אפרודיטה
אני מקווה שהאהבתם את הפרק הזה ושלא היה קצר מדי ,פרק 4 בדרך.
ואני השמח לטיפים וקריאה נעימה.

לילה אדום פרק 3

אפרודיטה 16/03/2012 643 צפיות 2 תגובות
אני מקווה שהאהבתם את הפרק הזה ושלא היה קצר מדי ,פרק 4 בדרך.
ואני השמח לטיפים וקריאה נעימה.

דם נשפך מצווארה של טרייסי והיא הייתה שיכורה מרעל הנשיכה.
ברגע שאנדרו הבינן מה הוא עושה הוא עצר, וכך לבה של טרייסי הוא ישתנה.
טרייסי היה קשה לנשום והיא התעלפה, אנדרו תפס אותה סנטימטרים ספורים לפני פגעה ברצפה.
אנדרו הכניס אותה למכונית ולקח אותה לביתו.
ביתו של אנדרו היה מדהים ואנדרו וחבריו גרו שם:
אמבר "גם בת 17 רק במשך 70 שנה"
ניק "גם בן 17 רק למשך 200 שנה".
אנדרו נכנס במהירות חבריו ראו שהוא עומד לבכות, הוא צרח ואמר שעשה טעות והתחנן שיעזרו לו.
אנדרו אמר שהוא לא מוכן להרוס לה את החיים כמו שהרסו לו.
אמבר וניק לקחו את טרייסי למרפאה הפרטית שלהם, כעבור כמה דקות אמבר וניק יצאו הם אמרו שזה מאוחר מדי, הרעל נכנס עמוק מדי אבל הגוף שלה מגיב טוב.
אמבר וניק השפילו את מבטם שאמרו את המשפט "העתיד שלה נקבע הערפדית היה תהיה כסיל או ראקש הכל תלי בה"
אמבר הפסיקה להשפיל את מבטה ואמרה "בוא ניתן לה לנוח מחר יום חדש, היום האחרון של סוף חייה".

מתי שטרייסי התעוררה גופה היה חיוור ושברירי ונראת מתה טרטי משמע.
היא בקושי יכלה ללכת או לנשום בכל צעד גופה רעד ונראה כאילו הוא הולך להישבר, אבל טרייסי יצא אם חיוך עד האוזנים
האוזניים ובפיהוק שאלה מה השעה.
אחרי שטרייסי התעוררה אנדרו הביא לה משהו לאכול (מתברר שיש דגנים בתספת דם).
אנדרו סיפר לטרייסי הכל מאיך הוא הפך לערפד ועד הלילה האחרון.
טרייסי יצא צהחד בסערה לעבר חדר השינה ונעלה את עצמו כדי שלא תבכה מול אנדרו.

אחרי כמה שעות טרייסי יצאה מהחדר והכינה לה משקה (מתברר שבלאדי מארי זה באמת אם דם).
אנדרו ניסה לדבר איה אבל היא אמרה לו שהוא הרס את חייה ושהיתן לה פשוט השתכר ולישון ונראה מה יקרה מחר


תגובות (2)

קצת התאכזבתי אבל הספר יפה והכתיבה שלך יפה מאוד, מצפה להמשך!

17/03/2012 11:51

נ.ב- לא התאכזבתי מהכתיבה אלא מכך שזה היה פרק קצר ומכן שזה נגמר במתח! (אשמח אם תקראי ותגיבי גם על הסיפורים שלי)

17/03/2012 11:52
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך