להמשיך הלאה – פרק 21

שני555 11/02/2015 594 צפיות אין תגובות

" אני עושה איתו עבודה , אני בכיתה שלו " אמרה מיטל לשי , לפני שהספקתי לענות .
" אז את באה ? " שאלתי אותה והלכתי לכיוון החדר , היא הסתכלה על שי , ואז עליי .
" כן " ענתה בחיוך , והלכנו לחדר שלי .

" אז נתחיל ? " שאלה איך שהתיישבנו בכיסאות .
" יש ברירה אחרת ? " אמרתי בעצבים , שאלה מפגרת .
" לא " היא עונה ומחייכת חיוך מזויף .

נקודת מבט שי –
מה היא עושה פה ? אני מאוד מקווה שהילד זבל הזה לא מתכנן עליה משהו למה אני הורג אותו .
לא יודע מה יש לי איתה .. אני לא אוהב אותה , אבל אני חושב שאני כן מרגיש משהו ..
הלכתי לכיוון החדר של ליעד להשגיח עליו שלא יעשה שטויות אבל ראיתי שהם רק לומדים צחקתי והלכתי לחדר שלי , זה פעם ראשונה שהוא לומד , לא יושב עם חברים או עם זונות , וואלה , הפתיע אותי .

נקודת מבט ליעד –
" עכשיו תכתוב מגישים ליעד ומיטל " נתנה לי מיטל את ההוראה האחרונה להיום , ככה סיכמנו או היא סיכמה עם עצמה היא אומרת לי מה לכתוב ואני מקליד , אני אוהב את איך שהיא עובדת .
" זה היה קשה " אמרתי באנחה .
" כן מסכן לא הפסקת לעבוד " אמרה מיטל בגיחוך וצחקתי אחריה .
היא לא כזאת נוראית כמו שחשבתי אני אולי עוד לא מבין מה מור מוצא בה , אבל היא בסדר .
יאללה רק שיהיו ביחד ואני משתחרר ממנה .
" אתה עדיין כועס עליי על אז ? " שאלה בחוסר נעימות . מה היא חוזרת לזה עכשיו ?
" לא כעסתי זה סתם עצבן שזה מה שחשבת " אמרתי בקור והיא השתתקה . נו מה היא נעלבת מכל דבר ? טוב אם ידיד אז עד הסוף , נראה התעניינות .
" אז מה עם אחיך ? " מנסה לשחק אותה מתעניין .
" זה לא באמת מעניין אותך " אמרה בגיחוך , יותר מדי ישירה הייתי אומר ..

" תגיד שי זה אח שלך ?" שאלה בבושה , ושברה את השתיקה .
" לצערי … מה מכירה אותו ? " כשאני נזכר הם דיברו כאילו הם מכירים ..
" אפשר להגיד " אמרה בלחש . וענתה לפלאפון שצלצל .
" אני באה " ענתה אחרי כמה שניות .
" אני חייבת ללכת " אמרה בחיוך .
" איך את הולכת ? " לא שמעניין אותי אבל אם יקרה לה משהו אני אשם .
" אני גרה קרוב " ענתה וכמה לכיוון הדלת .
" אני ילווה אותך לשער " אמרתי וירדתי ביחד איתה . ועל המזל אמא למטה , החופרת הזאת ..
" אמרתי לך לא להביא זונות למיטה שלך " אמרה אמא בחיוך הכי מזויף שראיתי ומיטל הייתה נבוכה . התפקעתי מצחוק .
מיטל ?
זונה ?
הבתולה הקדושה זאתי .
" אמא היא עושה איתי עבודה לבית ספר " אמרתי והצבעתי על הדפים שאצל מיטל , ואמא ישר החווירה .
" א..אנ.. מצטערת " אמרה אמא למיטל בגמגום .
" זה בסדר " ענתה מיטל בחיוך .
" ביי תודה " אמרה במהירות ויצאה מהדלת . איזה אמא פדחנית.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך