אני ישתדל לכתוב פרק אחד כל יומיים ואם אני יצליח אז אני אכתוב 1 בכל יום .
תהנו !

לוס אמליה פרק 2 חלק א'

17/10/2012 556 צפיות תגובה אחת
אני ישתדל לכתוב פרק אחד כל יומיים ואם אני יצליח אז אני אכתוב 1 בכל יום .
תהנו !

מדאם ביי הפכה את הדף וראתה קוד סודי המאפשר פריצה למערכות המלוכה ושליטה בהן . מדאם ביי שמחה מאוד וחיש מהר לקחה דף ועט ורשמה את הקוד . למחורת בבוקר כשקמה אמליה מדאם ביי רצה אליה וסיפרה לה : " אתמול בליילה הצצתי בתכניות לכיבוש המלוכה והפכתי את הדף והיה כתוב שם קוד סודי לפריצת מערכות המלוכה" . אמליה פתחה את פיה בתדהמה ואמרה : " מה הקוד ?" מדאם ביי סגרה את הדלת , הסתכלה לצדדים ואמרה לאמליה : " הקוד הוא : 11846 ". אמליה מיהרה לארוז דבריה ולצאת אל האוטובוס המוביל לממלכת לוס אנג'לס , אבל מדאם ביי עצרה אותה ואמרה לה : " שחכת שהיום אנו טסות לאוסטרליה יקירה ? " , אמליה נתנה לעצמה מכה בראש ונפלה על הריצפה ושאלה את מדאם ביי : " אז ……. מה לעשות עכשיו ? " מדאם ביי גימגמה ולבסוף אמרה : " אה ! קודם נטוס ואחר כך נפרוץ או יותר נכון הם יפרצו ". " מי זה הם מדאם ביי ? " שאלה אמליה , ומדאם ביי ענתה לה : " הם זה הגנבים והרוצחים שניקח איתנו הם מקצוענים ". אמליה הינהנה בראשה לטובה והן לקחו את מזוודותיהן ויצאו מביתן . בתחנת אוטובוס היו צריכות לחכות הרבה זמן ואז אמליה צעקה : " נו איפה לעזאזל האוטובוס נמצא ? " מדאם ביי הינהנה בראשה לשלילה . כעבוד כמה שעות הגיע ההסעה והן עלו עליה . השדה תעופה היה קרוב אז לא היו צריכות לנסוע כל כך הרבה זמן . וכשהגיעו אליו עברו כל מיני בדיקות וכאלה והן הגיעו למרכז קניות . אמליה כמובן גנבה את הדברים בחינם : היא טיפסה מהתיקרה וכשאף אחד לא ראה היא גנבה את כל הממתקים ובשמים והורידה מהן את מדבקות הציפצוף . כשהיו צריכות לעלות כבר למטוס לאמליה היו פרפרים בבטן והיא אמרה למדאם ביי : " התגעגעתי לאוסטרליה ! " ומדאם ביי אמרה לה : " כן גם אני , נולדתי שם וגדלתי שם עד שמשפחתי נעבדה לי : אחותי הייתה חצי זאב חצי אדם , אחי היה זאב , אימי הייתה זאבה אבל אבי היה בן אדם : הוא עילף את אימי כיבן שהייתה זאבה ואימי התחתנה עם זאב אחר אבל אבי ……… " " תספרי תספרי מדאם ביי " אמרה אמליה . ומדאם ביי המשיכה : " אבי התעלל באימי ופגע בה , הם התחתנו רק כי הוריהם החריכו אותם " . ואמליה שאלה : " כיצד משפחתך הופרדה ? " " התחוללה רעידת אדמה נוראית וגדולה ביער ורשה , ומשפחתי נעבדה . יש לך עוד שאלות יקירה ? " שאלה מדאם ביי . ואמליה אמרה : " אני כבר לא כל כך רוצה עכשיו למלוך בארץ , נראה לי שבסוף אני יוותר לאחותי אנג'ליה , הרי בחרו אותה מסיבה מוצדקת להיות מלכה , ואותי גם בחרו בסיבה מוצדקת לא להיות מלכה . " מדאם ביי הופתע לשמוע את דבריי אמליה ולכן אמרה לה : " השתגעת ?! אנחנו נמלוך בלוס אנג'לס וזה סופי ! " . " אבל מדאם ביי ! אם את לא מאמינה לי אז תקשיבי לזה : הזמנתי את המלון הכי יוקרתי באוסטרליה כדי שנוכל לבלות יחד באוסרליה ולא לתפוס גנבים ורוצחים ! " מדאם ביי פארה את פיה .


תגובות (1)

דורשת המשךךך! XD

19/10/2012 10:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך