המעודדת
הסיפור נמחק לי אז הסיפור הזה לא טוב כמו המקורי אבל זה קרוב. תהנו :)

למה רק אני לבד? פרק 1 שטנית ולא שטן

המעודדת 01/10/2013 590 צפיות 2 תגובות
הסיפור נמחק לי אז הסיפור הזה לא טוב כמו המקורי אבל זה קרוב. תהנו :)

רק בגלל שיש לי דעה אין לי חבר?
רק בגלל שאני לא אוהבת פייטים אין לי סטייל?
רק בגלל שאני לא מבינה את הכול אני דיסלקטית?
רק בגלל העולם הזה אני מרגישה ככה….
רק בגלל שאני חדשה לא ידברו איתי?
רק בגלל שאני לא מושלמת מנדים אותי…
אין חבר ואין חברה. לבד. רק ורק ורק בגלל הדברים הללו. אז זהו, שלא!!
מהיום אני ילדה חדשה. אני פותחת דף חדש. תיכון חדש, סטייל חדש, בלי דעות ובלי חברים! ואני גאה! אמרתי לעצמי ונכנסתי לכיתה.
מיס פורט? שאל המורה. לא…גמגמתי. תתעשתי כבר! לא. אמרתי נחושה. פל. דר פל.
אה גברת פל. המעבר החמישי.
היי אמר נער מאחורי והבהיל אותי. קפצתי עד שהבנתי שזה סתם נער מעצבן.
קוראים לי ג'יימס אמר הנער. ואני יודע איפה המעבר החמישי אם את צריכה עזרה.
בטח אמרתי וחייכתי. הלכנו במסדרונות עד שהגענו לדלת חומה מתקלפת. בואי אמר לי. ירדנו במדרגות למשהו שנראה כמו מרתף. אתה בטוח שזה המעבר החמישי שאלתי. 100% אמר.
אה! צעק ג'יימס. ג'יימס? צעקתי. ג'יימס! חזרתי שוב.
ללכת לקרוא לעזרה? לנסות להצילו ממוות מוחלט? בלי לחשוב רצתי קדימה ולפני שהבנתי מה קורה ביצים נשפכו עלי מלמעלה. נוצות ואבק מהמרתף פוזרו עלי ומיכנסי הופשלו.
הכול תועד במצלמה ובטח יכנס לעיתון בית הספר. ואין אין יעשו אחד במיוחד בשביל זה. דמעות ירדו במורד לחי. הרמתי את מכנסי ויצאתי מהמון הילדים הצוחק. עליתי במדרגות ועמדתי לצאת כשנער גבוה חסם את דרכי. את לא הולכת לשום מקום, גברת פל. מה אתה רוצה? שאלתי ושמחתי שמרוב ביצים ואבק לא ראו שאני בוכה. סבל אמר וחייך. תתכוננילגיהנום אמר. הוא פתח את הדלת לכדי חרציץ קטן ואז סגר אותה שוב. עוד דבר אחד קטן אמר. ברוכה הבאה. יצאתי משם בריצה. רציתי לברוח, למות להתאבד הכול היה הולך. ומה שראיתי לא היה צפוי בכלל. מולי, בכבודו ובעצמו עמד השטן.


תגובות (2)

הסיפור שלך ממש מתאר חיים שילדים עוברים…
זה ממש קשה לחשוב שילדים באמת עוברים את הסבל הזה…. :(

25/11/2013 23:09

תמשיכי

12/01/2014 07:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך