סטלנית
ברוב הסיפור יש תכנים שהם קצת פחות עולמים אני לא יודעת בני כמה אתם אבל אני הזהרתי מראש :) נ.ב: יש לי בעיה ענקית עם סימני פיסוק לא לשפוט אני משתדלת ומודעת.

בובות על חוטים…… אם אתם רוצים המשך תגובותתתת

סטלנית 27/10/2014 776 צפיות תגובה אחת
ברוב הסיפור יש תכנים שהם קצת פחות עולמים אני לא יודעת בני כמה אתם אבל אני הזהרתי מראש :) נ.ב: יש לי בעיה ענקית עם סימני פיסוק לא לשפוט אני משתדלת ומודעת.

היי חברים אז התחלתי לכתוב סיפור חדש מקווה שתאוהבו…..

"בן זונה זה מה שאתה" נשמעה צעקה מאיימת בחדר הסמוך קמתי ממטתי כדי לבדוק על מה המאומה ,קמתי והתמוטטתי על הריצפה ראיתי דם לא הבנתי מאיפה הוא מגיע נבלהתי, כאב לי כל כך כאב לי שם בין רגלי לא הבנתי מה קורה כאן, אחרי חמש דקות של נסיונות כושלים לקום הצלחתי עדיין כאב לי המחשבות לא הפסיקו לרוץ במוחי המצעים שעל ממיטתי היו שונים מהאלה שנרדמתי עליהם, התחלתי ללכת לכיוון החדר הסמוך זה היה החדר של אמי סוג של אמא, נכנסתי והוא ישב שם הסתכל עלי בסקרנות הוא היה בתחתונים סקר את כל גופי מראשי עד לרגלי הוא כנראה הבחין בדם היבש שבין רגלי ,נינה הסתכלה עלי גם (אני לא קוראת לה אמא אלה בשמה) היא התחילה לבכות והוא כיסה את פרצופו ואז הנורה נדלקה לי, נאנסתי.
……………………………………………………………………………..
שתי דפיקות נשמעו על דלתי וחריקה של דלת נפתחת שמעתי קול קטן אומר לי "ליל קומי את כבר מאחרת " פתחתי את עיני והבנתי מי האישה שמדברת איתי, "עופי כבר " צעקתי וזרקתי את חולצתי עלייה, היא יצאה במהירות בלי לומר מילה, שפשפתי את עפפי וקלטתי שאני כבר לא הרדם קמתי בדרכי למקלחת הורדתי את התחתון והחיזה ונכנסתי לתוך לזרם המים החמים, אחרי חצי שעה של מקלחת חמה יצאתי עטופה במגבת לבנה וחמימה , פתחתי את הדלת והסתכלתי לעבר מיטתי המצעים היו שונים, נקיים השימכה סודרה בדיוק בקצה המיטה כמו כל בוקר, הסתכלתי על המצעים ועל רגלי הפלאשבקים עלו שוב ,תנועתה של נינה אל מחוץ לחדרי עצרה את הפלאשבק הנורא "עוד פעם אחת.. " נעצרה צעקתי מהמחשבה שאם אני לא מתקשר עוד כמה דקות לג'ין אני הולכת ברגל לבצפר או נשרת בבית עם המפגרת הזאת, לקחתי את הפלאפון שלי השיחה כבר באה לבד ג'ין מתקשר,
(שיחה בפלאפון)
ג'ין: קמת ?
אני: כן הטיפשה העירה אותי.
ג'ין: את באה או לא ?
אני :עשר דקות .
(שיחה מתנתקת)
פתחתי את הארון הוצאתי חצאית מיני שחורה, חולצת בטן זרוקה נעלתי את מגפי השחורות, פיזרתי את שערי השטני הוא היה חלק כמו תמיד, נערתי את ראשי מצד לצד כדי שהיה מבולגן יותר ובדיוק נשמע הצפצוף מהמכונית של ג'ין, ירדתי במדרגות בדרכי תופסת את התיק שהיה זרוק בפינה. הוא היסתכל עלי מחויך כמו תמיד, "לא מצאת משהו יותר קצר " הוא אמר עם גיחוך, "צא! " אמרתי הוא התבונן בי במבט לא מבין "היום אני נוהגת " עניתי לשאלה של מבטו ,התישבתי מתניעה את המכונית, הוא קפץ מעל הדלת כדי לשבת לידי נתן נשיקה חטופה על הלחיי שלי וצחק. אחרי כמה דקות של נסיעה הגענו לבית ספר, בדרך ג'ין לא דיבר רק בהה בי נוהגת מדי פעם צחקק ואני? חשבתי כמובן, למה הפלאשבקים האלה חוזרים אלי ל הזמן עבר כבר 11 שנה אני כבר לא ילדה, אני כבר בחודש האחרון לי'ב למה זה לא עוזב אותי. נכנסנו לכיתה התישבתי בשולחני בסוף כמו תמיד שמכל צדדי אני מוקפת בנים חתיכים וכולם רוצים רק מישהי אחת, אותי. מצאתי את עצמי מתעוררת בבהלה כשמר גרימר מנהל בית ספר נכנס לכיתה עם בחור אחד לא הצלחתי לשמוע מה הוא בדיוק אמר הייתי מטושטשת משעות השינה שהשלמתי, הסתכלתי על הבחור אבל לא הכרתי את פרצופו הוא היה חתיך, שיער חום שטני כמעט כמו שלי מבנה שרירי, הסתכלתי מסביבי השולחן שישב בו טד היה ריק, בן זונה הוא הבריז ולא קרא לי חשבתי, פתאום הבנתי שהבחור החדש צריך לשבת שם, מודה היה בליבי איזה שהוסוג של תענוג, הוא התיישב זרק את התיק על הרצפה והוציא מחברת וכתב את כל מה שנאמר על ידי מיס בריי המורה להיסטוריה, התבוננתי בו והבחנתי לקעקוע על ידו הימנית חייכתי, שיט הוא קלט שאני בוהה בו סעמק "רצית משהו את פשוט בוהה בי כבר חמש דקות " הוא אמר בזמן שנופף בידו מול פרצופי……


תגובות (1)

הסיפור נחמד.. יש לך שגיאות כתיב ואני מציעה לך לעבור ולראות. תמשיכי!

28/10/2014 07:55
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך