להמשיך הלאה – פרק 19

שני555 08/02/2015 581 צפיות אין תגובות

" אחחחח ! " צרחתי כשהרגשתי משהו כבד על הגב שלי , ושמעתי מוזיקה מגעילה בקולי קולות , ועוד מהזייפן הראשי , לירון .
" הרגע קמתי אין רחמים ?! " צעקתי , למרות שעם המערכת בווליום הזה ועם הקול הנוראי של לירון , לא נראלי ששמעו אותי בכלל .
" היא מזמינה הפןך לשנינו ורק מתלוננת על החום .." לירון הזה שאלוהים ישמור !
עד שהוא קם בבוקר מוקדם , זה נופל עליי .
" נו תן לי לזוז ! " צרחתי בקול הכי חזק שיש לי , ולירון לא הפסיק לשיר ולצחוק עליי תוך כדי , נו זה לא אשמתי שאני נהיית אדומה כשאני עצבנית , הוא נתן לי לזוז והמשיך לשיר בכיוון החדר שלו .
" סוף סוף " מלמלתי לעצמי שלירון והמוזיקה המגעילה הזאת יצאו לי מהחדר .
התארגנתי וירדתי למטה , וכמובן הפרינססה שנה מתארגנת .
" מיטל מה את אומרת חולצה לבנה או כחולה ? " צעק לי לירון , והציג לי שתי חולצות .
" הלבנה " אמרתי , וראיתי שהוא לובש את הכחולה .
" אמרתי שאת הכחולה " אמרתי בחוסר הבנה .
" נו נכון , אם אני יסמוך על הטעם הנורא שלך אז לאן אני יגיע " אמר בגלגול עיניים כמובן מאליו . אז למה הוא שאל אותי ? אוף עם הטיפשות שלו , עדיף לא לשאול .

" שלום גם לך מיטל " אמרה הדר כשחלפתי על פנייה כשנכנסתי בשער ואפילו לא שמתי לב .
" סליחה הדרי " אמרתי בפרצוף עצוב , והיא חייכה .
" איך אפשר לפספס מלאך כמוני ? " אמרה בחוסר הבנה וצחקתי .
" סורי פשוט חשבתי אז לא הסתכלתי בדיוק " . .
" רוצה לספר ? " אמרה ובאתי לענות אבל היא קטעה אותי .
" לא יש לי רעיון יותר טוב ! " אמרה בהתלהבות וקפצה כמו משוגעת .
" הדר תירגעי " אמרתי כשאני מחזיקה את ידה ומנסה להרגיע אותה .
" היום בערב ערב בנות אצלי , ואת הולכת לספר לי את כל הסודות שלך !! " אמרה , וקבעה עובדה , לא נתנה לי לענות אפילו , ועברה לנושא הבא .
"

" מיטל כאן ? " שאלה המורה הקרצייה הזאת בפעם השביעית .
" אני שעה אומרת לך שאי כאן " אמרתי בעצבים , וליעד הסתכל עליי מופתע .
מה ? זה לא אשמתי , אני לא אוהבת שמעצבנים אותי .
" את תדברי אליי בכבוד " אמרה בחצי צעקה , שלא ריגשה אותי בכלל .
" לא אשמתי שהזקנה שיבשה לך תשמיעה " אמרתי בלחש , וכולם צחקו .
מה הם צחקו ? מה היה מצחיק ? אמרתי תאמת .
" החוצה , אני לא רוצה לראות אותך מיטל "
אמרה ויצאתי לכיוון .
" הדדי " אמרתי בגלגול עיניים וסגרתי את הדלת . יש לי כבוד למבוגרים , אף פעם לא עניתי ככה , אבל גם אף פעם לא דברו אליי ככה , אני שונאת שצועקים עליי , ובמיוחד המורה הזאת שזה שהיא חושבת שאנחנו לא באותו גיל חושבת שצריך להתנהג בזלזול , גם כן האשכנזייה הזאת ..
ראיתי את מור מתקרב אליי , מה הוא רוצה ממני עכשיו ? הוא התקרב אליי וחייך .
" למה את בחוץ ? " שאל כמו אבא דואג .
" המורה הוציאה אותי " אמרתי והוא היה נראה מופתע .
" למה ? "
" סתם עזוב .. " אמרתי בחוסר חשק לשיחה הזאת .
" טוב , אז איך את ? " שונאת , שונאת שייחות מביכות .
" הכול טוב , ואיתך ? " עניתי בחיוך , הרי בכל זאת לא משנה באיזה מצב אתה צריך להתנהג יפה ,הוא לא אשם בזה ..
" היה יותר טוב אם היינו ביחד אבל . . " אמר בחיוך , ואני ? רציתי להיעלם .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך