שני555
חרא של סיפור , ואני יודעת , מההתחלה שנאתי אותו וחיכיתי שהוא ייגמר , כי כתבתי כבר סיפור אחר שאני יעלה בהמשך :) שבת שלוום :)

להמשיך הלאה – פרק אחרון :)

שני555 20/03/2015 658 צפיות תגובה אחת
חרא של סיפור , ואני יודעת , מההתחלה שנאתי אותו וחיכיתי שהוא ייגמר , כי כתבתי כבר סיפור אחר שאני יעלה בהמשך :) שבת שלוום :)

חודש , חודש שלם עבר , ואני עדיין לא מדברת עם מור , ליעד ואני נהיינו ידידים טובים יותר , והוא עדיין חופר לי על מור .
״ יא ראבי אני מרגיש כמו גננת תשלימו כבר ״ אמר ליעד כשהכנסתי את הדברים לתיק .
״ יוואו איזה חופר אתה ! ״ צעקתי על ליעד שכבר הספיק לעצבן אותי .

נקודת מבט ליעד –
אני לא מאמין שאני עושה את זה .
מנסה להשלים ביניהם למרות שאני יודע שאני אוהב אותה , יש יותר מפגר ממני ?
״ העלבת ״ אמרתי ועשיתי פרצוף עצוב , והיא השיבה לי רק חיוך עצבני . ״ בסדר בסדר״ אמרתי והרמתי את ידי כנכנע .
״ טוב אני חייבת ללכת ״ אמרה וחיבקה אותי .

נכנסתי הבית ועליתי לחדר , ששמעתי רעשים בחדר של שי , הסתכלתי מי שם וראיתי בחורה עם שי . גיחכתי והלכתי לחדר , נשכבתי על המיטה , ונרדמתי .

נקודת מבט מור-
״ עזוב אחי היא שונאת אותך ״ כוס אמא של הילדה הזאת לא רוצה לא צריך היא עוד תבוא על ארבע .
״ טוב תודה אחי ״ שלחתי לליעד בחזרה .
מה היא שונאת אותי ? אז צרחתי עליה בבית ספר , היא עצבנה אותי מה היא חשבה לעצמה שהיו לה תלונות שהרבצתי לילד הזה ? הוא התחיל איתה זה לא אשמתי .
זהו יש עוד הרבה דגות בים , אני איתה גמרתי .

נקודת מבט מיטל –
״ מיטללל ״ צרחה לי הדר בזמן שהיא בחדר שלי .
״׳מה נסגר איתך ? אני פה ״ עניתי לה בעצבים .
״ כן אני סתם אוהבת אותך שאת עצבנית ״ אמרה בחיוך וגלגלתי עיניים .
״ מה עם ליעד אה ? ״ אמרה בערמומיות . ישר הסמקתי .
״ מה עם ליעד ? ״ עניתי לה .
״ מה את מתבייישת רואים שהוא אוהב אותך , כל היום נדבק אלייך ״
אמרה בערמומיות וגיחכתי .
״ הלוואי ״ מלמלתי , שיט .
״ אויי אז את מודה ? ״ אמרה כשהיא קופצת עליי .
״ אני שונאת אותך ״ אמרתי לה בחיוך .
״ לא נכון את מתה עליי ״ אומרת כשהידיים שלה עדיין חונקות את הצוואר שלי .
״ הדר ״
״ מה ? ״ צעקה .
״ את חונקת אותי ״ צעקתי בחזרה .
״ אה סורי חיים ״ אמרה והתגלגלה מצחוק . משוגעת .
—-

עוד שבוע עבר , ליעד ואני התקרבנו יותר , והוא גם הציע לי לצאת .
״ די נדרי ״ אמרה הדר בהתלהבות כשישבנו ואכלנו על המיטה שלה .
״ ייא איך אני שמחה בשבילך חיים שליי ״ אמרה ומחצה אותי בחיבוק .
״וחסר לו שהוא עושה משהו לא במקום ״ אמרה הדר בקול קשוח וצחקתי .

״ ממש לא ״ אמר לייד בביטחון לאחר שיצאנו מהסרט .
״ ממש כן ״
״ לא ״
״כן , ואני יותר עקשנית ממך ״ אמרתי והוא חייך .
הלכנו ביחד לכיוון הספסל והתיישבנו .
״ אני רוצה להגיד לך משהו ״ אמר בחוסר ביטחון .
״ אז תגיד ״ אמרתי בגיחוך , ואספתי את שערי לקוקו גבוה .
״ בהתחלה .. בהתחלה אני שנאתי אותך . ואז , אז מור בא עם זה שהוא מאוהב בך , ואני חייב לעזור לו .. ״ אמר ונעצר .
״ תמשיך ״ אמרתי במהירות .
״ הוא אמר לי להתקרב אלייך כדי לשכנע אותך שתהיו ביחד , ו.. ואני הסכמתי , כי הוא הציל אותי פעם, ובזמן האחרון אחרי השיחות שלנו , הבנתי שאני אוהב אותך , כי את שונה , כי את כנה , ואני אוהב את זה , אני אוהב אותך את מדהימה מיטל , ואני באמת מתחרט על כל מה שעשיתי .״ הייתי בהלם . את כל זה הוא עשה ? ירדה לי דמעה וישר מחקתי אותה , הוא הסתכל עליי בעצב .
״ גם אני אוהבת אותך ״ אמרתי , וכתגובה הוא חייך אוטומטית והתקרב אליי , הרחקתי אותו .
״ אבל זה אף פעם לא יקרה ״ אמרתי, נחושה בדעתי .
״ אבל אני באמת מבקש סליחה על מה שעשיתי ״ אמר ליעד בעצב .
״ ואני יודעת . ״ השבתי בחצי חיוך . ״ ואני באמת סולחת לך , אבל אם עש דבר אחד שאני לא סולחת לאנשים , זה על שקר .
אני מצטערת ליעד ״ אמרתי והלכתי .


תגובות (1)

עצוב…
פרק טוב.

20/03/2015 20:22
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך