תהנו!!!!!!!!!!!

היא לא את ♥ -פרק 23-

16/03/2014 1008 צפיות 4 תגובות
תהנו!!!!!!!!!!!

פרק 23:

-נקודת מבט מאור-

חייכתי לליאור וירדתי במדרגות. ראיתי שגם היא יורדת במדרגות.
"תגיד הכל בסדר? למה התכוונת?" היא שאלה אותי.
ואני רק חייכתי חיוך צופן סוד,"אז אני מבינה שזה סוד" היא אמרה,אין על הגאון שיהיה שלי!
"צודקת" אמרתי "יאלה,לישון,מחר צריך לסדר הכל" ועליתי בחזרה למעלה לישון.
שהגעתי לחדר והתכסיתי בשמיכה שמעתי את הפלאפון שלי מצלצל,היה לי הודעה,היא הייתה מליאור:"אז אתה עדיין לא מגלה לי?" היא כתבה "לא" כתבתי ,הוספתי סמיילי ושלחתי אחרי שניה קיבלתי הודעה ,היה שם סמיילי עצוב וכתוב לילה טוב ושלחתי לה לילה טוב גם.

-בוקר-

"בוקר טוב!" אמרה ליאור אחרי שאני ורועי ירדנו למטה.
וככה המשיך היום היינו עסוקים מאוד קנינו דברים וסידרנו כל מיני דברים אחרונים עד שהגיע הערב,היינו בבית שלי והלכנו לישון.

-בוקר,נסיעה לנופש-

"בוקר טוב לכולם" נכנסה ליאור לחדר שלי היא כבר הייתה מוכנה ב- 7:30 כל הכבוד לה!
"לישון" מלמלתי אבל היא הרימה את השמיכה ממני ומשכה לי ברגל "קום כבר,עוד חצי שעה יוצאים" היא אמרה
"טוב,ביי אני רוצה להתלבש" אמרתי והיא יצאה.
"אני מוכן" אמרתי כשירדתי למטה וראיתי שכל המשפחה של רועי וליאור כבר למטה מחכה,כולל שי שהיה אמור להיות בצבא.
"בשעה טובה" אמרה ליאור ויצאנו למיניבוס.
ראיתי שליאור ישבה בספסל לבד אז באתי לקראתה "אפשר?" שאלתי והיא הסכימה ואז ישבתי,כל הדרך דיברנו עד שהיא נרדמה.
"ליאור קומי,הגענו" הערתי את ליאור ברגע שהגענו והיא קפצה "יש סוף סוף" ומחאה כפיים ואני צחקתי.
כל היום היינו בחוץ ואני הייתי צמוד לליאור,שרנו שירים ,טיילנו ומה לא עד הערב,התקלחנו ,אכלנו ארוחה במלון ואז עלינו לישון אני עליתי קצת יותר מוקדם כי ליאור הייתה עייפה ולא רצתה להיות לבד ומכיוון שהיא איתי בחדר אז הלכתי לישון איתה,"לילה טוב" אמרנו ועלינו,כשהגענו לחדר ליאור קפצה על המיטה ונרדמה,אני בינתיים ראיתי טלוויזיה כי לא הייתי עייף.
אחרי שעתיים ראיתי שליאור קפצה מהמקום שלה בבהלה והתנשפה.
"מה קרה?" שאלתי והיא התחילה להוריד דמעות,באתי וחיבקתי אותה והיא חיבקה אותי בחזרה,והחלטתי שזהו,אני לא מחכה יותר.
"אני אוהב אותך" אמרתי בלחש והיא יצאה מחיבוקי ואמרה:"אתה מה?"
"אני אוהב אותך" אמרתי בקול יותר גבוה
"אני אוהבת אותך גם" היא אמרה והסתכלה לי לתוך העיניים
ואז…………….


תגובות (4)

או מיי גאד… תודה לאל!!!! סוף סוף הם אמרו את זה…

16/03/2014 12:37

אהה ותמשיכי ;)

16/03/2014 12:38

    ממשיכה עוד מעט…:)

    16/03/2014 13:06

פאק מושלםםםם תמשיכייי

16/03/2014 16:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך