טוב, זאת ההקדמה המוזרה של הסיפור(חלק הוא אמיתי עליי וחלק לא, חלק מזה גם כתוב בפרופיל שלי ח_ח)
זהו בערך....אוהבת!
ח_ח

ללא שם(בינתיים)- הקדמה

26/08/2011 729 צפיות 5 תגובות
טוב, זאת ההקדמה המוזרה של הסיפור(חלק הוא אמיתי עליי וחלק לא, חלק מזה גם כתוב בפרופיל שלי ח_ח)
זהו בערך....אוהבת!
ח_ח

היי, אני אלכס.
אלכס מונרו.
ותנו לי לענות על שאלה שרובכם בטח תוהים, לא.
אני לא קרובה של מרלנין מונרו, אני גם לא שרה טוב, אם נמצא קשר אני יודיע לכם.
טוב…אז אני יגיד קצת על עצמי לפני שאני יגיע לקטע המוזר…
נמנמנממממ….קצת על עצמי…
אני הבית האמצעית.
בדיוק באמצע.
השלישית.
תעשו חשבון לבד כמה אחים אנחנו.
והקטע המגניב שבן אח לאח יש הפרש של שנתיים!
ההורים שלי באותו גיל וגדולים ממני בשלושים שנה! O_o
אני בת חמש עשרה. עכשיו אתם יכולים לחשב את הגיל של כולנו.(הכי קל לדעת את הגילאים של כולנו אצלי! אני ילדה שימושית! ח_ח)
אמממ….אוהבת לעצב, לצייר וכל מיני דברים כאלה שקשורים לגרפיקה ועפרונות…
טיפוס ציני שנחמד אל העולם אבל העולם לא נחמד אליו. באסוש לי;)
אני טיפוס שיש לו את החברות שלו והוא לא צריך יותר…(כאילו לא שאני לא מנסה להתחבר עם בנות אחרות פשוט יש לי את החברות הטובות שלי(שאיכשהו תמיד מתחברות גם…O.o) ואל השאר אני נחמדה;)
יצורה חמדמדה שיש לה שריטה על מילים מסוימות, וקללות מיוחדות;)
אההה….משהו מוזר עליי?
פעם היינו בנופש(כשהייתי קטנה) וכל המשפחה חלתה(כל אחד במשהו אחר) אז חופש אחד בילינו כמו משפחה נורמלית ובקושי יצאנו מהחדר. והדבר היחיד שהיה לראות שם היה מלחמת הכוכבים. אז ראינו את זה…ודווקא היה נחמד…ומאז אחים שלי עושים לופים של זה…O.o
טוב זה על המשפחה שלי יותר…אמממ….עליי…בואו נחשוב…
אמממ….לפעמים(פעם ב-, לא! בזמן האחרון) אני משחזרת שיחות שמתישהו לא היה לי מה להגיד אז שתקתי אז אני חושבת איך הייתי עונה וככה אני מוצאת את עצמי לפעמים ממלמלת את זה בקול…O.o(אבל זה היה כשהייתי קטנה!!!!!!!!)
ו…אני לא הטיפוס הכי מקובל, יש לי את החברות שלי ואני לא צריכה יותר…חוץ מאשר את בראיין.
בראיין הוא אחד הבנים הכי חתיכים והכי חמודים!
הוא כזה עם עיניים כחולות ושיער בלונדיני ואני חולה עליו!!!!
מדי פעם אנחנו מדברים אבל בינתיים זה לא מתפתח לאנשהו….לצערי…
אז…לעניינו….מה שקורה זה ככה:
מה הייתם עושים אם יום(לילה) אחד מופיע אצלכם בחדר מישהו חתיכי בלי חולצה ועם כנפיים מוזרות של פיות(O.o) ואומר לכם שהוא והעולם שלו זקוקים לעזרתכם????
טוב, כי לי זה קרה ואינלי שניצל של מושג מה לעשות…אתם חושבים שעובדים עליי???…חשוד…O.o 


תגובות (5)

ממש יפה (:

27/08/2011 20:54

ממש יפה (:

27/08/2011 20:54

תודה חן!;)
ומיטל זה בגלל שלא ידעתי קודם אם לעשות הקדמה או לא וגם לא ידעתי מה לכתוב…:/

27/08/2011 21:40

חברים יקרים!
אני חייבת להגיד שבסיפור הדמות שקוראים לה בלה היא הדמות הכי חמודה שיש!!!!
והיא לא כל כך רזה!!!
יהלההה מצפה בקוצר רוח להמשך ;)

27/08/2011 23:02

מיטל אני לא מאמינה שאני צריכה להגיד את זה *לך*
אבל אם יהלה רוצה היא יכולה להוסיף לסיפור איזה דברים שהיא רוצה (גם סמיילים)
פה זה לא ספר!!!
זה סיפורים שבנות כותבות ואפילו לפעמים סמיילים לא יזיקו!!

27/08/2011 23:12
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך