לונדון,לונדון והארי סטיילס ~פרק 3~

shani123 25/03/2013 431 צפיות 5 תגובות

נכנסתי להתקלח… וחשבתי כל הזמן עליו, על הארי.. למה הוא לא יוצא לי מהראש?! סיימתי להתקלח ויצאתי ונשכבתי במיטה… "את באה לארוחת ערב?" אשלי שאלה.. "לא.." אמרתי ואשלי יצאה מהחדר.. ונרמתי

ירדנו לחדר אוכל וכולם היו שם, חיפשתי בעיניי אתת מיילי אך לא ראיתי אותה, ראיתי רק את אשלי יושבת לבד אז באנו להתיישב ליידה.. "אז למה את לבד?" שאלתי. "מיילי לא רוצה לאכול" אשלי אמרה.. "מה יש לה?" לואי שאל.. "לא יודעת.. היא עייפה" אשלי אמרה.. "היא לא אכלה כל היום.." אשלי הוסיפה.. וכולם הסתכלו עליי.. "מה?" שאלתי… "לך אלייה" נייל אמר.. "טוב" אמרתי.. ולקחתי מגש ומילאתי אותו באוכל.. לקחתי מאשלי את המפתח לחדר והלכתי.. דפקתי על הדלת.. אבל היא לא ענתה… נכנסתי בשקט לחדר והנחתי את המגש על השולחן… "מיילי.." לחשתי לה באוזן ושיחקתי לה בשיער. היא לא ענתה.. " מיילי.. קומי" לחשתי שוב.. היא התחילה לזוז.. ופתחה עיניים.. "הארי… מה אתה עושה פה?" היא שאלה.. "הבאתי לך אוכל.." אמרתי.. והבאתי לידה את המגש.. "תודה.. אבל אני לא רוצה לאכול.." היא אמרה.. "אני לא שואל אותך! את לא אכלת כל היום" אמרתי.. "ממתי אכפת לך ממני?" היא שאלה.. "אכפת לי" אמרתי וקירבתי אלייה את המגש.. היא התחילה לאכול והצטרפתי אלייה.. קיבלתי הודעה מלואי: "מסיבתתתתת פיג'מות היום גם אשלי מצטרפת תגיד למיילי XX " וואי הם משועממים חשבתי.. " ממי ההודעה?" מיילי שאלה.. "למה? מקנאה?" שאלתי וחייכתי אליה.. "לא.." היא אמרה.. "זה לואי.. הבנים עושים מסיבת פיג'מות היום.. וגם אשלי תיהיה.. רוצה לבוא?" שאלתי.. "לא.. אני ממש עייפה" היא אמרה… "אני ישאר איתך…" אמרתי, "לא… תלך.." היא אמרה. "אבל אני רוצה להיות איתך" אמרתי.. "טוב" היא אמרה וחייכה. "רוצה לראות סרט?" שאלתי אותה, כן" היא אמרה.. הדלקתי את הטלוויזיה והזמנתי לנו סרט ישבתי ליידה במיטה.. ואחרי כמה זמן היא נרדמה.. עלי..

קמתי בבבוקר… מחובקת עם הארי O_O.. השתחררתי ממנו בעדינות והלכתי לשירותים.. שטפתי פנים, צחצתי שיניים.. ושמעתי את הארי מתעורר.. החלפתי בגדים והארי נכנס לשירותים.. "הארייייייי! לא לימדו אותך לדפוק בדלת?!" צעקתי.. "לא" הוא אמר ושטף פנים.. " הארי אני מתלבשת תצא" אמרתי "לא רוצה" הוא אמר.. "נוו" אמרתי. "אז תנשקי אותי" הוא אמר וקרץ. "מה גורם לך לחשוב שאני ינשק אותך?" אמרתי.. "אהה את לא?" הוא שאל… "לא" הוא אמר והתקדם אליי.. כשאני מחזיקה את המגבת סביבי… והוריד לי אותה… "הארי.." אמרתי.. הוא התקרב אליי.. והתחיל לנשק אותי…"האריי" עצרתי אותו.. "מה?" הוא שאל.. והמשיך לנשק אותי כשאני רק עם חזייה ותחתונים. "תעצור" אמרתי, "למה?" הוא שאל ונאנח. "כיי אני לא רוצה אותך!" אמרתי והוא התרחק… "טוב" הוא אמר בעצב.. "רגעע.. הארי.." אמרתי לפני שהוא יצא.. "מה?" הוא שאל וחזר.. התקרבתי אלייו ולחשתי לו באוזן "אתה מנשק טוב" הוא התקרב אליי "גם את לא רעה" הוא אמר… "סליחה?!" שאלתי.. הוא התחיל לצחוק ונישק אותי שוב.. ההרגשתי את הדם שלי מתחמם והלב שלי דופק… הוא הרים אותי ורגליי מחבקות את מותנייו.. הרגשתי את ידיו סביב הסוגר של החזייה שלי מאחורה.. "לא.." אמרתי לא.. והפסיק… "אמממ הארי.. אני צריכה להתלבש" אמרתי והפסקתי אותו… "אני אוהב אותך ככה" הוא אמר.. הרחקתי אותו ממנו והתחלתי להתלבש כשהוא לידי.. "את יפה" הוא אמר ונישק אותי נשיקה מהירה כשסיימתי להתלבש… "טוב.. אני הולך לחדר שלי להתלבש" הארי אמר… "אני באה איתך" והוא צחק… "אתה היית איתי כשהתלבשתי.. אז עכשיו תורי לראות אותך מתלבש" אמרתי… והוא צחק.. יצאנו מהחדר שלנו ונכנסנו לחדר של הבנים.. הם כבר לא היו שם.. הם כנראה ירדו לחדר אוכל לאכול. הארי לקח בגדים ונכנס לשירותים.. "את באה בייב?" הוא שאל.. "לא.." אמרתי… והסתכלתי להם בדברים.. מלא מכתבים של מעריצים…מלא בגדים..מלא אוכל… הארי יצא תוך שתי דקות.. "אממ הארי מה קרההה מקודם?" אמרתי מבולבלת.."נשיקה.." הוא אמר.." אבל זה שום דבר,נכון?" שאלתי.. הוא לא ענה.. "כאילו מה אנחנו עכשיו?" שאלתי שוב.. "מה את רוצה שניהיה?" הוא שאל.. "לא יודעת" אמרתי.. "מיילי ..את רוצה לצאת איתי..?" הוא שאל… "אני לא יודעת. אני צריכה לחשוב על זה" אמרתי ונזכרת בכמות המכתבים של המעריצים והצרחות.. "טוב…" יצאנו לחדר אוכל והתיישבנו עם כולם… "אז מה עשיתם אתמול בלילה?" ליאם שאל.. " כלום" עניתי מהר.. "בטוח?" זאיין שאל.. "כן" הארי אמר… "ומה קרה היום בבוקר?"לואי שאל… "כלום!" אני והארי אמרנו ביחד… וכולם התחילו לצחוק.


תגובות (5)

תמשייייכי !!!

25/03/2013 01:47

תמשיכיייייייייייייי

25/03/2013 02:39

מושלם!!תמשיכי!!!
אפשר להצטרף עם ליאם?

25/03/2013 02:46

תמשיכי!!!!!!!!!! ואפשר להצטרף עם לואי? אם כן אז זה התיאור שלי
שם: אלה
תיאור:שיער שחור חום קצת יותר קצר מקרה די דומה למה שהיה ללואי באקס פקטור עיניים חום ירוק קעקועים מפתח סול על פרק כף יד ימין פרפר מאחורי אוזן ימין חורים בצד ימין באף וחור אחד וצד שמאל הליקס ושני חורים גובה 1.70
תכונות:ילדותית יצירתית אמיצה וקצת קשוחה טובת לב חברותית ויפה
דברים שאוהבת לעשות:לנגן על גיטרה תופים פסנתר וסקסופון לשיר די יפה ולצייר לעשות כל ספורט אפשרי בעיקר כדורגל אוהבת נעליים גבוהות של כל החברות כובעים כל הסוגים לא מתה על שמלות לקים ונעלי עקב
גיל: כמו כולם

25/03/2013 04:08

תמשיכייייי זהההה מושלםםםם !!!!
אפשר את זאין ?
שם : אביה
גיל : 18
תיאור חיצוני : שיער שחור חלק וארוך בקצוות מחומצן לבלונדיני , עניים חומות , גובה ממוצע , רזה
אופי : מצחיקה , רגישה , צוחקת המון , עצמאית , אוהבת לבלות ולהנות , ילדותית ושטותית , מכורה לאייפון , מנגנת על גיטרה אקוסטית , מבשלת , שרה קצת ….

25/03/2013 06:40
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך