להמשיל הלאה – פרק 24

שני555 25/02/2015 648 צפיות אין תגובות

שי אמר לברמן להביא לי עוד אחד , אבל אני מיד סירבתי , אולי זה היה נעים , אבל זה מה שחסר לי , גם ככה אני אף פעם לא שתיתי כי אני פחדנית מלעשות דברים כאלה .
אז לשתות עוד ? לא תודה .

״מה הבעיות שלך לשתות ? ״ שאל שי לאחר 6 כוסות , שהוא שיכור מת.
זה ממש מלחיץ לראות אותו ככה , חיפשתי תירוץ ללכת מהמצב הלא נוח הזה , וראיתי שמור לא מפסיק להסתכל עליי במבט עצבני , הוא כועס עליי על משהו ?

״ אני הולכת שנייה למור ״ אמרתי בחיוך הלכתי לכיוון מור , שישב עם כל החברים שלו .
״ מור אתה יכול לבוא רגע ? ״ איזה דזה וו יש לי .
״ כן ״ אמר בחיוך והתקדם לכייוני , שנייה עצבני שנייה צוחק , יש לו הפרעה ?
״ הסתכלת עליי עצבני , קרה משהו ?״ הסתכלתי עליו בחוסר נוחות , לאחר שראיתי את הפרצוף הקר שלו .
״ לא הכול בסדר ״ אמר בחיוך והמשיך ,
״ מי זה זה שישבת איתן כל הזמן הזה ? ״ שאל בעניין , מה הוא עדיין אוהב אותי ? או שהוא סתם סקרן ?
״ סתם ידיד שהכרתי ״ אמרתי בחיוך , ונזכרתי למה אני שונאת מסיבות ואת כל השטויות האלו , זה כל כך לא מתאים לי , כל הבנות עם הלבוש הזה , והשמלה הזאת , והמקום הזה , זאת לא אני , ובנוסף להכול מתחיל לכאוב לי הראש .
״ אה ״ אמר וניסה להוציא חיוך שלא כל כך הצליח לו .
״ נוו בואי לרקוד כבר ״ הגיעה הדר משום מקום והתחילה למשוך אותי , חייכתי אל מור והתקדמתי איתה , למרות שאין מצב שאני ירקוד .
היא התחילה לרקוד , וניסתה לגרום לי לרקוד גם אך ללא הצלחה .
״ אני לא רוקדת ״ אמרתי בקול נמוך יחסית לקול המוזיקה הנוראית שהושמעה שם .
כאה הראש התחזק , והתחילו לי גם בחילות . הלכתי מהר לכיוון השירותים לחפש תא והקאתי את הנשמה שלי .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך