אני יודעת שקשה להבין כרגע והתמונה עוד לא ברורה, אבל ברגע שאני אתחיל את הסיפור הכל יתבהר. ועוד דבר- בתיאור דמות קשה לי לבטא את עצמי באמת אז תתעלמו מהכתיבה שלי פה.
מה אתם חושבים?
ועוד דבר!

אינלי רעיון לשם. רעיונות?

ללא שם (בינתיים)- תיאורי דמויות

31/01/2014 779 צפיות תגובה אחת
אני יודעת שקשה להבין כרגע והתמונה עוד לא ברורה, אבל ברגע שאני אתחיל את הסיפור הכל יתבהר. ועוד דבר- בתיאור דמות קשה לי לבטא את עצמי באמת אז תתעלמו מהכתיבה שלי פה.
מה אתם חושבים?
ועוד דבר!

אינלי רעיון לשם. רעיונות?

היי לכולם :-)

אני עושה סיפור, אז קודם כל קצת על כל דמות-

– דמות ראשית
אמה- בת 15 וחצי, קצת שמנמנה, שיער כחול גלי (היא צבעה) שכל הזמן קלוע לצמה לצד, עיניים בצבע דבש, שרה מאוד יפה, ביישנית, חסרת ביטחון, לא מאמינה בעצמה, אם אתה מכיר אותה אתה מגלה בחורה נחמדה מאוד ומצחיקה, מקנאה בחברותיה על כך שהן רזות ורוקדות, היא חסרת סבלנות, המשפחה שלה התפרקה ואמא שלה נפטרה, היא גרה עם אבא שלה ואחיה הקטן בן השלוש עשרה, היא רוצה לחתוך והיא מסתירה הרבה סודות מחבריה.

– שאר הדמויות
אלי- בת 15 וחצי, גבוהה, רזה, שיער שטני דבש חלק, עיניים כחולות בהירות, הכי יפה מכל החברות שלה, רוקדת מאוד מאוד יפה (הכי טובה מכל החברות שלה), נחמדה מאוד, מתלבשת יפה, נדיבה, מנסה למצוא פתרון לכל דבר, חברות שלה לפעמים מאוד מקנאות בה כי היא יפה ורוקדת ופעם בכמה זמן זה פשוט מתפרץ, רגישה, קשה לה עם שנויים והיא חסרת סבלנות.

אמבר- בת 15 וחצי, גבוהה, רזה, שיער בלונדיני חלק ועיניים ירוקות, רוקדת מאוד יפה, מתלבשת יפה, חמודה ונחמדה, מתלבשת מאוד מאוד יפה, יותר מכל חברותיה, משיגה את כל מה שהיא רוצה, כל הבנים מאוהבים בה אבל היא לא רוצה חבר, אוהבת לעזור, תחרותית וסבלנית.

תום- בן 17, חתיך (אין צורך לפרט, תדמיינו אותו איך שאתם רוצים ^-^) מתלבש ממש יפה, מנגן בגיטרה, גאון, נחמד, מלא ביטחון עצמי, אפילו יותר מידי, לא מוותר, אפשר להקשר אליו ברגע, אחיה של אלי.

אלה הדמויות בעיקרון, יש עוד אבל לא צריך לפרט, אני יזכיר אותם בהמשך..

כמה דברים להוסיף-

אלי ותום הם אחים, ותום הוא החבר הכי טוב של אמה. אלי וליסה הם חברות הכי טובות ביחד עם אמה, ויש גם את מלכת הכיתה וכל אלה, אבל הם לא משנים לנו כרגע :-)

הסיפור הוא כזה-

הסיפור מסופר מהנקודת מבט של אמה, הדמות הכי מורכבת וקשה בסיפור. היא מתארת בעצם את כל מה שהיא עוברת עם חברותיה ובלימודים וזה..

מקווה שתאהבו :-)


תגובות (1)

זה נשמע מעניין, תתחילי ^-^

31/01/2014 06:33
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך