ליאל123456
מקווה שאהבתם בבקשה תקראו ותגיבו ופרק 2 יצא מותח תקראו ותגיבו לי בו, ותגידו לי אם אני צריכה לשפר.

למה אתה לא אוהב אותי ? פרק 1

ליאל123456 26/06/2013 740 צפיות תגובה אחת
מקווה שאהבתם בבקשה תקראו ותגיבו ופרק 2 יצא מותח תקראו ותגיבו לי בו, ותגידו לי אם אני צריכה לשפר.

"עדי בואי כבר לים" דניאל צועקת לי,
"רק שנייה" צעקתי,
סידרתי את שערי החום לאחור כדי שלא יפריע לי ושמתי משקפי שמש , ירדתי במדרגות ראיתי את מאור את דניאל , חיבקתי את מאור חזק.
"יש לי הפתעה בישבלך" מאור אמר לי תוך כדי שהוא מביא לי שקית,
פתחתי את השקית ראיתי בגד ים בצבע כחול ומכנס קצר בצבע ורוד עם קרעים,
"וואי תודה מאמי" אמרתי למאור,
חיבקתי אותו והוא נישק אותי נשיקה קטנה, ואז אחרי כמה דקות אחדות יצאנו לבחוץ ומאור שם את המשקפיים, ואז שהגענו לים אני רואה את דניאל רצה למישהו ומחבקת אותו.
"מכירו זה אביאל והוא חבר שלי הוא בן 18 , הוא עוד מעט מתגייס הכרנו לפני שלושה ימים, ורציתי קצת שנהנה מהזמן" דניאל אמרה.
הורדנו את הבגדים כולם ונכנסנו למים עם הבגדי ים , אני ודניאל ההיינו במים וראינו את מאור ואביאל מדברים ומסתכלים עלינו.
"חבר שלך חתיך" אמרתי לדניאל,
"מה את מקנא" דניאל אמרה לי בצחוק,
"בטח בטח אני מזה מקנא" אמרתי לדניאל בצחוק,
"איזה כיף שגם לך יש חבר וגם לי" אמרתי לדניאל,
ואז הרגשתי שמיהו מרים אותי מאחורה וראיתי את מאור, וגם אביאל הרים את דניאל ואז הם הפילו אותנו למים . בתוך המים מאור הביא לי נשיקה זה היה כזה רומנטי.
אחרי כמה שעות הלכנו הביתה מאור ליווה אותי עד הבית ונתן לי נשיקה, ואביאל ליווה את דניאל.
הלכתי להתקלח ואחרי שסיימתי הייתה לי סיחה מג'ולי אני וג'ולי דיברנו ביחד,
השיחה שלי אם ג'ולי,
"היי מה חדש"? שאלתי את ג'ולי,
"יש לי חבר" ג'ולי ענתה לי,
"וואו את לא יודעת כמה אני שמחה, גם לדניאל יש חבר וגם לך וגם לי אני הכי שמחה בעולם" אמרתי לג'ולי.
לאט לאט סיימתי את השיחה עם ג'ולי היא אמרה לי שהיא תבוא לבקר מחר יחד עם חבר שלה, והלכתי לישון.


תגובות (1)

ואווו אהבתי מאוד את לא צריכה לשפר בכלל תמשיכייי זה נשמע מעניין הלכתי לקראו את הפרק השני
אוהבת שרית =)

26/06/2013 02:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך