maya_ts
סיפור חדש שהתחלתי :) בבקשה תגיבו, ותנסו לא לעשות דמויות שהם כמו אורות משהו.. חח אפשר אחד או שניים, אבל אם אתם רואים שכבר יש הרבה כאלה, אז תעשו בני אדם רגילים. אני צריכה בנים, בנות, ואם מישהו מסוגל --> מישהו רשע. שם: גיל: תיאור: אופי: ורקע: (לא חובה הכל), ואפשר להוסיף מה שבא לכם. ליין בת 17, אבל היא לא לומדת בבית ספר.

ליין- הקדמה + הרשמה

maya_ts 05/04/2014 609 צפיות 8 תגובות
סיפור חדש שהתחלתי :) בבקשה תגיבו, ותנסו לא לעשות דמויות שהם כמו אורות משהו.. חח אפשר אחד או שניים, אבל אם אתם רואים שכבר יש הרבה כאלה, אז תעשו בני אדם רגילים. אני צריכה בנים, בנות, ואם מישהו מסוגל --> מישהו רשע. שם: גיל: תיאור: אופי: ורקע: (לא חובה הכל), ואפשר להוסיף מה שבא לכם. ליין בת 17, אבל היא לא לומדת בבית ספר.

~נק' מבט רגילה~
ירח אדום, וחושך.
זה כל מה שהייתם רואים.
אם הייתם מסתכלים מרחוק הייתם רואים נערה בצוק, שרה שיר בשפה לא מוכרת,
אבל אם הייתם מתקרבים, הייתם רואים ייצור, שחציו אישה, וחציו האפלה.
עיניו שחורות משחור, ושערו. עורו לבן כלבנה, ועיניו אדומות כדם. ציפורניו לא אחרות, מאשר טופרים.
אותו הייצור, שר שיר בשפה שונה, אך זה לא שיר- אלא קללה.
"ליין!" צעק, כלומר 'שקט' (זרמו, המצאה שלי כל המילים המוזרות בהחלט)
ועבר לשפת ימינו, חוץ מאותה מילה מוזרה
"מעתה והלאה, ליין ישלוט בעולם! לא עוד מלחמה, ולא עוד ריבים, רק שלום! לא ארשה עוד אי-סדר! אני דורשת ליין!"
אותו הייצור, או אותה, עמדה מול נר שחור, וקערת מי ים. היצור לקחה את הנר, אשר זהר באור אדום כדם, וטבלה אותו במי הים.
אור הנר לא נכבה, אלא התעצם, וכך גם אור הירח.
"אור הירח, ואור הים, התאחדו והאירו את העולם! הפכו אותי, אור הליין, אור השקט, לבת אנוש!
בת הים והירח!" צעקה בקול צלול, ומילותיה נשמעו כמוזיקה. הדהדו בחלל הריק. אותו האזור נטוש כבר שנים, ושום נפש חיה לא נכנסה לכאן כבר שנים. ובכן, עד עכשיו.
בן רגע, אור הירח ואור הנר התרחבו, ו'ליין' כפי שהיא מכנה את עצמה, הפכה לבת אנוש-
שערה שחור, עינייה כאפלה, עורה לבן, וציפורניה ארוכות, ומשוחות בלכה שחורה.
"ובכן, עכשיו זאת המשימה שלי. מעתה והלאה אני ליין, בת האנוש, או בת האלמוות, שאמורה לעשות שקט בעולם."
אמרה וקולה עצום ורם, אך בן רגע הפך לקול רגיל של אדם, אבל כל אחד שראה זאת, ידע שקולה יחזור מתישהו לעוצמתו הרגילה.


תגובות (8)

תשמרי לי דמות ואני אכתוב מחר בבוקר.

05/04/2014 20:14

וואי זה נשמע ממש יפה תמשיכי :)

05/04/2014 20:56

אני יכולה לכתוב לך דמות רעה, אבל אין לי מוזה ביינתים XD

05/04/2014 21:23

שם: מריס אוטסין
גיל: 16
אופי: שקטה, תמימה, נחמדה, טובת לב, נבונה, חסרת ביטחון וביישנית
מראה: שיער בהיר וארוך, עיניים עגל חומות, גובהה ממוצע, צבע עור שזוף היא נוהגת להסתתר מתחת לכובע הקפוצ'ון שלה.
עבר: בעבר הייתה מלאה בגלל בעיה רפואית, הילדים הציקו לה בגלל זה, שהיא הגיעה לחטיבה ההצקות הפכו לבלתי נסבלות, היא נכנסה לדיכאון הפסיקה לאכול, ובצהריים שההורים שלה עוד היו בעבודה ואחותה הקטנה בגן היא הייתה מקיאה, כך היא הפכה לאנורקסית שהוריה שמו לב לזה שהיא מרזה יותר מדי הם החליטו לבדוק את זה וראו שהיא מרעיבה את עצמה ומקיאה, הם שלחו אותה למוסד פסיכיאטרי לטיפול ולאחר שנה היא השתקמה אבל היא מתביישת בעברה ולא נוהגת לספר על כך לאף אחד.

05/04/2014 21:34

שם: איירי
גיל: 17
מראה: שיער אדום וארוך, עיניים ירוקות, חיוורת.
אופי : היא מוזרה, ואוהבת כשאנשים מפחדים ממנה. היא אוהבת דם ורצח, והיא גם קצת פסיכית. יש לה חוש הומור מוזר, והיא יכולה לבגוד החברים שלה אם זה מציל את חייה.
רקע: ההורים שלה התעללות בה כשהיא הייתה קטנה, ואז יום אחד, היא לקחה סכין, והרגה אותם בשנתה. היא ברחה מהבית אחרי זה. מאז, מסתכלים עליה במבטים מוזרים ואף אחד לא מדבר איתה, והיא ממש בסדר עם זה.

מקווה שתתחילי את הביפור מהר, הוא ממש מעניין ^^ 

05/04/2014 21:35

    *בחברים
    *יציל
    *התעללו
    *בשנתם
    *הסיפור

    05/04/2014 21:40

שם: לוקאס אטין
גיל: 18
אופי: קר, תחמן, שקרן טוב, מתבודד, מתחכם.
מראה: שיער שחור שנוגע בעורפו, עיניים חמות וצרות, גבוהה ורזה, צבע עור חיוור.
רקע: אחיו הגדול התגייס לצבא שהיה קטן, שם הוא נהרג, הוריו היו מדוכאים מכך שבנם מת, אביו היה עצבני התפטר מעבודתו, החל לשתות, להמר, אמו הייתה בוכה כול לילה וצורחת מתוך שינה, ולוקאס היה מסתגר בחדרו, עד ששירותי הרווחה החליטו שהוריו לא כשרים לטפל בילד, והוא נלקח מהוריו למשפחת אומנה.

05/04/2014 21:47

וואו. אני לא מאמינה. חמש שניות לא הסתכלתי, וכבר שבע תגובות.
תודה רבה, ואני אנסה להוסיף את כולם :)
הדמויות יפות, אהבתי ;)

05/04/2014 23:06
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך