ליאל123456
מקווה שאהבתם ואני מצטערת שלאא העלתי אתמול כי לא היה לי אניטרנט .

למה אתה לא אוהב אותי ? פרק 10 יצא מותח

ליאל123456 01/07/2013 686 צפיות 3 תגובות
מקווה שאהבתם ואני מצטערת שלאא העלתי אתמול כי לא היה לי אניטרנט .

שמעתי את הדלת נסגרת של הבית , אני יודעת איפה כל דבר בבית למרות שאני לא רואה , כי אני מכירה את הבית הזה מלא זמן היה לי באלי מיץ תפוזים. קמתי מהמיטה התחלתי למשמש את הקיר את שהגעתי לדלת ופתחתי אותה , ואני זוכרת שאני צריכה ללכת ישר ואז יש מדרגות הלכתי ישר , עם יד מושטת לקדימה כדי להרגיש את המעקה , הרגשתי את המעקה והבנתי שיש מדרגות אבל לפתע שמעתי את הדלת נפתחת.
"מי זה"? שאלתי,
אבל אף אחד לא ענה.
שמעתי צעדים שעולים במדרגות התחלתי לפחד,
"מי זה"? שאלתי בקול פוחד,
"זה אני אופק , מצטער שלא דפקתי בדלת לא רציתי להטריח אותך והבאתי לך פרחים" אופק אמר לי , תוך כדי שהוא נותן לי את הפרחים.
הרגשתי מן נסיכה כזאת ומיוחדת , אבל לפתע אני נזכרת במה שאבא של אופק אמר לי,
"בואי נילך לחדר שלך" אופק אמר והרים אותי,
"רק שנייה אתה יודע איפה זה" אמרתי לאופק,
רציתי להגיד לו שאני רוצה להיפרד אבל כבר הוא הרים אותי אז לא היה לי נעים מימנו , אז אמרתי לעצמי הכל יהיה בסדר נגיע לחדר ואני יגיד לו שאני רוצה להיפרד.
"לא אבל תכווני אותי" אופק אמר לי,
"נכון איפה שאנחנו נמצאים פשוט לך ישר עד שתיראה דלת ותפתח אותה ותיראה את החדר שלי" אמרתי לאופק.
אחרי כמה שניות שמעתי את אופק פותח את הדלת והוא שם אותי על מיטה , ישבתי על המיטה.
"וואו יש לך חדר יפה" אופק אמר לי,
"טוב בוא תישב לידי יש לי משהו לספר לך" אמרתי לאופק,
"מה הנה אני יושב לידך" אופק אמר לי ,
הרגשתי שהוא יושב לי ומחזיק לי את היד , אני לא מאמינה שאני הולכת להיפרד מימנו אני לא רוצה להיפרד מימנו , אבל אני רוצה שהוא יהיה בסדר ושאף אחד לא ייפגע בו.
"תקשיב, אופק אני חושבת שמגיע לך מישהי יותר טוב מימני , תראה אני חשבתי על זה ואמרתי לעצמי בישביל מה אתה צריך אותי , ואני רוצה להיפרד ובאמת אני רוצה שתכיר מישהי שלא תרחם עליה ושתאהב אותה ואני נפרדת מימך".
"מה, אני אוהב אותך אני לא רוצה להכיר אף אחת אחרת , אני רוצה רק אותך" אופק אמר לי .
דיי היה באלי לבכות בחיים לא אמרו לי את זה , התאפקתי לא לבכות אבל לפתע בכיתי בכי חזק כי אני לא רוצה להיפרד מימנו , אני לא רוצה לאבד אותו.
"למה את בוכה"? אופק שאל אותי ,
לא ידעתי מה לענות לו.


תגובות (3)

תמשיכיייייייייייייייייי!!!!!
ברור שאהבתי רק תמשיכיייייי כי אני במת….
מחכה להמשך….
אוהבת שרית =)

01/07/2013 02:25

מה ?! שלא יפרדו ! איזה אבא זבל ישלו !!
תמשיכייי דחוווופ ! ❤❤❤
<3…Lorin

01/07/2013 02:28

העלתי עוד פרק

01/07/2013 02:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך