את המבחן הפוך אל תבפחו אותו עד שאני גומרת לחלק "אמרה קריסטין וחילקה טופסי הבחינה "תתחילו !" אמרה דילן די שלט בכל מה שכשור להיסטוריה ועזרה גם העובדה שהוא בעל אש ירוקה ככה שהמבחן עבר עליו די בקלילות ,משהו שלא היה יכול להגיד על רובי מדי פעם הוא הגניב עליה מבטים היא הייתה ממש לחוצה .אחרי חצי שעה הוא כבר גמר את המבחן אבל החליט לחקות עד קצת כדי ששום דבר לא יראה חשוד הוא הניח את ראשו על השולחן והקשיב לתקתוקי השעון ולחריקת העפרונות "דילן …דילן "דילן שמע שוב את הקול הנעים של אימו "דילן …"הוא פקח את עיניו במהירות "קריסטין … אמ… סיימתי "אמר והושית לה את טופס הבחינה היא נראתה כועסת "אתה יכול לצאת החוצה עם אתה כל כך עייף"אמרה בעצבנות כשדילן יצא מהכיתה הוא ראה שגם שאר בעלי האש הירוקה לא שם .


תגובות (1)

חחח תמשיכי

22/07/2013 06:42
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך