תהנו!!!!!!!!! תודה על התגובות!....

היא לא את ♥ -פרק 20-

15/03/2014 884 צפיות 3 תגובות
תהנו!!!!!!!!! תודה על התגובות!....

פרק 20:

-נקודת מבט ליאור-

"אח שלך חי בסרט" אמרתי והיא אמרה:"כן אני יודעת…" ונאנחה.
אני ואגם ראינו סרט ואז אימא קראה לנו לרדת לאכול ארוחת ערב,"אנחנו באות" צעקתי ואמרתי לאגם לבוא לאכול.
ירדנו וראינו שרועי ,מאור וגם אבא כבר היו שם.
"מתי הספקתם להתייצב פה?" שאלתי את מאור ורועי
"הספקנו" אמר מאור בפשטות והתיישבנו בשולחן ואכלנו,תוך כדי שהכנסתי חתיכה של צ'יפס לתוך הפה הרגשתי שפתאום יש עלי משהו קריר במרקם ג'לי כזה,נגעתי במקום שהרגשתי שזה נחת עליי,הורדתי את היד והסתכלתי,זה היה קטשופ!!! ,עשיתי אחד ועוד אחד והרמתי במהירות את עייני,ראיתי שמאור ורועי צוחקים והמבטים של אימא ואבא מופתעים כאלה,אגם לא שלטה בעצמה והתחילה לצחוק,"מה את צוחקת?" אמרתי לה והם צחקו עוד יותר,קמתי מהשולחן ושטפתי את ידי קודם ואז עברתי ליד מאור ורועי והסתכלתי עליהם במבט כזה של-'אתם מה זה הולכים לשלם על זה' ואמרתי :"אוף עכשיו אני צריכה להתקלח שוב" ומאור החליט לעצבן אותי ואמר:" אוי לא היא צריכה להתקלח שוב" בקול של בת והוא ורועי נשפכו מצחוק ובינתיים עליתי להתקלח.

-נקודת מבט מאור-

ליאור עברה ליד רועי ולידי והסתכלה עלינו במבט כזה של-'אתם מה זה הולכים לשלם על זה' ואמרה:"אוף עכשיו אני צריכה להתקלח שוב" ואני החלטתי לעצבן אותה ואמרתי:"אוי לא היא צריכה להתקלח שוב" בקול של בת ואני ורועי נשפכנו מצחוק ובינתיים היא עלתה להתקלח.
"אתם מודעים לעובדה שהיא תחזיר לכם,כן? שלא תהיו מופתעים" אמרה אימא.


תגובות (3)

מושלםם תמשיכיייי

15/03/2014 22:51

מושלםם באמת מכל הלב תמשיכיייי

15/03/2014 22:52

מושלמיי תמשיכיי

15/03/2014 23:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך